automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ Planeta 2K '71
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mõtlesin, et peaks ka üles tähendama oma tegemisi.

Nimelt siis veidi vähem, kui kuu aega tagasi sai märgatud auto24 kuulutust. Ja kuna kuskil ajusagaras oli juba varem läbi käinud mõte naise ja plikadega pühapäevasest väiksest külkatiirust, sai tavapärase "mõeldud-mõeldud" teguviisi asemel ratas ära ostetud.

Seisukord oli üle keskmise hea. Esimesena sai ette võetud jupsivad tuled. Kuna plaanis oli likvideerida uuema malli lülitid, ja vana juhtmestik oli liiga lapitud, sai võetud ette kogu juhtmestiku vahetus. Pärast veidi pusimist ja nuputamist sai rattal kõik tuled-lülitid-signaalid tööle ja ka laadimine oli olemas Smile
Ilus ratas! Aga ... kas tal on Jupiter 3 silindripead?
Hmm..siin on nüüd väike segadus piltide ja pealkirjadega. See mootor, mis rattal peal on, on ühesilindriline Planeta. Jupiter oli kindlasti kahesilindrilise mootoriga.

Ja olemasolev jõuallikaks tundub täielikult suisa Planeta 4/5 näiteks olevat?

A.
Nüüd peaks vist kerejupid kõik õiged küljes olema.
Silinder hoopis Planeta-3 oma ja pea Planeta 4 küljest. Selline kummaline kompott-mootor, aga vähemalt töötab probleemideta. Mootorivahetust originaali vastu veel ei planeeri.
Vauuu kaunis masin! KUID, mootor on ikka kõige kõige kaunim!! Edu rattaga Smile
Nagu näha, on muudatused kerget kosmeetilist laadi ainult olnud.
vasakpoolsed pildid siis ostukuulutusest (loodan, et eelmine omanik ei pahanda) ja parempoolsed täna tehtud
rulli Kirjutas:loodan, et eelmine omanik ei pahanda) ja parempoolsed täna tehtud
Ei pahanda Smile Tegelikult vaatan su tegemisi ja räigelt hea meel on, et ratas õigetesse kätesse sai Smile
Väga soodsalt saadud ratas!
Edu!
Ahjaa, selle tabeli järgi peaks külgkorviga Jupiter/Planeta 2-sid olema kokku 36 tükki hetkel arvel. Saaks tõsise kokkutuleku korraldada Smile

Harjumaal näitab, et üks sama värvi ja aastakäiku Jup-2K on veel.

Oskab keegi näidata pilti, milline see '70-'71 aasta hall olema peaks?
Kas selline võiks õige värv olla?
Vanemad on enamasti kas rohelist, beezhi või punast värvi. Minu oma kindlasti õiget tooni ei ole.
Kratsi kusagilt vähemnähtavast kohast uut värvi maha, siis on näha mis ta algupäraselt oli. Praegune värv läks selga umbes sellisele toonile (vt link), ainult palju pleekinumale. Ja kahtlustan, et seegi ei olnud originaal...
http://www.mois.ee/tmp/jupiter1.jpg
edit: põlvekaitsed jäid mäletamist mööda värvimata, ehk saad sealt aimu
No mõnest kohast on näha olnud, et värv on praeguse all helesinine olnud.
Samas on passis ikkagi värv "hall". Pigem on praegune värv hallikas, kui eelmine.
Eks kui plaaniks põhjalikumat ülevärvimist, siis saaks proovida eemaldada vana värvi ja vaadata, mis sealt alt välja koorub. Praegu on lihtsalt puhtteoreetiline huvi värvi suhtes. Endal on vahel peast hoopis selline värv läbi käinud.
See sinakas värv oli just see, mis ARK'i meestele hall paistis ning passi kanti. Kuna rahaga oli sel hetkel kitsas, siis passis muudatuste vältmiseks valisin hiljem uue värvi hallide skaalast. Aga see matt must paistab küll väga stiilne ja kuri, aga põrguvaev saab olema kroomosade värvikõlbulikuks töötlemisega (kui plaanid ka need värvialla panna).

Just out of curiosity- kuidas ratas kestnud on? Tema algupärane jup mootor lagunes keskmiselt paari kilomeetri sõidu järel, praegune Planeta mootor kannatas juba sõita ilma laiali jooksmist pelgamata.
Värvidest:
Lihtsalt huvitav oli vaadata, et ARK statistika näitab mitmel 70-71 mudelil värviks halli. Mõtlesin, et ju siis on tehasevärv ka hall olnud. Google pilte eriti ei näita.
Aga päris mattmust see valik ei ole - mingi militaarne tumehall mattvärv WW2 aegadest (suur pilt)
Kroomi jätaks vast esialgu alles. Kindlati oleks kroomivaba ratas ägedam, aga see sobiks vast Sinu rattale rohkem Smile

Vastupidavusest:
Ega ma mingeid ulmeläbisõite pole teinud - siiamaani kokku ca 1000km kanti. Ja katki pole midagi läinud - ainuke peaaegu teelejäämine oli siis, kui katkesti L-tekstoliit oli kulunud, kontaktivahe olematu ja vaevalt jõudis 2.käiguga 20 km koju vedada. Ülevaatuselt tulin just Smile Õhufiltri korpuse lõi ka puruks, kui mootor aevastas Smile
Pärast uute kontaktide panekut ning süüte paikaajamist jookseb 80 suht rõõmsalt välja, kui just suurt vastutuult pole Smile
Mul vedeleb muidu nurgas korralik Jup-2 mootor ka, mille saaks peale tõsta, aga mäletades, milline k*pp oli seda kunagi ilusti jooksma saada, ei viitsi sellega jännata. Mida lihtsam mootor, seda parem. Ja 1-pütilise vibra on ka muidugi elamus omaette Smile
Kuldsesse keskikka jõudnud daamid vajavad ikka aeg-ajalt veidi kosmeetikat Smile
Järjest kenamaks läheb, vahetatud jupid sobituvad heasti kogu üldmuljega. See P3 kestab hästi, minu uuest peast võetud mootor on tänaseks pea 20k km maha sõitnud üksnes õlivahetuse ja 12V tegemisega, endiselt käivitub 1-2 jalahoobist.
Väga kena iz jupiter,oli endal ka kunagi selline masin ja väga kahetsen et loobusin sellest,läks kahjuks soome.Oli peal tutikas tehase mootor,ja minu arust oli originaal mootor igati hea ja peale sissesõitu jooksis isegi üle 100 km/h välja.Sai sellega igalpool eestis ringi köidud ja probleeme polnud.
Kui kuskilt leiaks tahaks tagasi ja just jupiter 2-te.isegi mingeid juppe mul veel paar kasti sellele olemas.
kuna ei ole programmi millega pilte väiksemaks teha ei saa neid hetkel lisada.
Sad