automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere! Probleem selles, et kakkusin 72. aasta Minsk M-106-el mootori laiali ja selgus, et väntvõllil on geneka- ja siduripoolne ots kulunud (ehk siis mõlemad otsad). Kahjuks aga uut pole saada (küsisin kloostrimetsast). Äkki oskab keegi öelda mis firmad väntvõllide taastamisega tegelevad või on kellelgi mulle uut väntvõlli pakkuda??? (Siduripoolne ots kulunud 2,5/100 ja genekapoolne 3/100 - mõõdetud Mikromeetriga)
1972. aasta Minsk on masslademetes toodetud väga üli-üli-uus aparaat - seetõttu arvan, et korras väntvõlliga mootorirape (nt riknenud kolvigrupiga) on kusagilt (nt Kurtna laadalt, kuulutuse peale vms) hankida kordades odavam, kui hakata väntvõlli taastama.

Kardan väga, et kui tõesti taastamiseks läheb (pealekeevitamiseks, mahatreimiseks jm töötluseks), siis tuleb ikka mitmete tuhandetega arvestada... Keegi lihtsalt niisugust peent ja vastutusrikast tööd niisama tegema ei hakka.

Võrdluseks - isegi paar aastakümmet vanema IÞ-350/49 korral on korraliku väntvõlli hankimine kordades odavam taastamiseks reeglina...
Omalgi osaliselt minski mootori juppe alles, kaasaarvatud väntvõll, kui huvi siis PS.
Kuidas saavad väntvõlli otsad kulunud olla? Ja kui ma nüüd nendest ühikutest õigesti aru sain, et kulumine on ainult 0,025-0,03 mm, siis milles nagu probleem seisneb üldse? Võllikaelad hakkavad laagrites ringi käima?
Ütleks omalt poolt, et kõike asju saab teha. Ka kolme sajandikku saab taastada kui vaja, aga kiirem, mugavam ning oluliselt odavam on sul uut otsida.
stretch Kirjutas:Kuidas saavad väntvõlli otsad kulunud olla? Ja kui ma nüüd nendest ühikutest õigesti aru sain, et kulumine on ainult 0,025-0,03 mm, siis milles nagu probleem seisneb üldse? Võllikaelad hakkavad laagrites ringi käima?

Just nimelt- mitte ainult ei käi ringi, vaid loksuvad, seepärast ka mootori laiali võtsin...