automoto.ee foorumid

Täisversioon: DKW L300 või DKW Luxus 300 vs IÞ 7/8 oli Mille paak?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas 300-sel oli teine paak?
Mina sain oma paagi ühest kindlast kohast ja seal majas oli DKW 200 Luxus, seetõttu teangi, ei on selle paak, võib-olla on ka 300-sel samasugune paak. Krasnõi Oktjabr´il vaevalt Auto-Unioni rõngastega korki kasutati. Ja minu paagil olid küljed algselt kroomitud, olevat olnud kallim variant (Luxus).
Krasnõi Oktjabr´il ei olnud ju käigukang paagi küljes? Seal oli pikk ja kõverik kang, mis ulatus paagi kõrvale???
sass igati õigel teel, nii Krasnõi Oktjabr kui ka tema analoog IZ-8 ei omanud paagil olevat käigukangi, vaid pikka, otse käigukastilt tulevat lülituskangi.
IZ-8 ja Krasnõi Oktjabr on ikka analoogid küll, põhimõtteliselt on tegemist sama tsikliga, lihtsalt toodeti erinevates tehastes, raam sama, rattad sama, esikahvel pisierinevustega, paak muidu sama aga IZ-il keermega, KO-l kiirkinnitus (a-la IZ-350 vms). Suurim erinevus vast see, et IZ-idel oli ka generaator ja aku s.t. ka tuled, KO-l oli magneetosüüde ja vahest pandi ka tuled kuid need olid akutoitega ja tsiklil genekas puudus - kui aku tühjaks sai siis tuli kustus...
väidetavalt oli täpne mudel DKW KM 200 Luxus, aasta kas 1936 või 1939 ja Auto- Unioni rõngastega kork algselt seal peal olnud. Seega vist 1939.aasta oma on minu paak.
IZ-8 ja KO-l ikka samad rattad, mõlemad rantmantliga, mootorid sama konstruktsiooniga, aga süütesüst. erinev. Porikad jm ka põhimõtteliselt sama, IZ-7 kohta ei oska öelda, pole uurinud
Vaidlustes selgub tõde!Big Grin