automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gauja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Tere kõigile!Alustame siis sellega,et olen alles siin foorumis pesamunaBig Grinkõik on veel uus ja võõras.
Sai siis soetatud aasta 2007 keskel Gauja võrr.Võrr ise suht nutuses seisus aga mitte ka nii hull.Algul sai lükatud võrr katuse alla ja siis oli plaanis hakkata restaureerima.Võrr seisis seal kusagil aasta,polnud aega ja viitsimist teha.Siis aga sai ikka nokitsema hakatud.Foorumites olin ammu ammu käind,nipe ja saladusi lugemas,aga ei olnud omal plaanis kasutajat teha.Aga tekkis kogu aeg kiusatus sõna sekka öelda ja sai siis ka registeerutud.Võrri kallal olen praegust tegelend juba mingi paar kuud.Kahetsen et ei registeerunud kohe foorumiga.Ja olin nii loll ka,et ei teind ennem lammutamist mitte kui ühtegi piltiSad
sai siis lahti lammutatud ja juppidega lähemalt tutvutud(paak,porikad,raam,lenks jne).Praegu olen jõudnud nii kaugele,et paak ja porikad vanast värvist ja roostest eemaldatud.varsti lisan ka pilteSmile.Plaanis jääda võimalikult originaali ligidale.
Kõik abi pakkumised tere tulnudSmile
lisaks siis ka mõned pildid.
pildid on siis porilauast.algul ja hiljem(värvi eemaldamiseks kasutasin ühel pori laulal relaka otsas lihv paber ja teise pori laua tegin kuuma fööni ja teras harjaga.fööniga tehtud pildid mõne aja pärast.
Pildi kaliteedi pärast palun vabandust.(telefoniga tehtud)
mõne päeva pärast lisan ka uusi pilte...
otsin taga väga inimest kellel oleks soovi müüa mulle mõningaid osasi,nt veljed(esi kui ka tagu)kodaraid,tagu porilaud,latern,keti kaitse,rehve.
msn: ro-lts@hotmail.com
Gaujal ei olnud minu mäletamist mööda eraldi ketikaitset, olid mootorit katvad plekid, ainult silinder jäi välja, need ulatusid taga raamini välja.
Kas esihark on kiigega ja mootor madala silindriga, ilma kaaneta?
Gaujal ei olnud minu mäletamist mööda eraldi ketikaitset, olid mootorit katvad plekid, ainult silinder jäi välja, need ulatusid taga raamini välja.
Kas esihark on kiigega ja mootor madala silindriga, ilma kaaneta?

metsakohin,ma ei sa aru mida sa silmas pead?mis ilma kaaneta?.jah esihark on kiigega ja mootor madala silindriga.
See tähendab, et silinder oli valmistatud ühes osas, ei olnud eraldi poltidega kinnitatud silindrikaant. Pealt oli silinder sile. Võimalik oli vahetada niinimetatud korki, milles oli keermestatud küünlaava. See kork kinnitus silindri ülemisse otsa keermega ja oli kinni valtsitud/pressitud.

Kui leian saadan foto, või teen joonise.

Originaal summuti koosnes kahest poolest, mille sees olid sõelad. Leegitoru ja summuti esimene pool olid valmistatud ühestükis. Tegelikult oli kahe poole vahel veel vahetükk, mille abil summuti kinnitus raami külge.
Gauja taastamisest on siin foorumis olnud väga kena ja üksikasjaline teema mingi aeg tagasi. Soovitan üles otsida!
Rolts Kirjutas:Kahjuks ei sa enam pilte pannnaSad saab keegi mind aidataWink

Tekita endale m6nesse internetialbumisse kasutaja ja lae sinna, hiljem lisa postitusele oma pildi link Smile ( www.fotoalbum.ee )
Ise seda varianti ainult kasutangi.
Vastasin, aga vastus hyppas kolm postitust ylesspoole, Huvitav!

Edit: see postitus pani kah ylesspoole ajama Big Grin
metsakohin Kirjutas:See tähendab, et silinder oli valmistatud ühes osas, ei olnud eraldi poltidega kinnitatud silindrikaant. Pealt oli silinder sile. Võimalik oli vahetada niinimetatud korki, milles oli keermestatud küünlaava. See kork kinnitus silindri ülemisse otsa keermega ja oli kinni valtsitud/pressitud.

Kui leian saadan foto, või teen joonise.

Originaal summuti koosnes kahest poolest, mille sees olid sõelad. Leegitoru ja summuti esimene pool olid valmistatud ühestükis. Tegelikult oli kahe poole vahel veel vahetükk, mille abil summuti kinnitus raami külge.


jah see on originaal summuti gaujal ja seda kutsutakse sea põieks.
kass Kirjutas:Gauja taastamisest on siin foorumis olnud väga kena ja üksikasjaline teema mingi aeg tagasi. Soovitan üles otsida!

Jah.Teil täitsa õigus see oli aasta 2005.ja kes tegi oli cardo.
http://forum.automoto.ee/archive/index.p...232-1.html
Vahe peal on saand siis tegeletud ikka värvi eemaldamisega.mõningad pildid.Sai pisut uuritud ka tsinkimise hinda,hinnad olid üllatavad ja tekkis kohe mõte kõik detailid ära tsinkida,va porilaua kinnitused,amordid(esikiige juures olevad vedrud.Vedru ei ole õige sõna)need plaanis nikeldada.Ja summuti,lenks,veljed ja hammasrattad kroomida.Mida arvate kroomimisest kui ka nikeldamisest?Ja kus oleks mõistlik kroomida kui ka nikeldada?Tsinkimisse viin arvatavasti Galvi.
http://www.galv-est.ee/index.php?p=1&l=1 Tsinkimine 7-12 kr/kg
Kahjuks ei sa enam pilte pannnaSad saab keegi mind aidataWink
Rolts Kirjutas:Tsinkimisse viin arvatavasti Galvi.
http://www.galv-est.ee/index.php?p=1&l=1 Tsinkimine 7-12 kr/kg

Kui nad teevad ainult kuumtsinki siis seda ära pane.Tsingi kihi paksus on küll paksem, kuid väljanägemine ... .Elektrolüütiline tsinkimine jääb nägusam
Pleku Kirjutas:
Rolts Kirjutas:Tsinkimisse viin arvatavasti Galvi.
http://www.galv-est.ee/index.php?p=1&l=1 Tsinkimine 7-12 kr/kg

Kui nad teevad ainult kuumtsinki siis seda ära pane.Tsingi kihi paksus on küll paksem, kuid väljanägemine ... .Elektrolüütiline tsinkimine jääb nägusam

jah teevad kuumtsinkimist.Aga kus tehtakse elektrolüütilist tsinkimist?Ja palju see maksta võib?
Vasar. Hinda ei oska ütelda, käin seal suuremate kogustega.
tsinkimist tehakse ka võrus VG holdingus , olen teind ja jääb päris ilus ning hind ka mõistlik.
Pildipealt on näha mõned detailid.
http://bp3.blogger.com/_RikYh_H0NDA/R5EB...tailid.JPG
Mina ei näe sel tsinkimisel tõtt-öelda erilist mõtet. Kui saab raami korralikult puhtaks ja värvitud, siis käib ka ju küll või mis. Raamidega on selline jama, et eelprotsessi käigus käivad asjad happevannist läbi ja raamitorudesse võib seda happeollust jääda ja see võib hiljem pahandus hakata tegema. Nagu juhtus vist ka selle tsingitud raamiga seal Gauja teemas. Aga eks ta ole maitse asiSmile
kass Kirjutas:Mina ei näe sel tsinkimisel tõtt-öelda erilist mõtet. Kui saab raami korralikult puhtaks ja värvitud, siis käib ka ju küll või mis. Raamidega on selline jama, et eelprotsessi käigus käivad asjad happevannist läbi ja raamitorudesse võib seda happeollust jääda ja see võib hiljem pahandus hakata tegema. Nagu juhtus vist ka selle tsingitud raamiga seal Gauja teemas. Aga eks ta ole maitse asiSmile

Olen ausalt öeldes samal arvamusel,aga lihtsalt tsinkimise hind ei ole nii kallis ja siis käis mõte,et miks ka mitte.
Kas keegi ütleks ka mulle algajale seda,et kui detailid on tsingitud ja kui krundi peale paned kas siis on vaja ennem liivapaberiga üle käija või ei?
Raami tsinkimine on lausrumalus ( mis siis, et odav) Pealegi on hape torude sees teinud ja teeb jätkuvalt kurja . Õige on kruntida- värvida nagu tehasetehnoloogia ette nägi . Pulbervärvid unusta ära , seda ju ei kasutatud!

Parimat, Veteran.
indrek1000 Kirjutas:Vastasin, aga vastus hyppas kolm postitust ylesspoole, Huvitav!

Edit: see postitus pani kah ylesspoole ajama Big Grin

huvitav jahBig Grin
Teen sisi omale ka kasutaja albumisseSmile
Lehti: 1 2 3 4 5 6