Kena auto, edu ehitamisel.
ohoh poleks eriti arvanud et leian veel siit kedagi kellel selline olemas
aga jah tore
Aga äkki teate kas sellel roolilatti saab parandada. Roolilatis lekib siis roolivõimu õli. Endine omanik väitis et ei saa aga tahaks teise arvamust teada.
Hästi põnevad ja keerulised on kaheksakümnendate Hondad. Ja mulle on nad lõpuks oma väga põhjalikku ja läbimõeldud ehitusega meeldima hakanud. Tegelikult kui hästi hooldada ja armastada, on selle aja Hondad tehnikalt väga vastupidavad. Kere kohta kahjuks seda öelda ei saa.
Endalgi Honda peres olnud juba 10 aastat. Võib öelda, et lausa poolteist Honda Accordi, üks avariiline doonor ka. Küll paar aastat nooremad, aga siiski pilte vaadates on äratundmisrõõm suur. Meie autod 87 (doonor) ja 88 (töökorras, pisivigadega). Mõlemad sedaanid.
Põhiveaks on kujunenud rooste. Tagumised tiiva ääred ja tagastange alune on murelapsed. 10 aasta sees ole neid juba kaks korda remonditud.
Üldiselt olen paar aastat pead murdnud elektroonilise karburaatoriga. Ja uran siiani. Ei võta mu mõistus seda ja teenindusse pole ka nii vana autoga julgenud sõita. Auto tõmbab käivitades segu täiesti paigast, rikkaks. paar minutit soojendades kisub lahjaks ja pöörded 3000 kuni 4000 peale. Ja siis minutite pärast laabub asi. Viimasel ülevaatusel olid kõik gaasi näidud paigas, CO oli liiga madal, kusjuures sumbuti oli korras. Kuna auto pole igapäeva kasutuses, pole vaeva näinud asjaga.
Vedrustus ja sillad on üpris kvaliteetsed. 250 000 juures läksid läbi kuskil puksid ja üks sarniir. See vahetatud A osa vastu ja järgmised 100 000 on möödunud kolinateta. Sidur lõppes 340 000 peal.
Millalgi 300 000 lähenedes lõppes veepumba laager, omast lollusest ei vahetanud kohe ja ükskord jättis ta meid teele.
rohkemat väga ei meenu. Peale pikkasid seismisi tekkis niiskus elektrisüsteemi ja salongipuhur ei tahtnud tööle minna, väike kuivatus aitas.
Tänasel päeval masin seisab, kuna pole sõitjat ja vahepeal kadusid suuna ja sõidutuled. Viga pole otsinud ka keegi, sest masin seisab. Need mured lahendada, peaks isegi ülevaatuse läbima.
Doonorauto on mul ülekaela visand. 87 ja 88 aasta autodes on tegelikult meeletult muutusi toimunud.
Enda arvamus on, et sõidumugavuselt on väga hea auto tehtud. Pole midagi halba öelda. Kütusekulu on suur võrreldes tänapäeva 2.0 mootoritega ja selle pärast ta välja vahetatud ongi. Kerele oleks jaapanlased rõhku rohkem pidanud panema,
Mu pika jutu mõte oli tutvustada sulle, et tegelt oled hästi kihvti auto leidnud ja hoia seda. Neid on üpris väheks jäänud. Kui mõni tehniline küsimus tekib, võin ehk aidata. Ehk said selle pika jutustuse läbi mõne mõtte juurde ja kui ei meeldi, et risustasn su teemat, ütle ainult, ma kustutan loba ära.
EI väga hea jutt, sain päris palju teada ja proovin nii hästi autot hoida kui saan.
Kuna endale see karburaator pole kunagi istunud siis tahaksgi teada et kas selle karburaatori mingi säästlikuma asja vastu ei saaks vahetada? Rooste teema poolt tahaks teada et kust võiks läida tagumisi koopa ääri sellele, kas originaale või siis mingit sarnast mis hästi istuks sinna.
tsillbill Kirjutas:Aga äkki teate kas sellel roolilatti saab parandada. Roolilatis lekib siis roolivõimu õli. Endine omanik väitis et ei saa aga tahaks teise arvamust teada.
Roolilatti saab parandada küll, kas just omal käel, endal oli probleem Ford Granada roolilatiga. Leidsin kaks kohta Tallinnas, kes ka vanemate asjadega tegelevad, üks oli Remmon, teise nimi paraku ei meenu. Interneti otsingust leiab üles küll. Remmon tegi töö, peale mitut tuhandet pole veel lekkima hakanud. Hind oli tiba alla 3000. Eks tuleb helistada ja uurida, kas võtavad ette.
Marz tänan väga info eest.
Honda on tõepoolest vinske masin. Sain saksast Honda Accord Aerodec- 87 a. spido näitas 87000 km, oli tagant müksu saanud. Tegin korda ja olen sõitnud nüüdsex 120000 km. Selle aja jooksul vahetasin tagaamordid. Esisilla ülemised sarniirid ,paralleelvarda otsad, ees pooltelje otsa (ei märganud õigel ajal, et kummikate katki) Nüüd mõtlen, et aitab, panen ta kuuri alla pukkide otsa konserveerin, võimalusel ostan veel mingid varuosad.Olex ju lapselapsel tore leida!
Veteran.
tsillbill Kirjutas:...
Kuna endale see karburaator pole kunagi istunud siis tahaksgi teada et kas selle karburaatori mingi säästlikuma asja vastu ei saaks vahetada?..
Tee korda ja oled kordades lihtsamalt pääsenud. Mis üldse probleemiks?
alustuseks näiteks käi üle KÕIK vaakumi torud. Kui vaja lõika otsast 5mm maha ja suru uuesti otsa.
teiseks soovitaks soojalt kasutada mingit karburaatori puhastit. head kogemused Valvoline omaga. Seest ja väljastpoolt, seisva ja käiva mootoriga.
Kui kütet läheb palju, kontrolli üle, kas see sapaka pump mitte äkki väga äkilist survet ei anna?
Ja kui ise ei usalda näppida, siis karburaatori remondiga ei tohiks veel probleeme olla.
Nii kui kui olen sõitnud tundub kyll et kütet läheb palju. Eelmine omanik ütles et sapaka pumbal pidi olema sama surve mis honda omalgi.
tsillbill Kirjutas:Rooste teema poolt tahaks teada et kust võiks läida tagumisi koopa ääri sellele, kas originaale või siis mingit sarnast mis hästi istuks sinna.
Näitteks siit
Ja enamikest autopoodidest ka ilmselt saab tellida
Killer666 Kirjutas:Ja enamikest autopoodidest ka ilmselt saab tellida
parandamatu optimist
Kui juba küsimiseks läks, siis Hr. tsillbill, äkki märgid siia selle keretüübi üles, meelest juba maha käinud.
Hr. Killerile veel niipalju märkuseks, et tegu tõsise haruldusega, millele naljalt ühegi muu Honda jupid külge ei sobi. Isegi tavaline tuledelüliti, mis pealtnäha kõigil ühesugune. oli juhus kunagi sharniire tellida, mida kõik jupimüüja hinda nähes (koos õõtshoovaga) rõõmuga tellima tõttasid, kuid mille tootmiseks vist kuskil Jaapanis tehas uuesti käima pandi. tulid paari kuu kaupa, üks müüja tõi ühe, teine teise poole.
tervitustega
hulgus, Valtsi accordi eelmine kasutaja.
Keretüüp on luukpära passi järgi.
Vaata vin koodi, seal alguses on mingi tähtede-numbrite kombinatsioon, mis on võlusõnaks juppide tellimisel. Kui kahtled pane terve kood siia.
Sai siis täna uued koopaääred tellitud. Reedeks peaks käes olema ning järgmine nädal vast keevitama minema.
Mul ülearu Honda- Akkord Aerodec 1987. Teenib mind ilusti, nüüd istun vanema masina rooli.
Veteran.
Täna siis helistati mulle eesti postist ning üeldi et kella 3 paiku peaks els mulle ühe varajase sünnipäeva kingituse tooma
Kui käes siis teen ka pilti nendest.
Offtopic: Sõber tahtis muidu teada et kust võiks leida Mazda 929 2.0i 1985 aasta autole koopaääri nagu mina ostsin. Ise ta ei leidnud midagi.