automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küünal puruneb liiga tihti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ahto

Asi selles et 175 voshodil on bosch W7 ac küünal(peaks olema õige), mootor käib muidu hästi nii külmalt kui väga kuumalt ja käivitub ka hästi igas olukorras aga küünal kipub rikki minema. Väliselt pole nagu midagi viga aga töötab katkendlikult. Panen uue küünla peale ja kõik on tibens. Uuega saan sõita umb. 100km ja siis jälle nässus. Milles võib peituda probleem?
ei tea täpselt aga olen kusagilt kuulnud et kontakti vahe pidi suhtelisekt palju määrama.Võib ka lora olla.:keersilm
hmmmmmm..... mul sama jama- ostsin 5 vene küünalt mis spets ishi jaoks tehtud. Peale mõningast kasutamist järgmine seis: paned riista käima, 15-20 min toimib kõik OK, siis akkavad silindrid lonkama kuniks üks sureb... siis aitab järgmiseks pooleks tunniks terava tulega puhtaks põletamine.... ja jälle sama jama. Piinlik tunnistada- panin mosse süütepoolid ja golfi pikad küünlad (kolme elektroodiga- pole uduumbe aimu nende kuumusest!) - ja unustasin selle jama pikaks ajaks (tänaseni).
Kunagi oli sama asi 2-käigulise sachsmeistriga. Aitas kui sai panna peale natuke külmem küünal (suurema hõõgarvuga. Üldiselt Voshoodile peaks kõige paremini sobima Vene a11.
Tasuks ka seguõli kvaliteeti kontrollida. fekaal õli kipub isolaatorit ära sittuma, sellisel juhul hoopis kuumemet küünalt vaja -- põletab sodi ära.
Seega katse-eksituse meetod Vene sikli puhul kõige parem
elektrisüsteem on pikk ja keerukas sistema. kõikide selle osade vead löövad enamasti välja selles, et küünal ei tööta korralikult. kontrollida tuleks ka kontakte, kondekat, süütepooli jt süütesüsteemi osi. näiteks kui kuskilt kontaktide juurest peksab üle, siis kuumenevad süütepoolid umbes veerand tunniga üle ja võib rikkuda ka küünla. soovitus: peale mootori väljasuremist katsu, kui kuumad süütepoolid on. anna teada ehk mõtleme midagi välja.
vat klaabu-see kuumad syytepoolid... mul oma rattal kipub ka yx kuumenema??? aga ise ei oska ma ka miskit asjalikku peale hakata... äkki tõseti kontaktidest.....
no siis pole muud, kui tester kätte ja hakka mööda kuumenevat süütepooli geneka poole minema. kui teine pool on korras, siis on viga kergem leida. otsi kuskilt purunenud isolatsiooni (kas juhtmed või kapronseibi pragu kontakti all). kindel värk, et pool nii vastu ei pea ja asi hullemaks läheb. soovitan võimalikult ruttu viga üles otsida, ise astusin kunagi sellesse ämbrisse:lol

ahto

Peale sõitu süütepool kuumaks ei läinud, juhtmed on ka vahetatud. Tundub nagu küünal tahmuks seest ära. Umbes pärast tunniajast sõitu on küünlal peal õrn tahmakiht ja mootor ei taha enam hästi töötada vabakäigul. Kui sõita, siis probleem kaob, niikauaks kui jätan tühikäigul vabalt töötama( sureb mingil hetkel järsku välja). Kui küünal puhtaks teha siis saab jälle väheke sõita. Olen proovinud segu keerata väga lahjaks kuid seegi ei paista aitavat. Võib viga olla väljalaskesüsteemis? Seal mingi takistus ees ja gaasid ei pääse välja ning küünal saab nõgi täis?