automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepr MT9
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis mittu nädalat tagasi ostetud Dnepr MT9 mis ma algul ekslikult arvasin olevat K-650 Dnepr aga nuh ega neil välimuselt vahet pole ja võibolla pole ültse vahet nendel. Üldiselt väga heas seisus aga imelik miks seisma jäetud läbi sõitnud vaid 17 tuhat. Aga vänta andes viimane kord tundus olevat kompression nii hea et genekas peale aku ka juhtmed kokku ja sõida aga praegu seisavad need asjad aja ja rahalise kapitaali taga.

[Pilt: 033047749d71a9.jpg]
Vahe peal olen ma siis tsikli puhtaks teind enam vähem ja lubati yhendust võtta kui geneka saab. Täna käisin yhes poes uurimas kas 6V akud on ja kahjuks ei ning unustasin küsida kas neil tallinnas pole poes seda ( Varopajevi või midagi sarnast poest). Ja yhe kummi suutsin ära katki teha käekõrval lükates minu teooria on selles et kuna mull on kodarad osad katki siis üks lahtine kodar lõhkus lohvi seest aga õnneks see on korda tehtav. Suurt midagi pole rohkem teind ootan kannatamatult genekat.
Oh see tsikli tuvastamine on omaette ülesanne juba. Ma arvasin väiksest peast saati, et mul seisab K-750M kuivas garaazis, isa koguaeg mainis, et emm ja emm. Nüüd kui korda tegime ja sõita saab, siis olen avasatnud: raam on hoopis Urali oma, mootor M72, külgkorv M72, summutid 650-se Dnepri pealt ja on ka muid erinevusi.
Akut soovitan osta kuskilt spetsiaalsest akupoest, saad odavamalt ja parema. Ma tehnilise poole alafoorumis mainisin ka akude kohta, saad sealt ka infot, et millist kõige parem kasutada on.
Soovin edu sõitmisel ja sättimisel!
Kaido.
Tänan heade soovituste eest Big Grin
Nii täna siis võtsin tagumise ratta alt ära kuna oli katki ja mina ei tea kes selle pärast tagasi paneb, kuna sel on 2 võimalust ratast alt saada kas porikas täiesti maha või peab keegi rammumees olema ja taga osa nii kõrgele tõstma(kui sul pole tungrauda), et rattas alt kätte saada. Ma arvan et ma otsin kuskilt K-750 taga poritiiva. Iga korraga mis ma seda riistapuud näpin seda rohkem mulle tundub, et selle originaali ajamine käib üle jõu aga ausalt öeldes polegi seal midagi originaali ajada.
K-750 liigendiga tagaporitiib on väga hea asi, kuid korraliku eksemplari leidmine ikka päris aeganõudev(endal üks olemas, kuid ajast ja roostest piisavalt õhukeseks puretud, et otsustasin uue ühes tükis pika poritiiva kasuks).
Big Grin Küll kunagi ikka selle leiab ja kuna ma loodan, et mull seda ratta vahetust igapäev ei tule teha siis pole selle asjaga kiiret.
Täna siis sai must kõige õnnelikum inimene sest ma kuulsin täna esma kortselt oma masina häält. Nüüd siis on sellised niped näped asjad teha, et saaks oma esimese proovi sõite teha mida ma juba aasta otsa oodand. Niped näped asjade alla mida ma tegema peaks kuuluvad:
*Uued kütuse voolikud muretsema
*Aku ostma
*Karbussid lahti võtma ja uurima
*Pidurid ja reduktori külge panema.

Soovin teilegi head lemmikute remontimist.
Austusega: Arne

(Palun kirjavigu tähele panna kui esineb)
Mis originaaliajamine käib üle jõu? Sul on ju 100% original ja heas korras MT9. ei ole midagi paremat kui kriimustusega vana originaalvärvis tsikkel, kellega käib tunne et originaalonu läheb varsti sõitma, boffaikaga seljas. Minu meelest.
Täna sai siis esimesed proovi sõidud teha hästi lippas aga kahjuks ei julgend ma lenksu taha minna kuna siduri trossi pole ja ma ei julgen riskeerida äkki lõhun midagi ära ka. Reduktor sai siis külge pandud ja taga pidurid tööle pandud, voolikud vahetatud ning karbussid puhastatud. Nüüd on vaja sebida veel siduritross, oma aku (sõiduks ja elektroonika vaatamiseks sai laenatud tuttava oma) ja esiratas rihtida muidugi tuleb kuskilt sumpad muretseda. Natuke elektronika uurimist ja saime teada mida miski tuli näitab lampi peal alates vasakult: Vabakäik, aku laadimis ja mootori õli surve.

To Magnusk: Algul arvasin jah, et mul selle originaali ajamine käib üle jõu aga kuna aeg on sinna maani jõudnud, et põhiline on juba koos siis on mu arvamine kapitaalselt muutunud.
Tänase seisuga on masin enamvähem valmis. Tõsisemad asjad on veel genekas laadima ja ratas rihti. Arvatavalt pean ära kannatama ära selle rihtimata ratta kuna tuttaval pole aega niipalju ja ise ei oska ning lihtsam vist osta rihitud ratas. Genekas ise enesest töötab aga mingid kontaktid vist jamavad selle musta karbi all (ei tule nimetus meelde), aga vb selles asi, et ühendused kõik oksudeerund/roosteand ja ehk aitab ka pohastamine asja paremaks muuta. Panen ka siis mõned pildid kah:
Tuttav siis leiutas omad vanad sumpad minu masina külge kuna neid oli vaja, sest ilma eriti sõita ei kannatand.
[Pilt: 05219492937a93.jpg]
[Pilt: 0521949319744f.jpg]
Siin siis tuttava must ja minu roheline masin:
[Pilt: 0521949350516a.jpg]
[Pilt: 0521949390eb2d.jpg]
Kirjutaks ka siis midagi. Ühel kenal reedesel päeval (kuupäev ei tule meelde) sain ma lõpuks ometi tsikli vene dokid. ja esmasel kontrollimiselt numbrid klapivad. Kas see jutt vastab tõele, et kui ma olen alaealine siis ei saa ma ilma vanemateta midagi oma nimele võtta? Tsiklist veel nii palju, et sai aku ka ostetud. Ostetud sai see Akupluss kauplusest: Mäealuse 10 C korpus, Tallinn 12618. Akuks sai siis Exide 6v 14Ah mõõtmetega: 129x83x162 ja väga ilusti istus raami vahele. Genekaga tee mis sa teed aga tööle ei hakka ja kõige hullem see, et genekas pole ainuke mis võib jukerdada, lisaks võib ka relee jukerdada. Eila õhta sirvisin A.Palu raamatud (Mootorratta Juhi Õpik: Kolmas Täiendatud Trükk) Soovitan kõigile muretseda ja seal oli midagi vilgukivikihtidest jutt, kui täna aega saab siis võtab vb geneka uuesti maha ja vaatab äkki hakkab funkama.

Heade soovidega: Arne
Vaata seda teemat, ise sain abi sealt:
link

Seal juttu rohkem küll 12V süsteemidest, kuid 6V peaks põhimõttelt sama olema. Mul nt oli viga hoopis relees, kontaktivahe oli vale.
Kui tahad teada, kas jukerdab genekas või relee, siis võta oma Palu piiblil (kui on '76 aasta oma) lk 253, seal kõik ilusasti kirjas.
Tänud teile. Tõde, et ära näpi töötavat asja vastas jälle tõele. Mul oli ka mingi M-72st jäänud genekas mis hakkas tööle peale vähest puhastust aga ullike nagu ma olen oli seda vaja ikka näppida nii, et lõpuks lakkas töötamast. Homme pusib sellega edasi ja loodan, et saab selle funkama uuesti.
Sai siis lõplikult teada milles probleem ja välja tuli, et genekas arvatavalt sellel ankur tuksis. Aga imelik see, et kui me seda ankrut tinutasime ja puhastasime hakkas ta tööle, natukeseks ajaks. Ei jää muud üle kui otsida uus genekas.
Pole ammu teemat uuedndanud. Vahe peal on siis juhtund aind nii palju, et kurtnast sain odavalt vist mingi paari sotiga geneka mis siia maani rahulikult töötab ja siis viisin tsikli Vigalase kooli, et sealsetes töö kodadest seda putitada kuna kodus ei ole töö riistu ega ka erilist ruumi ka.