Tehinkainimesed avaldage palun oma kogemusi erinevate võimalustega, millega katta keevituse õmblus värskelt lapitud kere peal. Tean et on olemas teada-tuntud tinaga katmine ja siis keemia. Mind huvitab just inimeste kogemus keemiaga, mis käib enne krunti, kas olete katstanud ja kui hästi on need teie ootustele vastanud. Hea oleks kui saate ka lisada kasutatud toote nime, teaks kasutada
Miski fosforhappe derivaat a la roostemuundur alla (nagu ka igale poole haljale plekile) ja siis happekrunt+täitekrunt nagu ikka. Aegade, koguste jm üle on foorumis palju arutatud, otsing (nt termini "happekrunt" järgi) abiks.
Dinitroli toode RC900. Aerosoolis roostemuundur kruntvärv. Hea aga kallis.
Lugesin foorumist, et enamus inimesi ikkagi soovitavad parem selle peale alguses raha raisata, hiljem vähem muresid. Soovitage siis ka mõnda hea teenidusega kauplust, kust neid asju saaks osta Tallinnas
.