automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 21 värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eelmine nädal juhtus selline asi, et onu andis mulle oma Gaz 21'e. Täiesti töökorras, varuosi ja kroomi terve kuuritäis kaasa jne. Ainuke probleem tal on värv, mõnest kohast koorunud ja aastaid näinud. Huvitab, kui palju võib minna terve auto värvimine maksma. Võtaks eelduseks selle, et olen õpilane ja ei pea olema kõige kvaliteetsem värvitöö. See Volga ei kao kuhugi ja kui olen vanem, (majanduslikult paremal järjel) saaks ta kõige perfektsema värvitöö. Ahjaa, auto on must ja mustaks ta peaks ka jääma.

Ette tänades,
Joosep
kui ainult värv + pealekandmine ning autot esmalt üle ei krundi, siis saab teoorias 1keek veoauto pinnakas + 1keek värvimine ise + 200eek kulumaterjalid hakkama. See värvimis-hinne eeldab, et karestad vana värvi ise, korjad segavad detailid ise küljest ning ehk katad värvimise eel kah ise. Probleem on selle värvija leidmisega - aga kuulu järgi ikka leitakse. Lihtsal värvimisel võib vanal autol alusvärviga probleem olla - et uus ja moodne värv keedab selle üles... Lisaks on must värv värvimiskeskkonna tolmususe osas kapriisne.
kui värv on koorunud, siis eeldatavasti tahab enam-vähem viisakas tulemus siiski ka mingisuguseid maalritöid. Ning isegi kui ise käed külge lööd, siis kulub materjalidele (pahtel, krunt) veel ehk ca 1keek. Ise käte külgepanemisel on oht, et algsest "saaks uue värvkatte"-eesmärgist saavad keretööd... Niiet mis iganes Sa teed, defineeri kellegi asjast jagavaga esialgu (loomulikult masinat vaadates) eemärk - see võib ju küll olla tagasihoidlik värvimine, aga selles tuleks siis ka püsida.

jõudu,
Teet
(kes ei usu, et on olemas vanu autosid, mis tahaksid lihtsalt värvimist - aga samas siiski kadestab inimesi, kes suudavad nt keretööd tegemata jätta ja masina värvi alla panna)
Olen autosid 4x värvinud ja 3x lakkinud. Pole siiani selleni jõudnud, et mõnd voolamist ei teki. Tume on defektide osas tunduvalt kapriissem. Krundid + sadolin +l akk + lihvimis- ja puhastusvahendid min u 1500 raha. Värvimine võib võtta mõnest tunnist kuni kümnekonna tunnini kui on vaja ebaõnnestunud detaile nitrolahustiga värvist puhtaks võtta. Koos eeltöödega läheb autole u 1,5 kuni 2 nädalat, kui just tööhull pole...
Et ei kipuks voolama peaks värvima suurusjärgus 14 autot,siis peaks saama juba midagi.
Kergem sul endal volga pintsli või rulliga üle lasta. Saad kõige odavamad. Mingit mõtetut pornot vana kooruva värvipeale teha on väga nonsense...
Soovitan soojalt auto juurde tuua spetsialist-proff, kes oskab Sulle mingid variandid välja pakkuda.Autot nägemata ei saa nõu anda. Odavalt väga head ikka ei saa, kuid mingi ajutise ,rahuldava tulemuseni võibolla jõuate.
Kui värv ikka koorub, siis on värvitud ilmselt karestamata pinnale kas kogu auto või siis mingi avariiline koht.Uue värvikihi pealekandmisel hakkab veel rohkem kooruma.Seda aga oskab asjatundja Sulle kohapeal öelda.
Jaksu taastamisel! Veteran.
Sadoliniga värvimisel ongi probleemiks värvi jooksmahakkamine, kallimate värvidega asi nii hull pole.
Lakiga on voolamise asi veel hullem, eriti mitte HS-ga (odavamaga). Ja seda voolavat lakki pead oma 4-5 õhukest kihti laskma ja ikka saab mõni koht sedavõrd, et hakkab voolamaWink

Endal on suurim voolamise jama olnud just HVLP püstoliga (jäme piisk), lihtne Itaalia kõrgsurve riist on teinud mõnusamat ööd...
Ei ole just eriti meelsad materjalide nimed mulle siin jutuks olnud... Alustaks ikka korralikest materjalidest, et korralikku tööd saada. Spice & Hecker, DuPont, Lesonal, Debeer vms. On kallim ja tegelikult kui aus olla siis palju kallim, aga ei pea enam värvima igakevadise hooldusena.

Kui vana värv koorub, siis keegi on jätnud karestamise kuskil puudulikuks vms. Kui kuskilt mullitab kah veel, siis võid oletada et roostepesad on all, sest vanasti lihvisid ju kavalpead veega pahtlit, mis on aga roostele väga meelas, sest pahtel poorne.

Mina alustaks tegelikult asja üldse keemilise värvieemaldiga ja kooriks auto paljaks ja siis algusest peale uuesti pihta, kuid kui on vaja tõesti kiiresti ja imeodavalt enamvähem veneaegne välimus anda autole, siis võib muidugi üritada sadolini, pentaprimi vms teha, kuid hiljem ükski värvija seda teha ei taha võtta... keedab sekunditega üles.
Sadolini kohta võib öelda, et kui segatud kõvendiga, siis ikka enam ülesse eriti ei keeda. Kui kasutada kõvendita, siis muidugi...
Muidu ei saaks teda lakkidagi lääne lakkidega, kui ülesse keedaks...

Sadolini eelis vene tehnikale on täpsete toonide olemasolu paljudele värvidele, hinnast rääkimata...