automoto.ee foorumid

Täisversioon: emmilise süüte sättimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Rattaks 750m ja bensiin 95, probleemiks siis hiline süüde (kergelt järelpaukumine [mis vähenes kui andsin rikkamat kütet, panin segunõela keskmisse astmesse, mis on ka arvatavasti algne/tehase aste], küünalde tahmamine, jõuetus järsemalt gaasipedaali väänates, mis viitab arvatavasti liiga rikkale küttesegule või valele süütemomendile.
Probleem peitub selles et süüdet ei ole võimalik enam varasemaks "keerata", kuna tuleb ette mehhaaniline piir. Vaatasin et oleks võimalik vähe süütemomendi määrajat maha käiata, mis lubab süüdet tuua varasemaks. Küsimus kas keegi on sellist ettevõtmist juba teinud, või probleem peitub milleski muus kui süütes?

Mainin veel ära et küünaldeks uued vene A-11 küünlad, uus aku ja stabiilselt töötav genekas, mis tagavad ka hea sädeme. Surveastet ei ole võimalik proovida (pole sellist manomeetrit), aga see peaks olema korralik, kuna mootoril sai paar kuud tagasi kap remont tehtud.

ootan mõtteavaldusi Big Grin
Kaasajal Venemaal toodetud küünalde puhul tuleb arvestada faktiga, et määrangu "uus" puhul ei kehti nukrastegevalt sageli määrang "töötav". See on mu elektrikust esivanema kogemus.

A
seda olen isegi kuulnud et iga kümnes vene küünal annab rõhu all korraliku sädeme Big Grin. Aga kui valida nüüd tõesti lääne küünal, ehk oskate midagi soovitada?
Endal täpselt sama probleem, asi peaks üsna kindlalt olema küünaldes. Mul jamab nimelt parempoole silinder. Algul olid NSV küünlad peal( põllurallika peale võetud), need töötasid üsna hästi, kuni üks lõpetas tegevuse. Hetkel sai peale pandud mingid kasutatud Boshi küünlad, üks pool töötab väga hästi, parem natuke jandib, vasak silinder läheb tulikuumaks, parem soe(ehk siis ei funktsioneeri korralikult). Kui Te kohe endale uusi küünlaid ostmaks pole, siis võite oodata, ma proovin selle nädala jooksul(loodetavasti paari päeva) osta enda omale täiesti uued küünlad, siis oskaks öelda, kas asi paraneb või mitte.
Mul ratas vähe teine ehk siis dnepr aga mure sarnane. Plaan ka uued küünlad panna aga mida sinna sisse keerata hea oleks?
nark Kirjutas:Mul ratas vähe teine ehk siis dnepr aga mure sarnane. Plaan ka uued küünlad panna aga mida sinna sisse keerata hea oleks?
Ikka need, mis originaalis käivad- A-11. Aga osta neid peotäis ja vaheta seni, kuni komplekt töötab laitmatult. Lääne analoogid hakkavad küll tööle, aga ütlevad töölepingu üsna kiiresti üles- kas on töökeskkond neile liiga õline, tööreshiim ebameeldiv või veel mõni kolmas põhjus- vot ei tea, aga kogemus on selline.
Mina kasutasin oma Dnepri peal A-14 küünlaid, mis pidasid märksa kauem vastu ning töötasid paremini kui A-11. Mingisugust summutisse paukumist polnud (kasutasin ka 95 kütet) ning süüde oli ka nii võimalikult varaseks keeratud kui andis.
Emmiliste paukumine tekib vahel sellest, et säde käib korraga mõlemas silindris. Süüdet ei tohiks liiga varajaseks panna, sest see võib tekitada sellistel aeglastel mootoritel probleeme.