automoto.ee foorumid

Täisversioon: veider sisin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

IzMan

Tsikliks jupp 3
Kui mootor on veidi aega töötanud ja siis seisma jätta, kuuldub paar-kolm sekundit käigukasti juurest sisinat.
Kas kuhugi tekib surve/alarõhk?
On see kuidagiviisi kahjulik?
Õli (tad17) nagu küll kusagilt eriti välja ei aja.

PS: mootor just kokku pandud ja hermets vahel

Delta raider

Käigukastis paisub õli tekib rõhk.

Oleneb mis asendis kolvid kanalite suhtes on, rõhuga lõõbki segu ette. 2 - taktiline ju. Nii võib imeveits sisiseda jah.

IzMan

Sisiseb teine ikka päris kaua ja korralikult. Ei taha hästi uskuda et silindrid asjaga seotud oleks. Sisin tekib iga kord ja on seda suurem, mida kauem mootor töötanud on.
No egas midagi. Tuleb lihtsalt sõita ja kuulata. Vast püsib mootor ikka ühes tükis.

äkki lööb raamlaagrite ja simmerite kaudu rõhu käigukasti sisse? kas mootor tahmab ka või on küünal must? soovitan teha karterituulutuse, see säästab käigukastiõli veidi.

IzMan

Karterituulutus? Tuuakse siis mingi toru hoorattaruumist (no ei leidnud teist väljendit) välja või? Seal külje peal muidu juba mingi suur polt on. Btw, milleks too üldse on?
Mul Jup-5 el oli juba mingilaadne õhutuse koht juba tehasest pandud. Käigukast ja hoorattakambrid jah eraldi... kas siis lihtsalt kuuma mootoriga sisemine õhk paisub sedavõrd? Et tihend veidi nigel ja hakkab sisisema. Või simmer ajab läbi? See suur polt peaks olemagi \"karterituulutuse koht\".

Tim Thomson

Kuskilt viskab jah rõhku valesse kohta.

IzMan

keerasin tolle poldi lahti ja panin mingi väikse auguga poldi asemele (miskit düüs või sarnane).
Igastahes sisin küll kadusSmile
mina pakuks välja väntvõlli horattapoolsete tihendite kulumise .. sealt pressib rõhu hoorattaruumi ja sealt ta su sisisebki....aga loomulikus olekus on ka hoorattakamber hermeetiline.....
õhutatakse ikka käigukasti ja siduripoolset karterit. meie tegime näiteks õli sissevalamise korgile augu sisse ja torujupike välja. see ongi karterituulutus.

mis kruvist te räägite hooratta juures?
see on ju õli panemiseks. seal on ju hermeetiline õlivann, kus muuseas tuleb õli vahetada iga 2000 km tagant. ei sisise sul sellepärast see enam, et ava pärast ei teki enam rõhku sinna sisse. see pole lahendus. kui sul ikka hooratta juures on rõhk sees, siis on simmerid pees. ja kui sul seal pole õli ka olnud, siis on nad kindlasti pees. kui aga õli oli normis, siis ei tea...
on su kummid ikke terved? :rullWink:duh

ziim666

mu mini mopil tuli ka mingi vaikne sisin peale sõitu,kestis päris kaua

IzMan

kas lõpuks ka lahti said sellest sisinast?
ja kuda siis?