automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Paar aastat tagasi kiskusin karburaatori lahti ja lolli peaga keerasin kõik, mis keerata andis välja ning siis peale puhastamist panin kõik uuesti kokku. Praegu see karburaator töötab, kuid annab liialt palju kütet peale, nii-et kui annan äkitselt tuure siis lihtsalt hakkab välja surema; vaikselt gaasi andes hakkab normaalselt pöördeid koguma. Küsimus siis selline kuidas timmida karburaatorit K62B? Tean vaid seda, et kõige ülemine kruvi on kohapeal töötamise timmimiseks mõeldud. 175 cc mootorratas võtab umbes 5-6l/100km, mis on minu arvatas liiga suur.

Tänud ette!
Selles suhtes on karpad sarnase ehitusega. Enamasti kaks kruvi - tühikäigupöörded ning tühikäigu segu. "poole gaasi" segu saab reguleerida segunõela tõstmise-langetamisega ja täisgaasi segu düüsi valikuga.
Selline näeb välja karburaator K62B:
[Pilt: 18364689.PNG]
Kui karpa lahti lammutada on düüsi juures üks messingust mutter. Mille jaoks see?
"Mille reguleerimiseks" kruvi ongi segu koostise reguleerimiseks tühikäigul. Avaldab mõju kuni 30% ulatuses ka täispööretel. Ei tohi keereta tugevasti põhja. Segukruvi ots tungib läbi segukanali põhja ja rikub kogu protsessi.
"Tühikäigu reguleerimiseks" kruvi kergitab lihtsalt segusiibrit.
Kahe reguleerimiskruvi kooslusel pannaksegi paika tühikäigu segu kvaliteet.
Suuremate pöörete segukvaliteedi reguleerimiseks tuleb juurde veel üks reguleerimiskoht - peadüüsi nõel.
Ning täisgaasil omab peamist mõju peadüüsi läbilaskevõime.
Kuidas üldse inimestel on kogemust selle karburaatori tühikäigu reguleerimisega? Ise jään parajalt hätta ning väga madalalt planeta 3 mootorit pole tuksuma saanudki. Kui saab pöörded madalaks ning masin töötab, siis peale mõnda aega (ca minut töötamist) töötamist tühikäigul sureb masin välja.

Mida osatakse lahenduseks ja põhjuseks pakkuda?