automoto.ee foorumid

Täisversioon: comprex?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kasutasin otsingut ja ei leid miskit siit foorumist , ega mujaltki..

Kas keegi lahke inimene jagab seda asja ja ehk seleteb kuidas see systeem siis toimib? Peal siis vist 90nendate mazda diislitel...

Vaatasin lihtsalt suvalist 626d , 2.0 D 55kw .. Suht koht vähe ? v8i mis? turbokal eeldaks 2he liitri kohta, et miske 60-70kw oleks , et siis m6ttetu vidin jh?
see on lihtsalt mazda väljend tavalise kompressor mootori kohta ehk tegemist ei ole mitte turbo vaid kompressor diisiliga
tegelikult on seal Comprexis vist mõlemad kokku ehitatud (nii turbo, kui ka rihmaga kompressor mõlemad) ?
Saksakeelne link:
http://www.motorlexikon.de/?I=416&R=A

Comprex-laadurit aetakse mootorilt küll mehaaniliselt ringi, aga seda kasutatakse üksnes sünkronisatsiooniks. Õhku ennast tihendatakse tiiviku pesades heitgaasilainete pulsseerimisega.

Googlest leiab rohkem infot otsinguga "Pressure wave supercharger"
no samas võid ka mazda orig programmist masina pulkadeks pildil võtta lehel http://www.japancats.ru/ (modzillas ei pruugi avaneda)
Mozillaga probleeme pole, küll aga ei pruugi kõikidelt Eestis kasutusel olevatelt IP-aadressidelt mainitud lehele ligi pääseda.
(03-09-2008, 19:40 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]2.0 D 55kw .. Suht koht vähe ?... m6ttetu vidin jh?

Comprex isn't worth sh*t though. RF-CX produced 75hp and 127ft lbs out of 1998cc, a truly piss poor performance. They also have very low RPM range.

Hetkel s6idan ise sellisega=)

Ma ei tea , kas 8 viimast kuud vabalthingavate katlamjadega kulgemist on mu mineku tunnetust peedistanud , aga minu arust läheb see masin oma 55kw kohat ikka vääääga hästi edasi. Mingi 90 pealt möödas6ittu teha on nagu nalja teha.

Mida arvata sellest: 172 N·m (127 lb·ft) @ 2000 rpm , kas see on vähe v6i palju?
Janyyd siis viimane kysimus :Kas ylespoole 2000 rpm läheb j6udu vähemaks v6i jääb samaks?
(03-10-2009, 21:35 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]Mida arvata sellest: 172 N·m (127 lb·ft) @ 2000 rpm , kas see on vähe v6i palju?

Minu igapäevasõidukil on 152 nm @ 4300rpm (võimsust 110 bhp @ 5200rpm; nagu numbritest järeldada võib, siis tegemist bensiini põletava mootoriga). Möödasõidul lähevad pööred ikka sinna kuhugi 6000 kanti...

Killer666 Kirjutas:Janyyd siis viimane kysimus :Kas ylespoole 2000 rpm läheb j6udu vähemaks v6i jääb samaks?

Eks momendigraafik hakka langema, aga (vähemalt esialgu) suht aeglaselt.