automoto.ee foorumid

Täisversioon: kiivri värvimine või laenutus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kust saaks laenata pealuu kujutisega kiivrit ?
Või siis kuidas värvida peale kujutis , milliseid aerosool värve soovitate ? Kas on võimalik ka klepsu varianti kasutada ?
Asjaga väga kiire !
kleepsuga võib lahendada, kui kleepsu lased teha, võid teha þablooni ja siis spreivärviga peale kanda.. võimalusi ju kodustegemiseks palju Smile
Kleepsu saad näiteks nii teha, et ostad lähimast ehituspoest sobivat värvi kleepkile ja lõikad sobiva kujutise ise välja. Kui pealuust kõrini, saab kiivri originaalse välimuse suht lihtsalt taastada Smile
Juhin tähelepanu, et kiivri ise värvimine on ebaseaduslik. Sellel on täiesti olemas ka tagamõte, nimelt väldib juba "kasutuses olnud" kiivri taas ringlusse minekut.
kodanik indrek,kus see sinu väide kirjas on? milline sedause paragrahv siis keelab ise värvimise.
ise pole niisugust väidet veel kuulnudki. nagu naljanumber.
Väga paljud asjad on ebaseaduslikud aga ikka tehakse. Niiet kui teedki kiivri ära siis ega sellest hullu pole, seadusekaitsjad vaatavad ainult et kiiver oleks peas.

Vabandust OT pärast.
Pane viide konkreetsele seadusepügalale ja pole kellelgi rohkem midagi öelda.
nokkisin sellepärast et oli endal just plaan muretseda aerograaf ja hakata oma igava hõbehalli kiivri peal eksperimenteerima. ja mõte mingist keelust on väga vastukarva.
Koolis sai põgusalt tutvutud kehtiva liiklusseadusega ja uue liiklusseaduseelnõuga. Kuna olen alles noor ja vaatasin kohe oma lemmikteemad üle(udukatega sõitmine ja klaaside toonimine). Ainukesed asjad mis kiivri kohta meelde jäid olid: Peab olema EL standarditele vastav(pmst E tähis vajalik) ja KIIVRI KLAASI/VISIIRI EI TOHI TOONIDA!
ryblik1 Kirjutas:kodanik indrek,kus see sinu väide kirjas on?
Aga palun, toetusin seda väidet esitades ARK-i ametlikule infokandjale mopeedijuhi turvavarustuse kohta, mida sattusin hiljuti juhuslikult lugema. Failina on see dokument saadaval täiesti avalikult ARK-i kodulehel.

http://www.ark.ee/atp/failid/Kohustuslik...rustus.pdf

Palun järgida seda sätet terve mõistusega. Loomulikult ei märkagi keegi korralikult värvitud kiivri puhul mingit vahet, ning ei peagi märkama. Sätte eesmärk on siiski hoopis mujal.

Head värvimist!
nagu aru saada võis oli see fail soovituslik. ühelegi puntile polnud lisatud paragrahvile viitavat numbrit. okei euromärgistus on logish et vaja ja vigastused ei lähe ka. muu on nagu ta on. nali oleks kui oleksi reaalne paragrahv värvimise kohta. huvitav palju trahviühikuid antaks Big Grin
ryblik1 Kirjutas:nali oleks kui oleksi reaalne paragrahv värvimise kohta.
Naljast on asi kaugel. Keegi värvib oma kiivri üle mingi X värviga. Parajasti aga see X värv just reageerib selle kiivri Y materjaliga väga ebasoodsalt. Kui avarii juhtub laguneb kiiver enne maha prantsatamist (G faktori toimel) juba peas ära. Mis sellisest kiivrist siis kasu om.
Nagu juba eelpool mainiti, on teine põhjus "uuesti ringlusse". Kas sulle meeldiks osta kellegi käest kasutatud kiiver, mis on pahtliga uuesti kokku liimitud, peale avariid?
Näiteks on seadus ohurihmade kohta. Rebendite (peale avariid) ja kulumistunnustega rihmad tuleb vahetada.
Panin tähele ka, et sa Ryblik loed asju täpselt nii, nagu sulle kasulik
ryblik1 Kirjutas:okei euromärgistus on logish et vaja ja vigastused ei lähe ka. muu on nagu ta on.
See lipakas, millel euromärk on peal ei kaitse õnnetuse korral mitte üks raas. Palju rohkem on abi kaitseriietusest.
kõik me loeme oma kasust lähtuvalt asju. ps kasutatud kiivrit ostma ju ei lähe, ikka tahaks et oleks uus ja korralik. enda oma pärineb ntx uuena ja hollandist. mingit kasutatud juustu ei ostaks küll. samas on ntx ta kaetud emaillakiga,seega sinna peale kandes uut kihti on suht välistatud et see kiivrimaterjal reageeriks Big Grin. aga noh jah kui leidub hulle kes mingi nõukaaegse jamaga värvivad siis võib juhtuda küll.
ma saan aru jah et kõik põevad et äkki virutatakse kiiver äa ja värvitakse üle ja müüakse maha. no siis tuleb midagi teha selle nimel et ei virutataks. ja teisalt mida originaalsem kiiver seda raskem on teda müüa.
motamees Kirjutas:
ryblik1 Kirjutas:nali oleks kui oleksi reaalne paragrahv värvimise kohta.
Naljast on asi kaugel. Keegi värvib oma kiivri üle mingi X värviga. Parajasti aga see X värv just reageerib selle kiivri Y materjaliga väga ebasoodsalt. Kui avarii juhtub laguneb kiiver enne maha prantsatamist (G faktori toimel) juba peas ära. Mis sellisest kiivrist siis kasu om.
Nagu juba eelpool mainiti, on teine põhjus "uuesti ringlusse". Kas sulle meeldiks osta kellegi käest kasutatud kiiver, mis on pahtliga uuesti kokku liimitud, peale avariid?
Näiteks on seadus ohurihmade kohta. Rebendite (peale avariid) ja kulumistunnustega rihmad tuleb vahetada.
Panin tähele ka, et sa Ryblik loed asju täpselt nii, nagu sulle kasulik
ryblik1 Kirjutas:okei euromärgistus on logish et vaja ja vigastused ei lähe ka. muu on nagu ta on.
See lipakas, millel euromärk on peal ei kaitse õnnetuse korral mitte üks raas. Palju rohkem on abi kaitseriietusest.

Ma ei tea kas sa tegid nüüd najla või mõtlesid tõsiselt , kui sa nüüd just akuhappega enda kiivrit üle ei võõpa siis ei juhtu temaga midagi... mulle pakkus see küll nalja ausaltöeldes. Ja tõesti iga vähegi pädev motomees ostab endale ikka sõitmiseks uue kiivri ja saab aru kui tõesti kiiver ongi mingi paugu üle elanud. Ja kui teemaalgataja tahab enda kiivri välimust muuta siis "why not" värvi , soovitaks plastiku krundi ka alla panna siis ei kooru värv maha su kiivri pealt.Smile