automoto.ee foorumid

Täisversioon: CE-kategooria load
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
vabandan kohe ette ära , et ma teemat risustanRolleyes, aga see ka juhilubadega väheke seoses, just praegu, kuna plaanis on lube juurde teha , tekkis küsimus. Et kui ma teen CE katekooria load , siis kas ma saan automaatsel BE ja C1E (C1 mul olemas) kat load ka . Loogiliselt peaks saama, aga arvestades Ev seadusi , siis ma üldse ei imestaks, et peaks eraldi tegema.Smile
Kõrgem kategooria annab õiguse sõita ka madalamate kategooriatega, CE-ga võib sõita ka BE ja C1E-ga aga ei tohi sõita näiteks DE-ga.
hellrix Kirjutas:Kõrgem kategooria annab õiguse sõita ka madalamate kategooriatega, CE-ga võib sõita ka BE ja C1E-ga aga ei tohi sõita näiteks DE-ga.
OT (sorry). Aga katsu sa mõnda autokooli DE-d tegema minna.
CE peaks laienema kõigile teistele (vähemalt õlleklaasi kõrval väitis autokooli õpetaja nii).
A kas CE saab kuidagi kohe ühe raksuga ka ära teha või peab kaks korda koolitust ja eksameid tegema ning kahed load ridamisi? Mul on hetkel ainult B ja tahaks käru vedada, aga BE kat tundub asjade suures perspektiivis üsna mõttetu aja ja raha raiskamisena.

Vaatasin siin seda firmat: http://www.autokoolhaja.ee/index.php?m2=27&l=2&m1=3 , mingeid teisi nagu ei õnnestunudki leida võrdluseks.
Jesper Kirjutas:A kas CE saab kuidagi kohe ühe raksuga ka ära teha või peab kaks korda koolitust ja eksameid tegema ning kahed load ridamisi?
C ja E käivad eraldi, kokku hoida annab riigilõivu pealt, kui vahepeal C lubasid välja ei võta.
http://aide.ee/index.php?id=15
http://aide.ee/index.php?id=24
ma käisin TAKis tegemas täis C lube ja E'd lisaks. Soovitan täitsa.
Nojah vot seal aide lehel on veel paremini näha see, miks ma üldse küsisin: mulle kui võhikule jääb nats arusaamatuks, mis selle haagise juures nii meeletult keerulist on, et nina saab 20 teooriatunniga selgeks ja käru lisab veel 10. Sõidutundidest saab veel enamvähem aru. Samas ilmselt rahaliselt see teooria osa ei moodusta kursuse mahust kuigi suurt osa, nii et ega vist suurt vahet poleks nagunii.
C enne siis E juurde. C1, BE saab kohe automaatselt.
Ise soovitan Odiumi autokooli. nad alustasid eelmine aasta C ja sellest aastast CE-ga. norm auto,head õpetajad ja üldse mitte kallis hind. oma C peale kulutasin kõigega kokku alla 10 000 krooni.
Jesper Kirjutas:...Samas ilmselt rahaliselt see teooria osa ei moodusta kursuse mahust kuigi suurt osa, nii et ega vist suurt vahet poleks nagunii.
Pärnu Bussipargi autokoolis on teooria nii C-, D-, kui ka E-kati jaoks sama. Rahaline võit on küll minimaalne.
Teema paneme punkti siis väljavõttega liiklusseadusest.
§22 lõige 3
C1E-, CE-, D1E- või DE-kategooria autorongi juhtimise õigus lubab juhtida ka BE-kategooria autorongi. CE-kategooria autorongi juhtimise õigus lubab juhtida ka DE-kategooria autorongi, kui isikul on D-kategooria auto juhiluba.
Saksas tekkiski kollegidel pahandusi ,et neil lubades DE aga Hansule luges rekkaroolis waid CE.Ja nüüd nagu leht kirjutab peab uuesti load ümber wahhetama(mingid EU nõuded kus kirjas kõigis liikmesriikide keeles kirjas ,et tegemist juhilubadega).Ma alles wahhetasin ,hulk raha läks ja kas jälle uuesti?
Vahetamine pole ju kohustuslik, vanad kehtivad ilusti kehtivusaja lõpuni. Dokumentide vorme ikka vahetatakse aegajalt, tehakse paremaks, turvalisemaks ja nii edasi.