automoto.ee foorumid

Täisversioon: Cz 250 Sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, ega kellegil juhuslikult pole kogemusi cz 250 siduriga
Tähendab,võtsin enda omal siduri pealmise kaane maha...ja siis kohe paistis see ketas kust oli väljas 5 pinge all vedru ,millede otsa olid vedrude fikseerimiseks pandud mingid jullad läbi..parajalt teravate otstega..ja siis olid seestpoolt veel seda kõige välimist kaant kraapinud...mõned sooned katki teinud.
Võibolla teab keegi, kas siduril peabki peal olema ainult üks kaan,ehk siis see,mida väljastki näeb ja millised pulgad peaksid olema vedrudel ees , kui kellegil on seal originaal jupid siis loodan,et äkki on aega uurida ja teavitada.
Suht segane jutt, kuid püüan seletada. Vedrusid fikseerivad tiftid ei ole kindlasti mitte otsast teravad, vaid sellised kondi kujuga st. keskelt peenemad. Tifti ja vedru vahel käib veel spetsiaalne seib, kus on kaks erinevat süvendit tifti jaoks, mis võimaldab vedru pingsust veidi reguleerida. Sidurikorvi kaanes (selles, mis nendesamade vedrudega kinnitub) on veel survelaager. Sinna sobib täpselt laager GAZ-53 õlifiltri alt.
Kas läbi vedrude olevad spilkad on ka kõveraks tõmmanud. Need ongi originaalis suht pehmed ja ka millegipärast tehtud keskelt peenemad. Kui nende asemele treida vähe kõvemad tükid, hakkab sidur palju paremini kestma.