08-09-2008, 20:17 PM
08-09-2008, 20:24 PM
Soovin ristata koera kassiga, eeltöödega tegin ka natuke algust.
08-09-2008, 20:41 PM
Kui Sa saad nimetet ümberehituse käigus kahetaktilisele mootorile iseloomulikud läbipuhumiskanalid (mis ühendavad teatud kolvi asendis kolvialust ja -pealset ruumi ning omavad tavaliselt silindri kinnitusäärikus ja selle tihendis spetsiaalseid avasid) kuidagi toimivalt lahendatud, siis anna sellest kaasfoorumlastele ka teada.
Teades, kuidas need kanalid paiknevad Deltal ja Druþbal, võib selle lahendamine olla üsnagi keerukas ja töömahukas protsess, mille lahendamise üksikasjad võivad paljudele tehnikasõpradele huvi pakkuda
Teades, kuidas need kanalid paiknevad Deltal ja Druþbal, võib selle lahendamine olla üsnagi keerukas ja töömahukas protsess, mille lahendamise üksikasjad võivad paljudele tehnikasõpradele huvi pakkuda
08-09-2008, 21:00 PM
valdo Kirjutas:Kui Sa saad nimetet ümberehituse käigus kahetaktilisele mootorile iseloomulikud läbipuhumiskanalid (mis ühendavad teatud kolvi asendis kolvialust ja -pealset ruumi ning omavad tavaliselt silindri kinnitusäärikus ja selle tihendis spetsiaalseid avasid) kuidagi toimivalt lahendatud, siis anna sellest kaasfoorumlastele ka teada.
Teades, kuidas need kanalid paiknevad Deltal ja Druþbal, võib selle lahendamine olla üsnagi keerukas ja töömahukas protsess, mille lahendamise üksikasjad võivad paljudele tehnikasõpradele huvi pakkuda
kahtlemata teen seda.Kavatsen kogu oma kätetöö ka pildile jäädvustada ja teieni tuua.
09-09-2008, 17:29 PM
Teades, kui suur on Druzba silindri jahutuspind, pead kindlasti ka sundõhjahutuse ehitama.
10-09-2008, 20:13 PM
rallitaja Kirjutas:Teades, kui suur on Druzba silindri jahutuspind, pead kindlasti ka sundõhjahutuse ehitama.
esimese hooga katsuks masina käima saada ja siis edasi vaadata,mis saab.Seni olen mõelnud asja lahendada samamoodi nagu saagidel see asi käib.Kavatsen peale monteerida lääne tüübi saesüüte,mis lubab tunduvalt rokem pöördeid.
10-09-2008, 21:16 PM
Asi ei piirdu ainult silindri jalami muutmisega. Deltal ja Drusbal peaks vist olema erinev kolvikäik? Reaalsuses tähendab see uue väntvõlli valmistamist. Kui uus vänt siis ka uus keps.
Teed suure töö ära ja tulemuseks saad käikudega Drusba...
Parem ürita sinna midagi võimekamat peale panna. Näiteks mõne väikese krossiratta silindrit.
Hea näide:
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/16112007301.jpg
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/25112007342.jpg
(kui ei avane, siis kopeerige aadress eraldi aknasse)
Teed suure töö ära ja tulemuseks saad käikudega Drusba...
Parem ürita sinna midagi võimekamat peale panna. Näiteks mõne väikese krossiratta silindrit.
Hea näide:
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/16112007301.jpg
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/25112007342.jpg
(kui ei avane, siis kopeerige aadress eraldi aknasse)
10-09-2008, 21:28 PM
vootele Kirjutas:Parem ürita sinna midagi võimekamat peale panna. Näiteks mõne väikese krossiratta silindrit.
Hea näide:
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/16112007301.jpg
http://foto.inbox.lv/kashinjshh/monstri/25112007342.jpg
(kui ei avane, siis kopeerige aadress eraldi aknasse)
Vesi tsirkuleerib end sellisel juhul seal ise?
10-09-2008, 22:36 PM
Jah.
Mõne rolleri tuuningsilinder käraks ka väga hästi. Piltidel olev Hebo silinder seda ilmselt ongi.
Mõne rolleri tuuningsilinder käraks ka väga hästi. Piltidel olev Hebo silinder seda ilmselt ongi.
11-09-2008, 18:40 PM
mõned mootorid on tõesti kiiduväärt,aga minu soov on kasutada ainult vene masinate detaile,vähemalt esialgu.Aga eks töökäigus võib nii mõnadgi mõttesse tulla.
05-09-2009, 10:40 AM
nu ma kah siis proovin et mis siis saab kui nii aretama hakata ja tulemuseks sain et lubab ja k2ima ei l2he.p6hjuseks n et ei ime kytet piisavalt peale.et kui n kellelgi m6tteid et mis v6iks olla lahendus siis v6iks vastata