automoto.ee foorumid

Täisversioon: kiire elektrialaen kusimus..
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
syyteluu starkk toimib , aga , starteri asendis kaob syyde ära ja auto ei käivitu , kui mootorit ringi ajada..

kas aitaks, kui starteri juhtme ja syyde juhe yhendada omavahel dioodiga? et läbi startrijuhtme tuleb syyde läbi dioodi ja kui v6ti lahti lasta , siis läbi normaalasendi jääb autokjäima. Samas peaks minu teoorias diood kaitsema selle eest , et starter taha ei jääks
Killer666 Kirjutas:... starteri asendis kaob syyde ära ja auto ei käivitu , kui mootorit ringi ajada..
kas aitaks, kui starteri juhtme ja syyde juhe yhendada omavahel dioodiga? et läbi startrijuhtme tuleb syyde läbi dioodi...

Mina soovitaksin jaantatikaliku aretuse asemel hoopiski põhjalikumalt uurida, millest niisugune anomaalia on tingitud. Kui tegu on vanema ja ilma digiajuta autoga, peaks elektriskeemi olemasolul ning süüteahela ning starteriahelate/-releede järjestikusel ülevaatusel selguma, millise komponendi rike või valesti ühendatus seda kummalist efekti tekitab.

Usun, et kui avalikustad auto margi, suudavad nii mõnedki kaasfoorumlased Sind nõuga aidata või soovitada Sulle kedagi, kes nimetet auto elektrisüsteemiga kogemusi omab.

Minu eeltoodud mõtet toidab igatahes asjaolu, et vähemalt vanematel autodel (nt Pobi, 51 jt) olidki paljudel süüte- ja starteriahelad üksteisega seotud ja seda niiviisi, et süütepool sai normaalolukorras toidetud läbi lisatakisti ning vaid starteri resiimis sai ta "suraka" peale otse. Kui sellises süsteemis paar juhet valesti panna, siis võibki üsna lihtsalt saavutada olukorra, kus starteriasendis süüde enam ei toimi, muidu aga on ta olemas...
mõte õige , vaheta süüteluku põhi ära kui teadmisi on võid klemmid puhastada ja pingestada ja toimib ajutiselt taas kuid soovita siiski uut.
Syyteluku syyte asend on maha p6lenud , ja syyde on yhendatud acc asendisse , aga acc klemmirida l6ppeb enne starterit ära.

Autoks on 92a primera (mis ei mängi mingit rolli), mis sai ostetud ajutise liikumisvahendina , kuna teisel autol läks rihm katki .

Selle primeraga kavatsen s6ita veel umbes pool aastat ylevaatuse l6puni ja siis saata sinna , kus on selle 6ige koht.Ja ei kavatse sinna miskit ostma hakata.

Kas aitaks selline lahendus , nagu mul esimeses postis on välja m6eldud?

edit:praegu panin syyte maki remotesse ja auto käivitamiseks pean maki ka käima panema , kahjuks seismajätmiseks pean maki ka kinni panema ja yhes6naga on sees usht tyytu. mingeid lisanuppe ka ei taha kuhugi aretama hakata..
Valdo, selline viga et säde kaob ära kui starter lahti lasta võis tekkida ka eeltakisti läbipõlemisest.

Teema algatajal soovitaks süüteluku põhja alt pistik lahti tõmmata, välja uurida mis klemm süüde on ja süüde lülitiga panna. Pidev + on seal ka olemas. Et liigseid väljaminekuid(u 20 kr lambilüliti vmt) vältida siis tuua juhtme otsad välja kus need saab ilusti kokku kruttida.