automoto.ee foorumid

Täisversioon: v-501 mootorit tiba paremaks !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
et siis mida teha et rohkem jõudu ning ka kiirust välja võluda ?
mootor on kardi raamil Smile
esimesega kõik ilustore kuid teisega sureb lihtsalt ära !
igasugused ideed mis võiks asja parandada on teretulnud Smile
martvl Kirjutas:esimesega kõik ilustore kuid teisega sureb lihtsalt ära !
igasugused ideed mis võiks asja parandada on teretulnud Smile
Kui mootor korras, siis vihjab selline 2käiguga ärasuremine pigem ebaõigele ülekandearvule mootori ja vedavate rataste vahel. Ehk siis tagarataste võllil olev hammakas liiga väike...
Õige ülekandearvuga ei tohiks asi ikka nii hull olla.
Aastate eest sai ka sellisega sõidetud. Tüüpiline nõukaaegne kardiraam(mõeldud vististi 125cm3), millel V-50, mis vanalt mopilt sai maha keeratud... Üle 40-45 jooksis kindlasti... Taha sai mingi suurem hammakas pandud, originaalsuurusega oli kah vististi samamoodi, et 2 käik oli tagantuulega ja allamäge liikumiseks.Big Grin
http://dyr4ik.ru/forum/index.php
kuskilt sellest foorumist leiad pildid/joonised (arvatavasti galeeriist), kuidas teha V 501 mootori käigukast ümber 4- käiguliseks. Ei ole oma arvutis ja ei saa pilte näidata, aga vist kasutadakse M (Dnepr, Ural) käigukasti
See originaalmootor ei jõuagi karti vedada. Eriti ei aita ka originaalsilindri kanalite viilimine. Kõige parem oleks leida mõni omaaegne kardi- või krossisõitja, kel veel alles mõni tehase kolme või viie kanaliga silinder ning ka kolb sinna sisse. Samuti tuleb välja vahetada ka karbuss ja summuti. Karbussi ja silindri vahele võiks veel klapi ka panna. Nõuka ajal meil klappe ei tuntud ning sellevõrra pidi sõitja kogenum olema, sest viie kanaliga pütt tõmbab väga kergelt täis.
Sellise kooslusega saab juba päris lõbusa aparaadi. Kas raam on ikka 50-se oma? 125-se raami ei jõua ka tuunitud 50ne vedada.
Muidugi, kui nüüd asja reaalselt vaadata, siis võib see mopi mootori tuunimine ilmselt kallimaks minna, kui mootori vahetus millegi võimsama vastu. Kui just asjal mingit nostalgilist väärtust pole juhuslikult.
korvimees Kirjutas:See originaalmootor ei jõuagi karti vedada. Eriti ei aita ka originaalsilindri kanalite viilimine. Kõige parem oleks leida mõni omaaegne kardi- või krossisõitja, kel veel alles mõni tehase kolme või viie kanaliga silinder ning ka kolb sinna sisse. Samuti tuleb välja vahetada ka karbuss ja summuti. Karbussi ja silindri vahele võiks veel klapi ka panna. Nõuka ajal meil klappe ei tuntud ning sellevõrra pidi sõitja kogenum olema, sest viie kanaliga pütt tõmbab väga kergelt täis.
Sellise kooslusega saab juba päris lõbusa aparaadi. Kas raam on ikka 50-se oma? 125-se raami ei jõua ka tuunitud 50ne vedada.
Muidugi, kui nüüd asja reaalselt vaadata, siis võib see mopi mootori tuunimine ilmselt kallimaks minna, kui mootori vahetus millegi võimsama vastu. Kui just asjal mingit nostalgilist väärtust pole juhuslikult.
Tõsisemaks kiiresti sõitmiseks muidugi ei piisa standartsest V-50st.
Kui V-50ga tõsisem forsseerimine ette võtta, siis lihtsalt silindri, kolvi, karpa ja sumpsi vahetusest võib ju piisata mõneks ajaks lisajõu saamiseks... Fakt on aga see, et tükk maad kurjemaks aetud vene mopi mootoril lagunevad üsna varsti esimeses järiekorras kolvisõrme puks ja sidur... Kindlasti annab ka nendega midagi ette võtta paremaks tegemise suunas. Kõik see aga korralikult tehes maksab nii mõndagi...
Kui isu tõesti kindlalt võimsama mineku järgi, siis tasuks vast tõesti mootori kurjaksajamise asemel investeerida mõnda juba võimsamana projekteeritud/ehitatud mootorisse. Saab rahulikumalt sõita ka...
Mille mootorit soovitate siis ?