automoto.ee foorumid

Täisversioon: uus materjal autopõhja, rattakoobaste jm pindade katmiseks - milleks ja kas üldse?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kui kere haljaks tehtud ja plaanis autot valmides säilitada pikaks ajaks siis koopad ja põhi seest kui väljast sellise materjaliga. www.line-x.ee
erki2000 Kirjutas:kui kere haljaks tehtud ja plaanis autot valmides säilitada pikaks ajaks siis koopad ja põhi seest kui väljast sellise materjaliga. www.line-x.ee

Sohh? On kellelgi praktilisi kogemusi, et seda soovitab?

Mina siiski eelistaksin kasutada traditsioonilisemaid ja läbiproovitud variante. St haljas plekk + fosfeeriv ollus (nn antirooste) + happekrunt + (täite)krunt. Krunditud plekiga, kui seda hoida mõned ajal kuivas ruumis ja vihma eest kaitstult, ei tohiks midagi hullu juhtuda, kui on korralik alustöötlus ja korralik krunt. Loomulikult tuleb siia lisada pahtel + lihv (+ pahtel + lihv) + lõppvärv, aga sellega ei ole enam nii kiire.

Uurisin üleeile nt oma 2 aastat seisnud Pobi projekti - suurte krunditud pindadega ei ole mitte midagi juhtunud. St peaaegu mitte midagi, sest kevadiste põllutööde ja marutuule tulemusena on olnud väikeseid tolmutorme, mis on väikese tolmukihi kerele jätnud, kuid see on kergelt eemaldatav.
erki2000 Kirjutas:kui kere haljaks tehtud ja plaanis autot valmides säilitada pikaks ajaks siis koopad ja põhi seest kui väljast sellise materjaliga. www.line-x.ee

Haljale plekile see asi ei sobi, eeldab ikka kõiki eelnevaid protsesse ja läheb kattevärvi peale.
See erki2000 on selle olluse müügimees, käib mööda foorumeid oma kraami pähe määrimas. See ei tähenda muidugi et kõnealune mögin ei võiks autoremondi kõrvale väärt rüübe olla, aga noh lihtsalt informeerin, et keegi ei peaks seda erapooletuks soovituseks.
Jesper Kirjutas:... et kõnealune mögin ei võiks autoremondi kõrvale väärt rüübe olla...

Mis asjaga siiski tegu on ning millistes olukordades/kohtades ja millega koos või eraldiseisvana seda kasutatakse?

Mis on toote erinevus ja eelised/puudused võrreldes traditsiooniliste materjalidega (kivikaitse, mastiks(id), ML, Movil...)?

Ootaks praktikute (mitte müügimeeste) juttu. Mind teeb üliettevaatlikuks jutt, et sama ollust pakutakse imerohu pähe väga erinevatesse kohtadesse (nt põhi seest ja alt).
erki2000 Kirjutas:kui kere haljaks tehtud ja plaanis autot valmides säilitada pikaks ajaks

Eitea, miks ma peaks teda siis pikalt säilitama?
Kui liivapritsist läbi lastud, siis ei ole muud, kui värvid-krundid selga ja paanile...Cool




Mingi aeg tagasi lasin ühe uue kastika (üks viimaseid Mazda B2500-sid) kastiosa selle x-ga üle lasta. Maksis mingi julgelt üle 10e kilo meie rahas....

Mitte, et poleks jäksanud seda plastmasskatet osta, aga, lihtsalt prooviks, et teada saada, kas on hea.

Ei olnud hea - isegi väikese kaaluga varuosade (esitiib, ntx) vedamisest tekkisid plekini välja täkked, mis hakkasid, muidugi , kohe roostetama....Lisaks tekkisid mingid muud imelikud praod selles mustas olluses....

Ühesõnaga, selgus, et vana head plastkatet ei asenda mitte miski.



Ilmselt on täna selle kõik vähegi huvilised omal nahal teada saanud ja nüüd püüab suurte pangalaenudega koormatud maaletooja ükskõik-mis-meetodiga oma jama maha müüa....


P.S. Oponendid vaidlevad vastu, mitte ei ole vait, eksole...
Kui midagi asjalikku öelda on, muidugi....
tule ja näita neid inimesi kes ei ole rahul line-x kasti sisuga. seda et kas midagi on pangalaenudega ostetud või mitte ei ole sinu asi Stihl. Kui sinu kast katki siis tehakse sulle uus ja ilma rahata sest teatavasti on Line-x kasti sisul eluaegne garantii.
Tahan teada tõde . Pole vaja minna isiklikuks ja solvama hakata . Kellel on õigus ? Müügimehed pole küll alati usaldusväärsed , see on teada lugu .
tõde on see et materjal on siiski ennast tõestanud erinevatel elualadel. Nagu ütlesin on kastil eluaegne garantii. Kui midagi sellist juhtus siis tuleks probleemiga tegija poole pöörduda. Kuid võin öelda et Line-x toodete ametlik maaletooja kogu baltikumis oleme meie. Töid eestis teostame vaid tallinnas. Üks punktidest kuulub meile endale ja teine punkt olympic carfestile kes soetab materjali meilt ja teostab töid nii meile kui toimetab ise. Seda mazda kasti meie teinud ei ole kui aga tegi seda koostööpartner Olympic siis see asi tuleks kindlasti läbi arutada, miks nii juhtus.ilmselt oli protsess valesti tehtud, või siiski ei ole see meie materjaliga kaetud.
meie igapäevaselt mingite autode taastamisega ei tegele, kül aga hulgaliselt inimesi on leidnud et just see materjal on neile abiks oma uunikumi põhjale ja porikoobastele. loomulikult on need projektid kõnealla tulnud siis kui on auto täiesti puhas ja vaid krundi all.materjalil on ideaalne nakkuvus sellise pinnaga. Näiteks eesti ralliparemik sõidab meie kaetud põhjadega, need muidugi kevlarist põhjad mis on teisaldatavad.tulemuseks väga vastupidavad põhjad kividele.

foorumis ei ole line-x müügijaoks vaid pigem et ehk saab kedagi aidata kes pole sellest veel midagi kuulnud.
see kas keegi laseb enda auto põhja teha või ei, ei tee meid rikkamaks ega vaesemaks.
valdo Kirjutas:
Jesper Kirjutas:... et kõnealune mögin ei võiks autoremondi kõrvale väärt rüübe olla...

Mis asjaga siiski tegu on ning millistes olukordades/kohtades ja millega koos või eraldiseisvana seda kasutatakse?

Mis on toote erinevus ja eelised/puudused võrreldes traditsiooniliste materjalidega (kivikaitse, mastiks(id), ML, Movil...)?

erki2000 Kirjutas:tõde on see et materjal on siiski ennast tõestanud erinevatel elualadel.

Paljud materjalid võivad end aeg-ajal mõnedel elualadel tõestada ja seal kasulikukski osutuda. Ainuüksi see väide ei määra veel mitte kui midagi.

Siinse foorumi kui vanatehnika ja vanatehnika restaureerimise meistrite suunitlusega foorumi üks kuldseid aluspõhimõtteid on, et siin ei pakuta-osteta kunagi midagi "põrsast kotis" meetodil. A la et on "sinised terakesed", "imeollus", "lahendab kõik probleemid" vms.

Valdav enamik siinseid lugejaid teab vähemalt enamike kasutatavate materjalide toimeaineid, tööpõhimõtteid ning kasutusvaldkondi, samuti eeliseid ja puuduseid teiste sarnaste materjalide ees. Kes on vähegi rohkem taastamistööd teinud, sel on kindlasti erinevaid isiklikke kogemusi paljude materjalidega.

Seepärast - mingit uudset toodet või vahendit tutvustades on siinses foorumis ülimõistlik rääkida kõigepealt selle toimeainest, tööpõhimõttest ja kasutusvaldkondadest. Alles seejärel saab otsustada, kas ning millisel määral saab seda ainet remondi- või restaureerimisprotsessis siin-seal ka kasutada. Lisandub veel asjaolu, et vanasõiduki restaureerimisel ei saa kasutada materjale, mis ei jäta vastavale ajastule omast väljanägemist.

Ma sellised küsimused ka esitasin, kuid vastust neile saanud ei ole... Ainult ridade vahelt võib aimata, et nimetet aine jätvat pinnale miski mastiksi/kivikaitsega sarnase plastja kihi...
Siin on lähem tutvustus:
http://www.line-x.ee/

Mind paneb imestama, et seda linki pole varem siia pandud...igaüks saab ise edasi otsustada.
Millegipärast ei leidnud ma müügimeeste lehtedel (line-x.ee_ja_line-x.com) sellist elementaarset infot nagu aine ohtlikust selgitav infoleht. .
madis_l Kirjutas:Millegipärast ei leidnud ma müügimeeste lehtedel (line-x.ee_ja_line-x.com) sellist elementaarset infot nagu aine ohtlikust selgitav infoleht. .

Nojah, sellest oleks tulnud alustada, et asi baseerub difenüülmetaan-(4,4)-diisotsüanaadil.

Maakeelset teavet veidi selle aine kohta:
- http://www.ktk.ee/index.php?tid=p7UsXkKT...iaKUxX8fTU
- http://www.bostik.ee/index.php?go=file&d...uct&id=144
Erki, ma vaatan, et Sa oled oma veast aru saanud ja otseselt minu isiku vastu suunatud teksti (Stihl, taasta oma romusid ja ole vait) maha võtnud...
Ju siis koitis sul endal, et see, kes õhtuti romusid taastab, võib päeval miski suurema autoesinduse PDI meistritööd teha ja hoopiski tuttuute romude ehitamist majandada...Big Grin (nagu mina mingi aeg tagasi olude sunnil olin...PDI - pre delivery inspection ehk uue auto ettevalmistus enne kundele kätteandmist)

Aga see B2500, millest juttu oli, oli, tõepoolest, Olympicus teha lastud.
Ei saanud see asi, aga, hea ja plastikiht kulus kastist suht kiiresti.
Ma ei tea, kas lasi Olympic liiga õhukese kihi peale või mis muud häda oli, aga seda võin Sulle, Erki, küll öelda, et siin karjumise asemel (Ma tahan neid inimesi näha, kes rahul ei ole!), võiks oma toote tagasisidega tegelda õigeaegselt ja kui te seda katmistööd ise ei tee, siis ka oma järelmüüjaid koolitada...

Tänaseks on see auto müüdud ja edaspidi lähevad kastikatele ikkagi plastid sisse. (ka hinna pärast, plast on 3x odavam)
Ja tundub, et Issand, yotoya ja silber käituvad samamoodi, kui just klient ise erisooviga ei tule...



Aga tagasi vanade romude juurde.

Esiteks hind. Põhja katmine mingi pehmema ainega (endiselt Dinitroli 750, mu viimane lemmik) maksab ümmarguselt 2500.- eeku.
Kui palju maksab X-linega autopõhja tegemine? Ikka üle 10tuhande...Ehk siis sama raha eest ma saan 4 kihti 750-t (üks kiht on paar milli paks...)
Sinna alla: tavaline epokrunt + veokasarja värv teevad samamoodi väga tugeva aluskihi.

Teiseks mürasummutus. Rallikatel pole see, muidugi, oluline, aga sõiduautodel oleks ikka hea, kui põhjakate vähe summutaks kõiki alt poolt tulevaid helisid (rehvimüra, jne, vee- ja kividushist rääkimata).
X-line ka selles osas tegija ei ole, sest ta on suht kõva.

Kolmandaks see, millega ma pole kursis.
Kas seda saab ka ise tavalise värvipüstoliga peale lasta või peab auto teie juurde tassima... ? (romutaastajale oleks see täitsa mõttetu lisakulu)
Kui saab ise lasta, siis kas ta kuivab ise, st toatemperatuuril?
Kas müüte ka eraisikutele ja kui palju maksab 1l valmissegu? Mis on selle kasutusaeg? Kas ta üldse on 2k?
Vasta parem sellistele kõiki huvitavaile küsimustele.

P.S. See, kas ta baseerub difenüülmetaan-(4,4)-diisotsüanaadil või millelgi muul, mind ei huvita.
Selle jaoks on kaitsevahendid.
stihl Kirjutas:Erki, ma vaatan, et Sa oled oma veast aru saanud ja otseselt minu isiku vastu suunatud teksti (Stihl, taasta oma romusid ja ole vait) maha võtnud...

Mina võtsin need mõned laused ära. Administraatorite/moderaatorite kohus on otseselt üksteise vastu suunatud ja asjalikku sisu mittesisaldav laimav tekst siit keskkonnast eemaldada.
Oleme teadlikud oma edasimüüja ebakvaliteetsest tööst , seepärast püüame maksimaalselt kõik tööd ise ära teha, kuns ainult sel juhul saame kindlad olla oma töö kvaliteedis. Kõik Line-X kastikatted, mis on meie poolt tehtud, on 100% kliendid rahule jäänud ja lisaks anname eluaegse garantii. Tänaseni ei ole keegi tagasi tulnud.
Meie , kui maaletooja , poolt on kastikattele fikseeritud hind 7200.- , kui kogused on suuremad, on võimalik hinnas kokkuleppele jõuda. Põhjade katmise hind jääb suurusjärkku 5000-6000.- , Line-X materjali laseme peale 3mm pakuselt ja see peaks andma efetiivse tulemuse.
Line-X materjalidel on väga suur mürasummutustoime.
Ise materjali värvipüstoliga peale lasta ei saa , kuna vajab spetsiaalset seadet ja liitri kaupa me edasi ei müü materjali. Tegemist on kahekomponendilise materjaliga, mille masin segab vahekorras 1:1 ja kuumutuab 60 kraadini ja peale pinnalekandmist kuivab 6 sekundiga.
Tõepoolest ,materjali üks komponentidest on polüretaan , kuid sisaldab veel palju palju muid aineid, mis teevad sellest kulumiskindla ja elastse materjali. Sellest tulenevalt ei ole mõtet seda ka eraisikutele müüa.
Tervisele on materjal täiesti ohutu ( võib kasutada ka toiduainetega kokkupuutel, magevee mahutites jne) ja vastab keskkonnakaitsenõuetele. Selle kohta on olemas vastavad EL sertifikaadid.
Kohale võib tulla, kuid suuremate projektide teostamiseks oleme ise mobiilsed. Vajalik vaid tööstusvoolu 32A olemasolu.
Ühesõnaga kui veidi rohkem süveneda, siis on tegemist usaldusväärse tootega.

http://www.line-x.ee/
Vaatasin, et selle materjaliga saab katta ka näiteks garaazhipõrandat. Mis on seljuhul m2 hinnaks? Kas materjal sobiks katuseterrassi katteks? Kas ta nakkub betooniga? Kuidas mõjutab tema omadusi otsene päikesevalgus?
Ette tänades.
see materjal millega katame sõitukite kaste on nimega XS-100 seda mida paneme põrandatele selle nimi XS-350, viimase elastsus väiksem veidi kül aga kulumiskindlus suurem. terrasse võib kata muidugi. UV kiirgus ei muuda materjali omadusi. ( näiteks: usas californias kus koguaeg päike seal tehtud palju katuseid ja ei juhtu midagi. olen seal ise kordi käinud ja omasilmaga seda näinud. lisaks osalenud labori katsetusel) kül aga on miinus on see et kui me lisame pigmenti et saavutada teile meeldiv värv siis UV imeb välja osa pigmendist ja tõmbub kollakaks. Aga sellevastu on värv, peale pihustamist värvitakse ja nakkumine on hea. Line-x materjalil on nakkumine betooniga hea, kui kasutada spetsiaal krunti. eelduseks on see et betoon peab seisma peale valamist min. 30 päeva. kui on tegemist kopteri valuga siis tuleks kopteriga üle käia vaid korra ja keemiat mis sulgeb boorid ei tohiks kasutada. XS- 100 ruutmeeter maksab 500-1200.- XS-350 ruutmeeter maksab 700-1500.- aga täpse hinna saab kui küsite konkreetse pakkumise konkreetsele projektile. kõik sõltub ettevalmistustööde mahust( seinte kinni katmine ja puhastamine) ja selge see et mida rohkem ruutmeetreid seda odavamaks läheb ruutmeetri hind.

http://www.line-x.ee/
erki2000 Kirjutas:XS-350 ruutmeeter maksab 700-1500.-

Ehk siis 50 ruudune garaazhipõrand sellega ära katta maksab 35 - 75 tonni meie rahas...

Ma viskasin oma garaazhi (50m2) tavalise heleda klinkerplaadi (nagu kõikides suurtes kaubanduskeskustes on) põrandale; plaadid koos paari koti plaadisegu + vuugitäitega läks kokku umbes 5000.- maksma.
Töö tegin ise. Hea pesta ja väga kulumiskindel.
Millest ma ilma jäin?
Lehti: 1 2