automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 401 19??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis kunagi selline aparaat ostetud.Kere täitsa enamvähem aga muidugi natuke keevitamist tahaks saada.Kuna originaali enam naguniigi ei saaks siis teeks midagi muud... Ise mõtlesin lõigata kogu esiosa kuni tulemüürini ära ja siis kabiin mingi raami peale.Vana veoka esivõre(nagu kurtnal seal maas vedeles) koos kahe motika esitulega annaks juba sellise hot rod´liku näo asjale.Hetkel mootorit ega kasti peal pole ja esiots ikka väga kõrgel,kui kasutaja chopper seda pilli nägi siis ta arvas,et võiks gasseri sellest teha.Seda mainis ta veel,et kui kustomitest saadakse aru kuidagi imeläbi siin siis gasser´ritest ei saada üldse aru.Hetkel olengi kahevahel kas hot rod või gasser.Mõlemad ju omamoodi lahedad.

Sillad pärit 408/412 ja poolraam ees kah uuem siis.
Siiamaani polegi temaga midagi erilist teinud peale selle,et õnnestus metallikokuostust endale originaalid istmed saada.Ja trummelpidurid said ketaste vastu vahetatud.Seda ei kujuta ma veel endale ette mis mootori sellele peale võiks panna.Mõte liigub 1,6-2L pinto poole kuna isa nägi üks paar aastat tagasi ühte lahtist pronksikarva 400/401 millel oli vist mingi fordi mootor vahel vb isegi sierra oma.Keegi teab tollest midagi siis kribagu sellest siia.Eriti sellega midagi nüüd talvel ei plaani teha aga eks kui volga hakkab valmis saama siis ikka vaikselt nokitsen.Üritan mingid normaalsemad ja ülevaatlikumad pildid kah enne talve ära teha.
Kui Gasserit tahta teham, siis peaks selle 408/412 silla eest minema viskama ja lehtvedrudel jäiga silla panema Smile
(09-10-2008, 09:58 AM)pppp Kirjutas: [ -> ]Kui Gasserit tahta teham, siis peaks selle 408/412 silla eest minema viskama ja lehtvedrudel jäiga silla panema Smile

Jah seda küll aga sellega suht palju jamamist.Ilmselt jääb ikka 412 sild alla.

Ei jõudnudki ennem talve uusi pilte ära teha kuni praeguseni.Toungue
[Pilt: 046860987c248a.jpg]
[Pilt: 046861001e95a6.jpg]
[Pilt: 04686101547619.jpg]
[Pilt: 0468610376e4d3.jpg]
[Pilt: 046861051e9a96.jpg]
[Pilt: 046861063c3eb6.jpg]
[Pilt: 046861083a0b72.jpg]
[Pilt: 046861101092d0.jpg]
Tahab keevitamist:
[Pilt: 0468611151aeda.jpg]
[Pilt: 046861137cf485.jpg]
[Pilt: 046861155e8e3e.jpg]
[Pilt: 0468611670cef7.jpg]
[Pilt: 0468611931c3fa.jpg]
[Pilt: 04686120543c6a.jpg]
[Pilt: 04686122195eb4.jpg]
[Pilt: 04686123361b89.jpg]
[Pilt: 046861273696de.jpg]
Peale läks Lada 1500 mootor ja kast
[Pilt: 046861287c61c3.jpg]
[Pilt: 04686130333208.jpg]
[Pilt: 0468613279b126.jpg]
[Pilt: 0468613517ccae.jpg]
[Pilt: 046861363a615d.jpg]
[Pilt: 046861379ed791.jpg]
[Pilt: 0468613858ad41.jpg]
Kas selle kerenumbri järgi saaks umbes aasta teada?
[Pilt: 046870509a0579.jpg]
Lada mootoriga jääb poolraam segama õlifiltrit
[Pilt: 046870511b7250.jpg]
Sama lugu on generaatoriga
[Pilt: 0468705130eff3.jpg]

Ja paar liikuvat pilti:
http://www.youtube.com/watch?v=vJPLVfTOO...annel_page

http://www.youtube.com/watch?v=rG2l7bQAn...re=channel

See Lada mootor siiski ajutine,kuna panen ikka 412 mootori,kasti ja üritan ta mingi nipiga arvele saada.Eks siis vaatab edasi.
Mis Sa kerega kavatsed ette võtta? Liivapritsi? Kaua ta sul ei kesta sellises olekus.
Välimuselt võiksid sa asja orginaali lähedaseks jätta ju,(nina kabiin poritiivad-need võiks ju alles olla)siis on võimalus ka tänavalegaalseks asi saada. Sillad iseenesest võiks ju koos tehnikaga üldse ära vahetada mingi vähe selle sajandi poole masina omadega. Mingid kroomitud tõllaratad alla panna ja kõhu vastu maad lastaBig Grin
Midagi sellist eeskujuks näiteks:
[Pilt: hotrod2.jpg]
[Pilt: hotrod1.jpg]
mis aknapostiga juhtund on?
Kere jah plaanis liivapritsi viia.Jäävad alles nina,tiivad,kapott(va küljed)ja kabiin.Sillad tulevad 412/2140 omad.Rattaid ei teagi mis panna hetkel tegelt.Esiosa jah plaanis vastu maad panna nii,et tagumik ülese poole jääb,kuna absul ei meeldi kui hot rodidele mingeid õhkpatjasi pannakse ja täiesti vastu maad on.Minu silmis peaks ikka perse püsti tal olema.

Akna postiga juhtus see,et on lihtsalt läbi mädanenud.Teisel pool pahtel alles ilmselt veel...
Eks pärast liivapritsi näeb mis alles jääb.
Soovitatav oleks teine kere kõrvale vaadata. Katuse chopid ka ära?Rolleyes
(04-04-2009, 23:04 PM)moto-onu Kirjutas: [ -> ]Soovitatav oleks teine kere kõrvale vaadata. Katuse chopid ka ära?Rolleyes

Katus juba tehases ära madaldatud ja niigi sealt näeb halvasti välja ja hirmus tunne on sellise ristapuuga sõita.Big Grin
Soovitan küll kobedam kere otsida, peale liivapritsi ei jää sellest suurt midagi järele...Uskuge, vanem mees soovitab.

Terv. Veteran.
(05-04-2009, 17:55 PM)Veteran Kirjutas: [ -> ]Soovitan küll kobedam kere otsida, peale liivapritsi ei jää sellest suurt midagi järele...Uskuge, vanem mees soovitab.

Terv. Veteran.
Jah kui 1000.- krooni eest saaks kusagilt korralikuma kere ja mis peamine uutemate poolraamide ja sildadega siis ostaks kohe uue kere asemele.

Sellel kerel pole põhas ühtegi auku va see,et käigukasti pealmine on ära lõigatud suurema kasti tarvis ja siis see aknapost.Muidu täitsa heas korras kere..
Käigukasti tunnel on huinjaa võrreldes A-piilari ka katuseservaga. Samas võin ma sulle aga täitsa tasuta ära anda ühe korraliku katuse millel ka väiksed piilarijupid küljes. Kui sa muidugi üldse tahad sellest masinast veel elulooma saada.

Valts, kah kaaskannataja oma 400-ga
Väga hea uudis.Võtan ühendust.

Võtsin klaasid ja laepolstri ära ja selline osa tuleb asendada kuna lihtsalt seal pole enam midagi.
[Pilt: sta71491.jpg]


Sai ära ostetud kaks laiendatud velge.Kahte oleks veel vaja aga õnneks tean kust need saan.Sai ka rehvid ära ostetud 205/60-13