automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750, M-72 silindri erinevused?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Õnnestus Tagadilt hankida uus tavotis silinder ja kodus seisvate M-72. ja K-750-ga võrreldes on sellel silindril ribid karburaatori pool kujult erinevad, st., et karburaatori kinnitus tundub olema ribide suhtes rohkem väljaulatuv. Küsimus oleks siis selline, et kas erinevatel aegadel on kasutatud erinevaid valuvorme, näiteks uuematel mudelitel?
ei ole sellist asja nagu varem näind. peaks ikka ühesugused olema, detaili nr. ka sama, tee mõni pilt, päris huvitav oleks võrrelda.
[attachment=28768]
Panen siis pildi ka
huvitav erinevus aga mu esimene mõte oleks et kas see tutikas silinder ei või olla selle vene ühepütase statsionaarmootori oma? Selle silindripea istub küll m-i püta külge. Sellel on sundõhkjahutus ja võib-olla sellepärast veidi muudetud asja?
Aga see oli lihtsalt uitmõte. Vaatan täna garaaziall ringi mis kujuga mul need pütad on, neid vanu ikka omajagu lauaalla kogunenud.
P.S. Kas müüja müüski ainult ühte või oli tal mõlema poole omad müügis?
Eksisteerivad ka sundjahutusega M-72/K-750 mootorid, mille esmane sissekirjutus oli liikursuurtüki raam. Vähemalt nende karterid on küll mootorratta omast veidi erinevad.

Parimat
A
Teist silindrit pakkuda ei olnud, ja tundus, et müüja ise ka ei teadnud millele see kuulub( hind pea olematu).Ka ei täheldanud tema poolt pakutava kauba hulgas ühtegi M- tüüpi mootorratta osi. M-i karteri otsa sobib igatahes nagu valatud. Huvitav teema igatahes!
M72 silindriribistik on natuke teise kujuga jah.Mitte-väljaõppind silm vahet ei teeWink
Ka mul olnud 1964a K-750 (mitte M) olid ribid just karbussi kinnituse juurest veidi erinevad kui uuematel.
Tere,
Kus saab osta M-72 ja K-750 varuosi?
kasutatud või uued, vahet pole...
Kirjuta mida sul vaja oleks.
http://www.henriksson.ee/
peris huvitav ja positiivne kogemus, hiinakad, kuid töötavad küll, hea on see, et asju saab enne näpuga katsuda, kvaliteeti jne.