automoto.ee foorumid

Täisversioon: Käigukang liigub, kui gaasiga mängida
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Et siis kui panen oma golfil hääled sisse panen käigu ka sisse ja hakkan sõitma siis kui nx gaas lahti lasta v gaasi juurde panna käigukasti kand liigub natukene. MIlles võiks olla probleem?
taavikaba1 Kirjutas:Et siis kui panen oma golfil hääled sisse panen käigu ka sisse ja hakkan sõitma siis kui nx gaas lahti lasta v gaasi juurde panna käigukasti kand liigub natukene. MIlles võiks olla probleem?

Kui selline liikumine on häirivalt suur, siis on midagi halba juhtunud vast mootoripuksidega, millega mootor kerele toetub. Ehk siis gaasi andes liigub mootor kere suhtes, mis käiguhoovastiku kaudu "liigutab" veidi käigukangi.
kui mootor on harju keskmisest võimsam, on väike kangiliikumine gaasiga mängides sõites paratamatu - mootoripadjad peavad ju vibratsiooni summutama ning kumm ei saa väga jäik olla. Kui mootor on aga tagasihoidlikum, on Sul mootoripatjad natu väsinud. Ei ole siiski vast midagi hullu.
kui masina eesmärk on sportlik sõit, siis paljudel masinatel saab patju jäigemaks muuta, "täiendades" padja konstruktsiooni klaasiliimiga.
Mis käigukangi liikumisse puutub, see on enam kui kindel, et viga mootoripatjades- endal sama viga...
Väga hea siis. Vaatasin et mootoripadjad pole ka kõige kallimad ja lasen selle vea kiiremas korras ära parandada. Suht närvidele käib linnas liiklemine, kui käigukang vibreerib nh ....
taavikaba1 Kirjutas:Väga hea siis. Vaatasin et mootoripadjad pole ka kõige kallimad ja lasen selle vea kiiremas korras ära parandada. Suht närvidele käib linnas liiklemine, kui käigukang vibreerib nh ....
Ei tea küll, milline Golf sul on, ega liikumise ulatust, aga enda Golf 2-el küll kang pisutki järsema sõidustiili korral küll päris paigal ei püsi... Mingi aeg tagasi sai kõik 3 välja vahetatud. Paremaks võrreldes vanade patjadega läks küll, aga kui käsi kangil hoida ja samal ajal gaasiga mängida, siis ikka tunda küll, et mootor aiste vahel liikuma annab.
Aga kas käigukasti kui on tagaveoline auto(MB w124) eraldi kummipukside ei kinnitata kere külge?
Endal ka käigukang liigub nagu segane.
alitab , kui hoovastik teha ymber k6ri sees olevatele trossidele Smile
hehe, jahm. sain valges vähe vaadelda kapotialust (muidu mul on golf 4 1999. aasta. ja esivedu 1,4l 16v mootor) See siiski päris normaalne pole, et jah, saan mootorit liigutada (päris palju isegi kõigub) ainult 3 näpuga ja need padjad tunduvad suht läbi olema sest mulle jäi kohati tunnee nas neid yldsegi seal enam olemaski on (minuarvates on seal aint paar riba alles. et õnneks on see kerge vahetada, niie t pärast seda peaks olema kõik korras. Big Grin

Ja miks ma yldse imestan et minu käigukang liigub nii metsikult, näha oli kuidas käiguvahetus hoov mis käigukasti suundub et kuidas too liigub.

Üks küsimus veel. Mis marki süüteküünlaid tee soovitate golf 4-jale?
Kas tegemist on siis järgmiste kolme toodetega siit: http://ladu24.ee/et/ladu1/5910/5,802

Mootori padi, parem Sobivus: manuaali 927.-
Mootori padi, vasak Sobivus: manuaali 669.-
Mootori tugi, tagum. Sobivus: manuaali 600.-
panen ette mitte asuda foorumi läbi tarbesõidukile varuosapäringuid tegema - selleks on ikka varuosamüüjad. Saab müüja oma tootekompetentsi õigustada ning saad Sina teenust, mille eest müüja vastutab. Kõik on rahul.

e: ning pääseb ka foorum 99,99% kasutajate jaoks mõttetutest postitustest.
13piisab Kirjutas:panen ette mitte asuda foorumi läbi tarbesõidukile varuosapäringuid tegema - selleks on ikka varuosamüüjad. Saab müüja oma tootekompetentsi õigustada ning saad Sina teenust, mille eest müüja vastutab. Kõik on rahul.

e: ning pääseb ka foorum 99,99% kasutajate jaoks mõttetutest postitustest.

Samad sõnad. Jääks siin ka selle maagilise 25 a. piiri peale ehk siis hetkel 1983.a. ja tagasi vl. autodele...
et küsimus veel siis. Kui ma hakkan vasakut mootoripatja lahti monteerima, see tuleb kõnealla et ma natuke tungrauaga kanalipeal toetan mootorit, et padi kätte saada, sest vastasel korral ei saagi kätte?
taavikaba1 Kirjutas:Kui ma hakkan vasakut mootoripatja lahti monteerima, see tuleb kõnealla et ma natuke tungrauaga kanalipeal toetan mootorit, et padi kätte saada, sest vastasel korral ei saagi kätte?

Muidugi pead Sa mootori padajavahetuseks veidi üles kergitama-toetama. Mootor toetub oma raskusega ju padjale (patjadele).
Ma avastasin veel et Rooliotsad sellise pildiga http://ladu24.ee/et/ladu1/5910/5,22,0,1/63136 on ka väga kulunud ja sõites on tunda nn. ujumist natukene. Nende vahetamiseks piisab ratta eemaldamisest ja siis peakski padrunvõtmetega pääsema selle detailini?
taavikaba1 Kirjutas:Ma avastasin veel et Rooliotsad sellise pildiga http://ladu24.ee/et/ladu1/5910/5,22,0,1/63136 on ka väga kulunud ja sõites on tunda nn. ujumist natukene. Nende vahetamiseks piisab ratta eemaldamisest ja siis peakski padrunvõtmetega pääsema selle detailini?

Nagu ikka - mutter lahti, tõmmitsa ja/või löökidega ots käändtelje seest välja, kontramutter lahti ja ots maha keerata. Vähemalt kontramutri juures on Sul lehtvõtit vaja Smile

Arvesta lisaks sellega, et uue otsa paigaldamise järel peal kokkujooksu paika panema.
Peale esisilla detailide vahetust on sillaregull nagu aamen kirikusWink
valdo Kirjutas:Nagu ikka - mutter lahti, tõmmitsa ja/või löökidega ots käändtelje seest välja, kontramutter lahti ja ots maha keerata.

Soovitaks kontramutrist alustadagi - teed keerme traatharjaga puhtaks, lased MoS2 spreid vahele, lased veidi seista ja proovid siis lahti keerata. Käänmiku küljest saab rooliotsa ikka lahti...
Ja rooliotsad pole sellised detailid, mille pealt koonerdada tasuks.
A nii ei või vahetada rooliotsasid....et praegust vanad on täpselt õigel kaugusel. Ma puhastan traatharjaga ära, sprein tilga värvi peale (jätab jälje kus maani see vana ots oli), siis keeran vana otsast ja keeran uue asemele, samale maale, kuhu värv ulatub. Vanade rooliotsade kummid on väga läbi, õudne kohe :S Big Grin
taavikaba1 Kirjutas:A nii ei või vahetada rooliotsasid....et praegust vanad on täpselt õigel kaugusel. Ma puhastan traatharjaga ära, sprein tilga värvi peale (jätab jälje kus maani see vana ots oli), siis keeran vana otsast ja keeran uue asemele, samale maale, kuhu värv ulatub. Vanade rooliotsade kummid on väga läbi, õudne kohe :S Big Grin

Võib ikka, aga tavaliselt ikka reguleeritakse, et ei peaks uute rehvide peale raha raiskama...
Lehti: 1 2