automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kevin68: Moskvich 2140.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Aitäh, see Moskvich on mulle sellest ajast peale meeldinud, kui ma teda nägin.. tore, et siin keegigi mõistab, et ma ei hakka paari augu pärast uut keret ostma.. Big Grin Muidugi tõõd on, aga jah.. selleks ma ju ta ostsingi. Wink
Igavusest panin piltidest video kokku.. link videole, kui vaevute vaatama siis ärge unustage "Watch in high quality".

http://www.youtube.com/watch?v=5Uts5CU3udE
Kevin68 Kirjutas:On olemas miilides spidomeeter ka mossel, näiteks ühel masinal carratingus, pilt ka :

[Pilt: j7w2n1M3416324F5Q1g9.jpg]

Ja link masinale enesele http://www.carrating.org/car.php?12388
Parempoolse rooliga on miilides spido loogilisem jah Smile
Sai täna veel õlifilter ostetud, veel nägin täiesti uusi tagutulesi, 100 krooni tükk, aga eks need jäävad tuleviku.. Rolleyes
Kevin68 Kirjutas:Täna sai pilte tegemas käidud, põhi on isegi väga korralik selle masina kohta veel. Pilte :

Mootor

[Pilt: 039128387b391b.jpg]

Ise tahad Moskvitsi ilusti taastada, aga kus sa jalgupidi oled?
Mida rohkem sa ronid, seda rohkem mõlki läheb.
Aga muidu edu ja proovi ikka ilus asi teha.
Pole mina, fotograaf.. patt küll jah, ta üritas nii olla, et rohkem äärte peal, kus ära ei vaju.. mootoriruumist oli ju vaja pilt saada! Big Grin Enam sellist asja ei juhtu. Aga tänan. Wink
Mootoriruumist oleks muidugi võinud ka teistmoodi pilte teha aga nujah ärge päris maha ka lööge nüüd...mõlke pole õnneks jäänud Smile Kui järgmine kord niimoodi pilti teen siis pean vaatama, et koivad peale ei jääks Big Grin
Ei ole hulluSmile
Kas keegi oskaks õelda mis mõõduga õlifilter käib 1976 a. Moskvich 2140? Minu uue õlifiltri mõõdud on : Kõrgus 15cm ja laius 7cm. Kardan et jääb suureks.. Sad
Kevin68 Kirjutas:Kas keegi oskaks õelda mis mõõduga õlifilter käib 1976 a. Moskvich 2140?
Pole kunagi filtrit mõõtnud... kõigil 412 mootoritel on üks ja sama filtrielement, aegade algusest peale.
Õhufiltreid on saada ja kallid nad pole. Lähed mosse juppide poodi ja küsid sealt õhufiltrit 412 mosse mootorile.
EdR Kirjutas:Õhufiltreid on saada ja kallid nad pole. Lähed mosse juppide poodi ja küsid sealt õhufiltrit 412 mosse mootorile.
Küsiti õlifiltrit... Mul sama jama, seal õlifiltri topsikus on mingi ümar asi mille saab välja tõmmata, kus sellist müüa oleks?
Muidu uut õhufiltrit saab http://ladu24.ee/et/ladu2/7462/0,0,0,1/340379 ja õlifiltriks näitab http://ladu24.ee/et/ladu2/7462/0,0,0,1/340046
Õhufilter on pmst uus, see igastahes vahetust praegu ei taha. Big Grin
Kevin68 Kirjutas:See kere pole nii hull ka nüüd, et asja ei saaks..

Enne pole kere seisukorrast mõtet rääkima hakata, kui poolraamid üle vaadatud.

Edit: typod
Ega jahh kui poolraame enam pole,siis suht nutune seis,kui mitte mõtetu.Mosse pole ju nii haruldane auto,et parema isendi leidmine pole mingi probleem ja olemasolev jääks juppidedoonoriks.
Katsu sa mulle mõni 1976 aasta 2140 leida, neid küll leidub, aga neid tunduvalt vähem kui 78-85 aasta 2140'si.. eks ma vaata, kas saab asja või mitte. Wink
Baaskerel pole uuematel ja vanematel suurt vahet. Mingil ajal hakkasid vaid täisraamil välja tulema kõik. Muud vahet pole.
Sõna sekka.

Kuna auto endine asukoht oli mu hoovis kaskede all, siis vastaks üles kerkinud küsimustele.

Spidomeetri kellad: need on vahetatud. Vanal oli mingi rike.
Kere on 90-ndate alguses remonditud. Poolraamid on alles siiani. Tookord vahetati välimised karbid, esitiivad, esimesed uksed. Keevitati põhja jms.

Koos kerega läbis ka mootor kap remondi, peale seda sõitnud 26000 km. Mina sõitsin temaga 16000 km aastatel 2002-2004. Peal on Þiguli karbuss "otsitud" düüsidega eesmärgiga säästa kütust. TÜV-e läbides oli näiteks CO tase alla 1%, kütust võttis maanteel 7.5 l/100 km. Küttesegu oli võibolla pisut lahja. Seisma jättes kippus tekkima hõõgsüüdet. Huvitaval kombel tankisin ükskord Lõuna-Eestis A76-e (tookord nimetati seda vist A80?) ja siis hõõgsüüdet ei tekkinud.

Teadaolevalt ei ole auto ka eksport variant. Ostetud uuena komisjoni poest, kuna eelmine omanik oli tüdinenud autoostu järjekorras olemisest. Osteti just Moskvich, sest 1976. a. tundus eelmisele omanikule 2140 moodsam ja kihvtim kui Þigulid.

Seisma jäi seetõttu, et ülevaatust küljekarpidesse roostetanud aukudega auto ei saa.

Uus omanik tahtis autot, mida putitada, käima panna. Ühesõnaga konstruktorit, millega vabal ajal tegeleda ja kogemusi hankida. Selleks on see auto väga hea. Nagu mosse ikka, on tal erinevaid tehnilisi vimkasid juba enne seisma jäämist, rääkimata uutest, mis seismisega juurde tulnud.

Sellest autost ei saa muidugi briljantset 1976. a. mosset, selleks on teda liiga palju sihtotstarbekohaselt kasutatud, kuid mõistlike kulutuste piires on teda ülevaatuskõlbulikuks võimalik viia küll. Soovin uuele omanikule selleks püsivust ja tahet auto vähemalt koduhoovi piires sõitma panna.

Edu.
Tänud Kristerile, kes viitsis järiekordselt nii pika jutu maha kirjutada. Käisin täna Aure- ning Talupoes vaatamas Moskvichi süütelukku, Aures oli Ziguli süütelukk, 313 krooni ning 6 otsaga.. nüüd tekkiski küsimus, kas Moskvichil käib 6 otsaga süütelukk või 8 otsaga süütelukk? Ise kipun arvama et 8 otsaga.. Talupoes oli täpselt samasugune süütelukk ning 180 krooni.. Big Grin Veel niipalju, et auto on uues kodus, nimelt eile sai siis sealt ära viidud tädi juurde! Smile
Lehti: 1 2 3 4 5