automoto.ee foorumid

Täisversioon: Abi puulõhkujaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Kas 11 kw mootor liiga kuri pole?Mul oli 2,2 mootor ja nz 10 pump ja 160 U relssi hakkas väänama ja jõust puudu küll polnud.Projekt suri kuna olin tollal hüdraulikast loll kui labidas.Põkanaatori jagajal viskas klapi vahele sitatüki ja piisas,et ei tööta ja pea ka ei jaganud asja Sad 
Praegu lõhun poekarla lõhkujaga,okslikud jämedad lihtsalt saen lühikeseks ja küll siis lähevad puru.
Ülejäänud asju on nähtud, aga sellist lahendust mitte veel.
Kui õigest kohast mängima ei hakka, siis tuleb vähe kerida. Mõtlesin kuskil 1.20 kandis algavat klippi, kahepoolse viilutajaga.
Obeseajam 1 HJ-line algab samas 5,00 pealt. Pole kohanud ega näinud. Tsirkusenumber.
(02-08-2016, 21:58 PM)alfredo Kirjutas: [ -> ]Ülejäänud asju on nähtud, aga sellist lahendust mitte veel.
Kui õigest kohast mängima ei hakka, siis tuleb vähe kerida. Mõtlesin kuskil 1.20 kandis algavat klippi, kahepoolse viilutajaga.

See nagu Druzba saag ,Sulle mulle Big GrinSga Kulibinlus ikka töötab,Ei väsi mainimast,et see viibki kõike edasi,olgu olud siis millised tahes.
Kõik on kena, leidurid teevad tööd ja annavad oma panuse aga mind häirib neid videoid vaadates see, et enamusel pudenevad puud maha. Kas selliste mehhanismide väljamõtlejal ei võiks olla niipalju oidu, et paneks valmistoodangu kohe kärusse või kuuri?
Olen minagi mõelnud, et üks igavene tõstmine käib, palgi ju peab ka kuhugi kõrgemale vedima seibide tegemiseks. Neid siis maast võtad ja tulemus jälle maha pudeneb ja siis uuesti ja veel. Ütleme nii, et see ringlus tunduks mõnede filosoofiate kohaselt ideaalne elu ringkäik ja sellega tegelejad pühamast pühamad.
Mingi selline syst. on küll olemas, mis sordib prahi ja siis puistab suurtesse võrkkottidesse, et nagu ära kuivatada ka teised vaja. Aga suht suur asjandus oli, ehk kümne ruumi pärast pole vist mõtet ehitada taolist. Ja paljukannatanud eesti inime ei taha puistet, ikka laotud peab olema, siis on õige. Siis ongi nii, et paljude haluärimeeste usinad abilised lapivad päevast päeva võimalikult õhulisi kastitäisi, et ka hea kunde nähtuga rahule jääks. Ja siis kallatakse kogu see ilu jälle õuele hunnikusse Smile

Endiste rõhujate järeltulijad on vähe pragmaatilisema suhtumisega-kotimajandus.
Väidetavalt maailma kiirem pilbastaja ja prahti tekib kõvasti.
Ega tehaseseadmed suurt paremad pole.Nädalake tagasi rentisin ühte halumasinat ja töö oleks pidanud lust ja lillepidu olema,aga oli hoopis rist ja viletsus ja tõsine piinapink.peale 10 tunnist tööpäeva lihtsalt ei TAHTNUD enam sellega tööd teha ja viisin tagasi ja allesjäänud puud järkasin makitaga.
Masinaks Palax Active tuttuus kett peal ja kui oli oksakoht või see pind mis harvesteri rullide vahelt läbi käinud ja karvane siis seal kett lihtsalt ei lõika,vääna või kang kõveraks,sikuta jäme ront pisut tagasi või kruvi ümber telje,et saeks.Lisaks sõltumatta läbimõõdust veerand  kuni pool puud saeb läbi ja siis taas hing kinni,kett seisab,kruvi jämedat pakku ümber telje ja lõika uuest kohast.Lisaks etteveo konveieri tasapind oluliselt madalam kui põhitööorgani tasapind ja jämedat junni lihtsalt tuleb tagant süles hoida,et üldse saaks saagida.Vaatasin etterveo tasapinnal tugijalg sirge ja toe koht kah korras.Mina olin põhi operaator poiss andis ette ja naine loopis halgusi lindi alt kaugemale,naine proovis kah vahepeal operaator olla,aga ei saanud üldse selle mänguasjaga hakkama.Sama mängukann 7500.- müügis Big Grin Big Grin Big Grin aitähh eest ka ei taha
(03-08-2016, 08:58 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
tuttuus kett peal ja kui oli oksakoht või see pind mis harvesteri rullide vahelt läbi käinud ja karvane siis seal kett lihtsalt ei lõika,vääna või kang kõveraks,
...

Kõlab valepidi pealepandud keti moodi... Toungue

See:
http://www.autra.ee/uus-halumasin-palax-ks-27

Käis bensiini või elektri pealt?
Kas seiskus ainult kett või suri kogu ajam maha?
Meil oli tööl ka ühe samasuguse masinaga sarnane probleem- põhjuseks oli, et mingit targad olid nüri ketiga ja suure käterammuga ühe mulle teadmata detaili kõveraks lõhkunud ja kõvemas puu kohas keeras plaat ennast veidi viltu ja kiilus puu sisse kinni. Kui oli sile ja pehme puu, siis lõikas ilusti... Ühesõnaga olid mingid meistrid masina ennem mind persse keerama ja mina sain n.... nii et vähe pole et üks koorem lõhutud saaks
(03-08-2016, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-08-2016, 08:58 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
tuttuus kett peal ja kui oli oksakoht või see pind mis harvesteri rullide vahelt läbi käinud ja karvane siis seal kett lihtsalt ei lõika,vääna või kang kõveraks,
...

Kõlab valepidi pealepandud keti moodi... Toungue

See:
http://www.autra.ee/uus-halumasin-palax-ks-27

Käis bensiini või elektri pealt?
Kas seiskus ainult kett või suri kogu ajam maha?
Kui kett valepidi peal siis ei lõika üldse Big Grin Big Grin Big Grin .Lisaks mul aasta prohf metsamehe kärjääri seljataga ja sae asjandust ikka tean.Teritusel tuleb teatud maal laastupiirajaid maha viilida muidu terav kett ei lõika Big Grin .Plaadil tuleb lapikviiliga aeg ajalt keti nühitud teravad servad maha viilida,metsa minnes alati varu plaat ja kett kaasas,sest kui kinni kiilub puuse siis rakendad kiilunud keti saelt maha ja varukett ja plaat peale ja lõikad kõrvalt puu läbi ja saad kiilunud asjad kätte jne... Big Grin
Bensu mootor ja kett seiskus ja samal ajal kägistas mootorit.Ka lõhkumisel vahel pakk kehvalt sees ja viskas risti ja kiilus kinni ja samuti poos mootorit,aga see oli juba minu viga,et ei vaadanud pakku.
(02-08-2016, 22:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Obeseajam 1 HJ-line algab samas 5,00 pealt. Pole kohanud ega näinud. Tsirkusenumber.


Miks tsirkusenumber? Minu arust igati innovaatiline lahendus juu.Paarsada aastat tagasi oleks valmis ehitajast elusuuruse kullast ausammas tehtud.
(03-08-2016, 17:43 PM)janek p Kirjutas: [ -> ]
(02-08-2016, 22:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Obeseajam 1 HJ-line algab samas 5,00 pealt. Pole kohanud ega näinud. Tsirkusenumber.


Miks tsirkusenumber? Minu arust igati innovaatiline lahendus juu.Paarsada aastat tagasi oleks valmis ehitajast elusuuruse kullast ausammas tehtud.

Minu poolt samuti Pluss.Mis see setukas niisama koplis ringi trambib Big Grin
(02-08-2016, 22:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Obeseajam 1 HJ-line algab samas 5,00 pealt. Pole kohanud ega näinud. Tsirkusenumber.

Ainult seniks, kuni nafta on odav. @150$ tünni eest hakkavad jooksurajad jälle mõtet omandama...

USAs on terve amishite elustiil endiselt loomjõul.

Leidub meilgi entusiaste:
https://www.youtube.com/watch?v=8tnhOb0XINc
https://www.youtube.com/watch?v=wYw6TMwAgHA
Setukas  ju sama,klippidel aga nimed erinevad Big Grin
Ühel Mummi,teisel Hämarik.
(03-08-2016, 20:21 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(03-08-2016, 17:43 PM)janek p Kirjutas: [ -> ]
(02-08-2016, 22:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Obeseajam 1 HJ-line algab samas 5,00 pealt. Pole kohanud ega näinud. Tsirkusenumber.


Miks tsirkusenumber? Minu arust igati innovaatiline lahendus juu.Paarsada aastat tagasi oleks valmis ehitajast elusuuruse kullast ausammas tehtud.

Minu poolt samuti Pluss.Mis see setukas niisama koplis ringi trambib Big Grin

Lisaks halumasinale saab ka forwarderi asemel kasutada.



Ega need käru hinnad ongi sellised koos tõstukiga, et ega põka jaoks raha ei jätku enam.
ega jah see 1,5 tonnise kandejõuga käru maksab peaaegu sama nagu traktori 8tonnine käru Big Grin
sobib vist siia teemasse vaatamiseks
(24-08-2016, 07:41 AM)alfredo Kirjutas: [ -> ]sobib vist siia teemasse vaatamiseks

Ic
Paneks vahele mõne oksliku väänaka kah...  

Selline "hambatiku või jäätisepulga" masin  Smile
Eks ta ole jah võibolla mingi demovariant, mis pandud haluexpol jublakaid tegema.

Aga siit ta tuleb-maailmas analooge ei oma nagu alati, aga muidu huvitav riistapuu ju tegelikult.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34