automoto.ee foorumid

Täisversioon: tere, jama siis võrriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tegu on siis d6 seeri mootoriga , tööle ei lähe , säde on ,kontaktid avanevad nuki peal , küünal märjaks ei lähe,tüüsid on puhtad,lisa õhku kuskilt ei peaks võtma ka , pensu on ka paagis voolikus on ka , umbes midagi pole,siduri ammaka juurest tuleb õli milegi pärast ,
kas selle väikese hammaka juurest?kui tuleb siis on see pronks puks ära kulunud ja mootor ei ime küttesegu sisse
kudas ma seda vahetan, millline see on ?
rauno600 Kirjutas:kas selle väikese hammaka juurest?kui tuleb siis on see pronks puks ära kulunud ja mootor ei ime küttesegu sisse
Mul oli küll see puks rauast
lauri-joel Kirjutas:kudas ma seda vahetan, millline see on ?
See puks on lihtsalt mootoripoolde pressitud. Puks on seest auguga nagu väntvõllil.
nii et siis pean mootori poole ära vahetama w?
lauri-joel Kirjutas:nii et siis pean mootori poole ära vahetama w?

Ei, lihtsalt puksi, selle saad mootoripoolest ilusti kätte. Teiselpool on laager, niiet pead selle ka ilmselt eemaldama. Kui uue paned, siis vaata et mootori poole sees olev auk ja puksi auk ühilduks omavahel.
ega kellegil pole mulle pakuda seda puksi ?
Mis ajast see puks lihtsalt vahetatav on, et pressid ühe välja ja teise asemele? Rolleyes

Puksi välimine ring ei ole laagripesa suhtes päris õigel kohal. Puks on ennem olnud karteripooles ja see töödeldi siis koos laagripesaga. Variant oleks panna karteripool laagripesa pidi treipinki, puks välja treida ja puksipesa laagripesaga ühima panna. Seejärel vasttreitud puksipesa ja vändakaela mõõtmete järgi uus puks teha. Aga usun, et palju lihtsam on leida teine mootor, kus sama osa veel kasutatav. Puksid riknevad eelkõige sellepärast, et laagreid ei vahetatud õigel ajal ära.

Kui millegagi puusse lajatasin, siis parandage.
ok , siis ma vahetan poole ära , aga kas kellegil pole d6 karteri poolt ?
lauri-joel Kirjutas:ok , siis ma vahetan poole ära , aga kas kellegil pole d6 karteri poolt ?

Ära KUNAGI vaheta ühelgi isendil ainult ühte poolt - ikka mõlemad pooled korraga. Laagritappide geomeetria ei pruugi erinevatel isenditel lihtsalt alati päris sama olla (kuigi teoreetiliselt peaks olema). Tean, et paljudel isenditel kontrollitakse laagritappide geomeetria õigsust pooled-koos olekus ja vajadusel tehakse väike lisatöötlus.

Muidugi saab kõike vajalike seadmete olemasolul kontrollida ja vajadusel ka lisatöödelda/sobitada, kui selline üsna suuremahuline mängimine ei ole ülimasskogustes toodetu korral mõttekas. D6 mootoripooli peaks leiduma (veel) lademes. Iseasi, kui tegu oleks mingi 1920-30ndate aastate haruldast marki isendiga, siis tasub küll mängimist.