automoto.ee foorumid

Täisversioon: T-25
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selles et käigukastil midagi sees laiali.

Ehk keegi teab kust oleks saada remondi manuaal või joonised käigukasti jaoks??
Siin oli juba teema t-25 kasti jooniste jaoks aga midagi tarka seal küll polnud.
Aga milline modifikatsioon sul sellest T-25-st on??? Minu teada neid versioone erinevate käigukastidega on päris mitu...
roodla Kirjutas:Ehk keegi teab kust oleks saada remondi manuaal või joonised käigukasti jaoks??
Siin oli juba teema t-25 kasti jooniste jaoks aga midagi tarka seal küll polnud.

Mingid joonised koos juppide koodidega leiab siit:
http://www.autosoft.ru/online/acat/
gruppen Kirjutas:Aga milline modifikatsioon sul sellest T-25-st on??? Minu teada neid versioone erinevate käigukastidega on päris mitu...


kahjuks eksid. Alates t25st Harkovi omast kuni Vladimiri 25a ja t30a80 ja vtz2048 ja ka Htz 35(harkovi tehase uusim mudel tuli välja 2006) omavad kõik ühte ja sama käigukasti. Vähemalt põhimõttelt. St erinevus on 3 hammakas (vanemal enne 85a kuskil oli rohkem hambaid (ka raamatus erinevus)) ja siis 90a kadus ära rihma ratta võtukoht.(reeversi võll muutus lühemaks kuna otsast ei olnud enam väljavõtet vaja). T30a80 on erinev vaid esisilla väljavõtu osas käigukasti alt.
Üldjoontes on kõik käigukasti sisud ühesugused. Võllid hammakad samad. St ei loe kas võtad ühe või teise kataloogi ette.Käigukasti kaan on jah erinev ka kahvlid on erineva kujuga, Kuid nende erinevusega ei tohiks probleeme tekkida.
T-25A ja 88a.
Ok, mu tädipojal on siis selline T-25 millel on käigukang ja selle ees siis vasakule-N-paremale liigutatav kangike (kiirendi või aeglusti vms.) aga paaril mu sõbral on mingit sorti T- 25 milledel on nagu käigukang aga see teine kangike oli vist rohkem vasakulpool ja mitte päris teise ees ning asendeid oli nagu ikka rohkem kui kaks või siis koos N-iga kolm. Selle järgi mõtlesin. Kodukandis peaks mul riiulis mõned T- 25te raamatud olema, võin sealt ka veel lisaks käigukastiskeeme vaadata kui veel vaja neid teema-algatajale?
põhimõtteliselt sain juba vajaliku info kätte ees pool antud lingist kus olid enamus asjad olemas...

eks lähipäevil kastil kaan maha ja näha mis seal sees toimub
(28-11-2008, 16:55 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]
gruppen Kirjutas:Aga milline modifikatsioon sul sellest T-25-st on??? Minu teada neid versioone erinevate käigukastidega on päris mitu...


kahjuks eksid. Alates t25st Harkovi omast kuni Vladimiri 25a ja t30a80 ja vtz2048 ja ka Htz 35(harkovi tehase uusim mudel tuli välja 2006) omavad kõik ühte ja sama käigukasti. Vähemalt põhimõttelt. St erinevus on 3 hammakas (vanemal enne 85a kuskil oli rohkem hambaid (ka raamatus erinevus)) ja siis 90a kadus ära rihma ratta võtukoht.(reeversi võll muutus lühemaks kuna otsast ei olnud enam väljavõtet vaja). T30a80 on erinev vaid esisilla väljavõtu osas käigukasti alt.
Üldjoontes on kõik käigukasti sisud ühesugused. Võllid hammakad samad. St ei loe kas võtad ühe või teise kataloogi ette.Käigukasti kaan on jah erinev ka kahvlid on erineva kujuga, Kuid nende erinevusega ei tohiks probleeme tekkida.

Soovin leida jooniseid ja pilte T30 käigukasti esiveo väljavõttest. Tänud
Harkovi tehase HTZ-35 käigukasti hammasrattad vanadele ei sobi. Hammaste arv on küll sama, aga muudetud on võllide nuutide moodulit, seega tuleb ka võllid uued panna. Ilmselt on see mingi salakaval ukrainlaste müügistrateegia, et ukraina mees ei ostaks venes tehtud hammasrattaid.