automoto.ee foorumid

Täisversioon: Surveastme t6stmine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuleb endast mitteolenevatel p6hjustel kytusega 92 s6ita. Samas tehase poolt Jupiterile 76 sobivaks määratud, mida juba ammu enam ei myyda, isegi 80 m6nda aega myygilt kadunud. Kas olex tark tegu mootori surveastet m6ne yhiku võrra t6sta, et mootor kangemat kytet paremini seediks, lisaboonusena tulex ka veic hobeseid ja monenti juurde. Kui palju olex vaja silindripea kaane kokkupuute pinda maha käiata, et m66dukalt surveastet t6sta? P.S Plaanis ei ole masinaga ringrada ega krossi s6itma minna s.t. soov on masinaga ka järgmistel suvedel muretult kulgeda. Kui palju annax ntx m6lemalt silindripealt 1 mm mahakäiamisega?
Põhimõtteliselt 76 ongi 80 (76 mootorimeetodil ja 80 uurimismeetodil). Selle palju madalamaks freesida, saab ise välja arvutada. Näiteks mu Tuulal on 66 pents ette nähtud (kolvi läbimõõt 70 mm), et 92-ga sõita tuleb ca 3mm madalamaks freesida. Hobuseid tuleb jah juurde, aga samas läheb mootori töö ebastabiilsemaks ja kulub ka rutem.
Jupiteril jääb 1mm vist natuke väheks, vast 1,5-2 mm? Ja sõitma tuleb niikuinii 95-ga hakata, sest 92 pidi ka ära kaduma.
Arvan, et palju üle 1mm ei tasu vast võtta.
Eks kulumine veidi suureneb ka. Tegelikult see surveastme radikaalne suurendamine polegi vast kuigi hea idee, kui mingit erikütust just ei kasuta. Minekut annab ikka üldine lõtkude ja jooksu kooskõla, kas väntvõllid on igati heas konditsioonis, silindrid kulumata jne. Kui saab mõlemad silindrid \"võrdseks\" täiteastmelt ja ka jooksult, siis on ka stock surveaste suht hea küll. Aga see on vaid minu arvamus.
no ok aga kas see suurema oktaanarvuga bensu kasutamine siis mootorit pikas perspektiivis ei kahjusta?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: IZJU2
no ok aga kas see suurema oktaanarvuga bensu kasutamine siis mootorit pikas perspektiivis ei kahjusta?
Pole just ette tulnud.

ma olen aga märganud, et mootor kuumeneb oluliselt kiiremini kui varem (80ga s6ites). Praeguste palavate ilmadega ei julge eriti k6vasti peenestada kah enam, teab krt jookseb äkki kokku veel ylekuumenemisel...varasemad kogemused sel alal juba onBig Grin

Rääkige on keegi oma jupiteri forssinud(surveastme t6stmise kohalt) ja mis tulemusi see andnud on?

see on see kui surveaste liiga madal on siis hakkab asi pisut valesti käima ja seda 80 oktaaniga bensiini ei soovita küll kellegile, see on viimane solk, niipalju et sai volgaga proovida mis asi see on ja masin imeb nii 20 sajale seda ja minekut pole ka mitte sittagi ja veel selle 80-ga on lastud siin mitetel masinatel klapid persse ja muud jama juhtunud, alla 92 pole üldse mõtet rääkidagi ja enda väikeste arvamuste põhjal tundub mulle et see 99+ mis müügil on kalli raha eest annab sama hea matsu välja nagu veneaegne 76-ki - haiseb täpselt samuti ja selle 99+ benaga on kohe tunda kuidas mootor ilusti töötab.
üldiselt teeb suurema oktaanarvuga bensuga sõitmine TUNDUVALT vähem mootorile liiga, kui liiga madalaga tuuritades. kasuta praegu veel seda 92, nii kaua kui seda veel on. silindripeade mahafreesimisel pead arvestama, et põlemiskambri välisperimeetril peab kambri lae ja kolvi servale vähemalt 1 mm vahet jääma, muidu detoneerib end ka 100+ bensuga surnuks. seega ega seda serva nii palju maha võtta ei saagi. tuleb vist ikka hülsi kallale minna, kui surveastet tõsta.
Mul Jupiter 1, millel surveaste 7.
Jupiter 5-l peaks olema surveaste 9-9.5 vist. Kolvikäigud, silindri diameetrid on täpselt samad(vähemalt mul Jup5 mõõtus kolvid). Öelge kas siis Jup5-l on põlemiskamber t6esti väiksem ja kas ta silindripead istuvad Jup1-le peale?

Klaabule - mismoodi ma surveastme t6stmise puhul hülsside kallale pean asuma, sa varem väitsid? Suuremad kolvid siis panna:???
pidasin seda silmas, et osadel kaantel ei saagi palju maha võtta. ribid tulevad juba vastu. siis tuleb hülsi küljest napsata, et surveastet tõsta. rääkisin seda üldiselt, mitte konkreetse mudeliga seoses.

ja jupiteril on 1. ja 5. seeria põlemiskambrite vahel suur erinevus. muudatus tuli vist alates 3. seeriast. igatahes 4 ja 5 on küll ühesuguste kambritega. kaaned on omavahel vahetatavad, ainult väljast ei jää ilus vaadata, sest kujud on neil erinevad.
Seda kui palju maha treida vaja on saab arvutada surveastme valemiga (silindri töömaht + põlemiskambri maht/põlemiskambri maht).