õli pane 1:50 või 1:40. Ise olen pannud ühe kriipsuvahe (100ml) 5-le liitrile ja ei ole hakanud kokku jooksma ega tahmama. Seda filtrit ei kasutaks ma seguõlituse puhul, sest paberelement ei lase õli läbi ja võib hakata kokku jooksma.
Jep, puhasta paak ära ja jätta filter vahele panematta. 1:40 on täitsa parast, ise kasutan ka Valvoline oma, kuid täissünteetilist mis on tiba kallim.
paberist diislifilter pidi parem olema kui tavaline bensiinifilter 2t masinate puhul
Kui tahad filtrit kasutada, siis osta diiselküttele mõeldud filter st. sarnane filter, kuid võrguga, mitte paberist elemendiga, sest sinu masinal peab bensiin jõudma paagist karburaatorisse isevoolu teel, kui oleks vahel pump, siis anna minna.
Tsitaat:õli pane 1:50 või 1:40. Ise olen pannud ühe kriipsuvahe (100ml) 5-le liitrile ja ei ole hakanud kokku jooksma ega tahmama. Seda filtrit ei kasutaks ma seguõlituse puhul, sest paberelement ei lase õli läbi ja võib hakata kokku jooksma.
See on küll täiesti vale jutt, et see filter õli läbi ei lase. Olen selliseid filtreid erinevatel kahetaktilistel kasutanud ja ei ole filtrid õli täis kogunenud ega mootor kinni jooksnud.[/size]
nõus teintsiga kuna ise kasutan selliseid filtreid juba aastaid ja pole mootoritega midagi juhtunud
indrek1000 Kirjutas:Jep, puhasta paak ära ja jätta filter vahele panematta. 1:40 on täitsa parast, ise kasutan ka Valvoline oma, kuid täissünteetilist mis on tiba kallim.
Puhastaks küll paagi ära, kuid ei tea kuidas paaki kõige kiiremini puhtaks saada (täpsemalt siis roostes).
Aga nüüd tekkis küsimus, kas kasutada filtreid, mis on mõeldud bensiini või diisli jaoks? Kumb oleks tõhusam?
Ja seda ka, et õlipudeli peale pole tõesti õli-bensiini vahekorda märgitud, kui keegi ei usu!
Valvoline Eesti lehel on kõik kirjas. "Õli-bensiini segu vastavalt mootoritootja nõuetele, maksimaalne suhe aga kuni 1:50."
Kasuta bensiini filtrit,diisli filter on nn jämefilter ,mis laseb peene sodi läbi.Ise kasutan samu paberfiltreid aastaid nii paadil kui tsiklitel ja kõik ok.Vene tsiklile panen 1/35le nats peaks suitsema tagant.
Kiidan takka ja ütlen ka, et sellise filtri kasutamine ei tekita mingeid probleeme. Seni kõigile sõidukitele vahele pandud. (tsiklile, traktorile, autole... varsti panen muruniidukile ka
) Mootoriruumis võib puuduseks olla ohutus. Kui filter peaks lahti tulema või sulama, siis vast põleks kogu masin maha.
OFF, aga üldiselt on pritsega mootoritel juba olemas oma permanente kütusefilter, mis on määratudki seda tööd tegema. Miskit suvaline filter sinna vahele toppida... eks igaüks ise teab, kuidas oma sõidukiga läbi saab.
Ja teema algatajale: õli pannakse selles koguses, mida tootja ette näeb.
A.