automoto.ee foorumid

Täisversioon: võrr käivitub ja sureb kohe välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere.taas tekkinud selline küsimus, et võrr käivitub aga suure vaevaga
miks?kõik algas sellest et gaasitross läks puruks panin siis uue trossi aga võta näpust enam ei käivitu.panin ka uue karpa korra läks käima ja suri siis jälle välja.täna panin vana karpa tagasi.korra käivitus.käis kohapeal üks 10 sekundit ja hirmsasti puterdas.säde on ka kuidagi nõrk võrreldes sellega mis oli enne.millest on see tingitud?iga kord viskab ka küünla märjaks.kas siis saab liiga palju peale?

palun abi!
kõik sinu õeldud asjad on juba tehtud ja küünal on kah uus karpa oli puhas
simmerid on korras.täna ostsin traktori magneeto ja mõtlesin et see võib asja parandada.aga kõik su öeldud asjad on raudselt tehtud.süüde on ka paigas.
Ära jumala eest kasuta traktori magnetot
Ilmselgelt on sul segu vale, reguleeri segukruvi.
miks ma ei tohi kasutada traktori magneetot.
segukruvi olen juba regullinud.segu õige. jõudu on ka kuidagi vähe ja mõtlesin
et magneeto annab jõudu juurde.
traktori magneeto ei anna kohe kindlasti jõudu juurde vaid võtab seda hoopis vähemaks, sest magneeto ringi ajamiseks kulub ka energiat. alustada tuleks ikkagi sellest, et kontrollida ja puhastada elektri ühendused süütemängus, reguleerida kontakti vahed, kontrollida sädeme tugevust (nõrga sädeme korral proovida teise mähisega), kontrollida kas karpa düüs on korralikult kinni, kontrollida ujuki korrasolekut ja ujukinõela pidavust. üks võrr ei saa ju nii keeruline olla, et teda ümberehitamata tööle ei saaks korralikult!
Btw, kui jõudu pole, tähendab see seda, et segu on lahja.
Kusagilt võtab lisaõhku vahele.
Proovi silikoniga kõik kohad ära tihendada.
siis on veel selline asi et ostsin täna d4 mootori .panin siis peale ja selgus et sädet pole.oskab keegi nõu anda.
aga selles suhtes lisaõhku ei tohiks ta kusagilt saada tihendid terved.
Vanad ja ära töötanud mootorite põhi viga on paremal pool olev pronks puks mis kulub ära lihtsalt.Ja võrri mootor hakkab just sealt lisa õhku juurde võtma.
Ma väga vabandan, aga võrril puudub pronkspuks!
t6niz Kirjutas:Ma väga vabandan, aga võrril puudub pronkspuks!


Kuda siis see võrr töötab kui tal see puks puudub?
Puks on mootori karteris(samal poolel kus karpa),läbi puksi seina on auk mis on kohakuti sissse laske kanaliga,kui see puks puudub siis voolaks kütus lihtsalt läbi laagri mootorisse ja siis on ju väntvõllis olev kanal kasutu.
rauno600 mõtles vist seda kohta, kust küttesegu voolab karterisse. Üks lahendus, mida ise olen ka edukalt kasutanud, on teha sidurikaane vahele korralik tihend, mis peaks bensiini kinni.
Jah, seal on tõesti puks olemas, aga see ei ole pronks puks.
Mis materjal ta on siis?
Alumiinium, malm?
pronksist ta raudselt pole. V50 jms mootoritel on tõesti pronkspuks.
Aga D seeria mootoritel seda pole.
igatahes mida ma nüüd tegema pean?vahetan simmerid ära vä?
ja kuidas saada d4 sädet?
Kontorlli oma süütepool üle, mähis ja kontaktid puhasta ära.
Juhtmeotsad samuti.

Simmeri saad sa ära vahetada ainult süütepoolsel osal, siduripoolsel osal puudub see.
D4 minuteada ei ole eskatihendit seal peaks algselt olema mingi kummist rõngas ( o rõngas) . Vanal mootoril soovitan sidurikaan korraliku tihendiga kinni panna et ta ei saaks puksivahelt õhku imeda( mootor käivitub kui on parajas koguses õhukütte segu kui õhku palju ei käivitu). Jõudu mootori imede maailmas.
Tarmo5 Kirjutas:D4 minuteada ei ole eskatihendit seal peaks algselt olema mingi kummist rõngas...

RTFM - http://www.mois.ee/d4/

Ei ole mõtet spekuleerida mootori ehituse osas, kui selles saab ürikute põhjal veenduda.
vaadake, süütepooli pole nii d4 kui ka teisel motol.d4 mootoril puhastasin täna kontaktid ja vaatasin mähise üle.
kontaktidega on niimoodi et kui kruvikaga kontaktid kokku lukata siis hüppab säde üle kruvika aga ilma selleta ei toimu miskit süüde on õige.mida teha?kas viga on mähises või milleski muus?
Võimalik et viga on siis kõrgepingejuhtmes(piibujuhtmes), piibus, või kui on piibu sees raadiohäirete eemaldamise jubin siis see ei pruugi hästi ühendust anda. Võta üks pikem juhe ja aja jälgi. Tihti on nii et tester näitab takistust aga kui pirni ja akuga proovid siis pirn ei põle. Head leiutamist.
Lehti: 1 2