automoto.ee foorumid

Täisversioon: vaz 2103
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
sooviks teada mis tähendavad tulukesed tahomeetri. Ette tänades Lauren.
Tooreklapp, käsipidur ja laadimine.
äitäh nüüd tean et generaator ei lae suvel on plaanis ette võtta taastamine auto väga räbalas seisus
oskab keegi öelda miks on õlisurve madal sest punane õlisurve tuli näidikus kustub alles 1500 pöörde pealt
äkki on mootor hõre? Selles mõttes et saalede vahetus ja vända lihv peaks asja parandama.

tegelikult mõõda ära õlirõhk, sest vabalt võib olla ka anduri viga.
mootor hõre ei ole kuna autol olnud 1 omanik ja sõit 75 101 km (pole ringi teinud) ja kompressijon on hea aga ise arvan ka et anduri viga sest kui esimest korda 3 aasta joolsul käima panin siis oli kõik korras aga nüüd paari nädalaga on hakanud streikima
Vaata bensupumba membraan üle, äkki jookseb bensiin õlisse ja ajab viimase vedelaks. Väga vedel õli ei taha madalatel pööretel pumbast piisavat survet saada Big Grin ja tuli lähebki põlema.

Tegelikult piisab sellest kah, et tuluke põleks, kui sul seal sees on mingi igivana solk..
äitäh abi eest homme vaatan bensubumba üle ja kui saan vahetan õli kes seda teab kui vana jama seal sees on auto seisunud kõvasti ja aeg teinud oma tööd aga mootor veel hea
http://fotoalbum.ee/photos/lauren123/sets/668071 küll teemast mööda aga tegin lada-st ja oma tehnikast pilte (sõnad on täpselt nii nagu lada on)http://www.youtube.com/watch?v=WxWONzeeMXk
Aga mis siin siis juhtus:Big Grin
[Pilt: 0592669558f6d3.jpg]
Sattusin juhuslikult selle pildi peale fotoalbum.ee´s ja mõtlesin, et kas see on ikka parem variant kui originaal mootor või mida sa selle aretamisel mõtlesid?Big Grin
Mõte oli selles et hakkan autot vaikselt lammutama,osadena müüma ja ülejäänud viin kuusakoski esimesena võtsin mootori maha.Ja siis lõi üks mõte pähe et proovida druðbat peale.ühe päevaga tegin võllid asjad valmis panin mootori peale,käima ja proovisin sõita ning suureks imeks auto liikus.Kui sumbuti korralikult valmis saan siis teen ka mõne video.Sugulasel tuli seda nähes kohe meelde anekdoot (täpselt ei tea)aga kui venelane Druðba käima tõmbab siis küsiti temalt et kas see saag veab puud ka metsast välja
päris palju jõudu sellel drusbal, arvan et võib ratta valmis ehitada.
On küll unustuse jäänud teema, aga sattusin juhuslikult ksf laureni videosi youtubes vaatama, ja jäi just see samune Vaz 2103 druzba mootoriga silma. Olen küll imelike asju näinud, aga see pani mind küll imestama. Smile Vaatan, et sul ikka nupp nokib.Smile Aga kui kasutada druzba mootori asemel mõne vene mootoratta mootorit, või Muravei oma. Aga väga viis.SmileSmile
Auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis.

Vaz 2103 druzba mootoriga ei kvalifitseeru sellisel juhul auto nimetuse alla kui ta 25km/h ei ületa, ning sellega võib vabalt liigelda ka ilma kindlustuse, üv ja lubadeta.
(30-01-2014, 21:25 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis.

Vaz 2103 druzba mootoriga ei kvalifitseeru sellisel juhul auto nimetuse alla kui ta 25km/h ei ületa, ning sellega võib vabalt liigelda ka ilma kindlustuse, üv ja lubadeta.
Et siis družba mootor peale ja liiklusesse? Maanteele? Ilma lubadeta ja ülevaatuse ja kindlustuseta vene saemootoriga naljanumbril? Kindel?
Demokraatia on vist ikka nii suureks läinud, et iga poolearuline arvab endal ei tea mis õigusi olevat...
Väike kopipeist:
Alates 1. juulist 2012 peab mopeed olema kehtestatud korras registreeritud ning sellel peavad olema riiklikud registreerimismärgid. Kuna uue liiklusseaduse kohaselt on mopeed mootorsõiduk, siis peavad mopeedid vastama kehtestatud tehnonõuetele. Ühtlasi laieneb mopeedidele ka kohustuslik liikluskindlustus.

Mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovatti, kuid ei ületa nelja kilovatti.

Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi. Neljarattalise kerge elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka.
(31-01-2014, 12:37 PM)umm Kirjutas: [ -> ]Demokraatiast: Mopeed viidi kategooria alla ikka maksude saamise eesmärgil mitte millegist muust.

Vot ei nõustu. Ammu oleks aeg olnud see anarhia teedel lõpetada, kui tattnokad oma "rollerilaadsete" tuvastamatute objektidega linnavahel süüdimatult 80-ga paugutasid. M.h ka ühesuunalise vastassuunas ja kõnniteedel.

Registreerimiskohustus aitab seda natukenegi kontrollida.
Lehti: 1 2