automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas avariiga või avariivaba auto remont?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere siis kaasfoorumlased.

Autoks siis -87a Mercedes Benz E 300 kupee.

Mul selline küsimus, et kumb oleks siis otstarbekam: kas remontida olemasolevat, mitu avariid läbi teinud, aga taastatud keret, mis väljastpoolt on saanud kereremondi ja näeb välja suht ilus, aga seestpoolt suht ussitanud(aku alus, pakiruumi põhi üks küljekarp ja ilmselt veel muid kohti kuhu ligi ei ole veel jõudnud täitsa sõelad). Samuti on jäetud seestpoolt tegemata korrosioonitõrje, mistõttu kõikide vahetatud ja väljastpoolt korralike detailide sisemised küljed roostetavad päris palju(ilmselt jõuab roosteuss ka väljapoole suht ruttu).

või:

osta teine kere, mis silmajärgi tundub seest ja väljast avariivaba, aga vajab ka keretöid omajagu, ning tõsta tehnika ümber. sisu tuleks sellelt nn. ostetavalt kerelt.

keretööd teen niikuinii ise, sest keevitus omal olemas ja plekitöö väga võõras ei ole, sest autosid olen omajagu ka enne keevitanud/värvinud ja sellega hätta ei jää.

Pmtslt remonti vajavad mõlemad niikuinii, ning teisalt oleks see hea, et kui saaks puhtaksroogitud teise kere koos sisuga, siis sellel lihtsam kere enne ära teha kui asju ümber tõsta. ei pea teda enne eriti palju lammutama. Samas aga vajab uus kere ostmiseks ka natike finantseeringut + transporti Tartust.

Siit ka veel üks küsimus, et kas on ehk kellelgi laenata sümboolse hinna eest Järvamaal Paide ümbruses sellise auto äratoomiseks üheteljelist treilerit, millele saab masina ühe otsa panna. teine ots veereks ise. BE kat-i mul ei ole, et suuremat võtta. vedav auto on endal olemas.
Nu seniväänamata kere võiks ju ikka parem olla kui kordi kokkurullitud ja siis silutud või ehk hoopis tükkidest kokkulastud kopsik.
IIIFFFAR Kirjutas:Nu seniväänamata kere võiks ju ikka parem olla kui kordi kokkurullitud ja siis silutud või ehk hoopis tükkidest kokkulastud kopsik.

Toetan seda arvamust!!!
Ma ei saagi nüüd aru, milles küsimus. Ühest küljest küsid, mida teha, teisest küljest juba tegutsed, nagu oleksid otsuse vastu võtnud. (otsid treilat jne)

Pooldan isegi seda uut nn tavalist kui ilusa värvikihi all kannatada saanud kere.
Ma pakuks varianti 3, otsi perfektse kere ja tehnikaga ekseplar ning sõida ja naudi Smile Tegelt ka.
Üksjagu oleneb ka sellest, et kas olemasolev auto omab sulle ka emotsionaalset väärtust.
Mul näiteks üks 2141 omab ikka suurt emotsionaalset väärtust. On teisega käidud läbi paksu ja vedela. Kuigi kere oli veel tunamullu päris sõel pepupoolel, siis sai just emotsioonide ajel teisest jälle eluloom tehtud...
no emotsionaalset väärtust asjal minu jaoks ei ole. tegemist oleks lihtsalt ühe järjekordse projektikaga. ja mulle on oluline ka tegemiserõõm. oman juba sama margi universaalkerega isendit, mis ilus ja korralik. teine oleks lihtsalt talve- ja suveõhtutel nokkimiseks.

Ja see treila otsimine on selles mõttes päevakorral, kuna iga asjaga kaasnevad lisakulutused. mõtlesin lihtsalt seda, et kas on keegi kes oleks nõus järvamaa kandis sümboolse summa eest sellist asja laenama, või osutama puksiirteenust juhul kui kaubaks läheb. asja peab ju ikka uurima puurima ja otsuse vastavalt rahakoti paksusele vastu võtma.

oma kätega uuesti üles ehitatud auto on ikka midagi muud kui platsilt ostetud auto
Avariil ja avariil on vahe. Kui Sa oled vähegi asjatundja, võiksid välja selgitada, millise avariiga oli tegu - kas plekimõlkimisega või sellisega, mis väänas ka kere kandekonstruktsioone. Esimesi ei maksa väga põdeda, teiste korral soovitan ma moodsatest autodest (keredest) aga eemal hoida.

Nimelt annavad moodsate autode kandevkerele jäikuse keerukad ruumilised konstruktsioonid, millede kuju ja omavahelised keevitused on sageli ohutuse eesmärgil tehtud üsnagi komplitseerituks. Neidsamuseid aga põlve otsas järgi ei tee ega taasta. Seega - kui moodsa auto kandevkere sõlmed on avariis märgatavalt viga saanud, siis tavaliselt on küll "põlve otsas" võimalik neid taas autokere kujulisteks asjadeks teha, mis seisavad sõites isegi koos ja ära ei väändu, kuid avariide korral võivad nad käituda ettearvamatult. Näiteks kas minna pooleks või deformeeruda nii, et see on (võrrelduna tehasekerega) sõitjatele palju ohtlikum. Ega's muidu Läänes ei rända valdav enamik kandevkonstruktsioonide deformatsioonidega keresid sulatusahju juba kindustusfirmadega koostöös...

Kusagilt tuleb maksta ju seda hinda, et NCAP-laadsetes testides lähevad uuemate autode tulemused aina paremaks ja paremaks...
nustu826 Kirjutas:oma kätega uuesti üles ehitatud auto on ikka midagi muud kui platsilt ostetud auto
No vot siin ongi vastuolu, sa küsid et kumb remont on lihtsam, samas ütled et sulle hirmsasti meeldib remontida. Sama hästi võiks küsida, et kas kuivem on ujuda meres või järves. Mulle ka hirmsasti meeldib oma kätega asju ehitada, seega see seisukoht on arusaadav, lihtsalt küsimuse püstitus on selles kontekstis sisutühi, sest mitte keegi ei tea, milline kompromiss sulle vastuvõetav on. Kõige rohkem remondirõõmu on kahtlemata totaalselt rõngasse sõidetud keres Smile

Kui sa suudad endale defineerida mingi eesmärgi, näiteks stiilis ma tahan kulutada x krooni, y tundi tööd ja lõpptulemuseks on hädapärast sõitev/ilus ja korras/näitusekorras auto, siis tekib küsimusele mingi sisu ja taustsüsteem ning selle auto parandamisega kogemusi omavad inimesed suudavad ehk midagi öelda.

Kuigi ma detailides ei orienteeru, siis üldiselt on sellise vanuseklassi ja levikga auto taastamine selline lõbu, mille eest tuleb võrreldes hea asja ostmisega peale maksta, isegi kui töö teed ise.
keretöid ma selles mõttes ei karda, küll aga on turvalisus minu jaoks esikohal. Seega oli Valdo tähelepanek kandev- ja turvakonstruktsioonide kohapealt üheks tõsisemaks kaalukaussi kallutavaks asjaks. Eesmärk kui selline oleks siis ehitada umbes järgmiseks suveks valmis sõiduk millega muretult suvele vastu minna. investeerima peab, see on selge ja seda ma ka teha kavatsen. Jah, tõesti, küsimus võibolla tundus teie jaoks mõttetu, aga minu jaoks mitte, seetõttu, et kandevkonstruktsioonide nõrgenemine avarii tagajärjel oli asi mille peale ma lihtsalt ei mõelnud. igaljuhul sain oma ammendava info kätte, miska lähen seda teist keret nädalavahetusel põhjalikumalt uurima. Muuseas, minu käes olev sõiduk on olnud kunagi avariiline nii eest kui tagant otsast.

Ja kuna olen autode puhul väikest sorti perfektsionistipede, siis minu jaoks peaks lõpptulemus olema selline, mida saaksin uhkusega näidata kõigile. Streetrace taga ei aja, aga mootor oleks niikuinii olnud plaanis vähe käredamaks teha kui praegune 138kw. Ja salong peab samuti korras olema. Selliseid hädapärast tehtud/käib küll asju ma ei salli.
Pealemaksmisega olen niikuinii juba arvestanud, kui sellise auto ostsin.

PS. Rullnokk ma ei ole.

Aitäh igaljuhul vastajatele.