automoto.ee foorumid

Täisversioon: Peugeot J5 1987
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegin täna sellest masinast esimesed pildid,kuigi ta minu käes juba 6kuud.Kahjuks pole esmasest seisust midagi näidata.Taastatud kogu kabiin ja raam,kasti ääred veel värvimatta.Mootor käib ilusti,el.tööd ka lõpul,alustasin pidurite taastamist,kuid kahjuks läks ilm külmaks ja garaazi ta ei mahu.Niipalju veel,et tegu diiselmootoriga.
Äkki paned pildid ka? Präegu on veel hea väljas..Pole niiskust ,aga edastpidi soovitaks kuiva ruumi kolida. Vähemalt keretöödeks.
Pilt,millega sai kõvasti vaeva nähtud.
Noh eks need keretööd said ikka suvel valmis ja ka värv katuse all selga lastud
Proovin veel pilte
Peugeot J5 on iseloomulik asi see,et käigukang asub roolisambal nagu vanal Volgal.
90-tel oli J5-si päris palju liikvel aga tänaseks päris ära kadunud. Üks valge 1992a. J5 oli ka firmal,kus ise tol ajal töötasin,Universal Industries. See küttis iga päev pikki otsi. Ei tea mis tast saanud on,reg number oli 051ABL.
ALIPILE-kahjuks pole tagavaraosasid üldse aga oma kogemustest tean,et ka lammarites suht palju kola vedeleb,kusjuures nad ka tihti ise ei tea enam et neil midagi vedeleb.Leidsin omale geneka,jne.Salongi tulede lülitid,jms.
Mul ka teema "vaikeveoauto kalluriks" ja edaspidi vast saan ta nüüd kallutama kah aga see vist vähe OT.
Peugeot J5 sõsarmudel oli Fiat Ducato? Liikusid neid mõlemat,väliselt olid need mudelid minumeelest pea üks-ühele sarnased.
Ehk see teadmine kergendab ka juppide otsimist.
Plekkosa on sama. Vahe väliselt ainult esikandles, mõnede tulede kujus ja asetuses ning plastikust valatud kirjades.
Mootorid erinevad. Kumbalgi oma toodang.
Käigukastid jm. jooksuosa üks-ühele sama (rooliotsad, veovõllid, þharniirid, õõtshoovad jne...).
Citroen C25 on samast sugupuust: http://tinyurl.com/6sg3xr
On samad ka plekid sama ka armatuur ja vist ka käiguosa.Vaid motor on Peugeot.