automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mille kolb?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Imelik kolb sattus näppu.

Dad.
EDIT: Kolvi läbimõõt on 75mm ... suht suur 2-t mootori kohta, kolvisõrm 17mm, kolvi kogukõrgus 93mm, ilma nokata 72, kolvisõrme tsenter 41mm 31mmm. Siselaske poolel on veel sõrme koha kaks ava.
Mis on läbimõõt?
Mingi aeglaskäigulise mootori oma...võibolla isegi külgklappidega?
via Kirjutas:Mis on l?m?
Mingi aeglask?ulise mootori oma...v?lla isegi k?ppidega?

"Ninaga kolb" on ju ikka 2-taktilise teema, et k?gu silindris paremini ?uunata p?iskambrisse, klappidega mootoril sellise noku vajadus puudub. Nagu aru saan, siis sellel on s?ninaga risti, mitte paraleelselt nagu tavaliselt (Sachs, TWN jne), ehk siis sisse- js väljalaskekanalid on sõrmega paraleelsed.
Kahetaktiline ja õlirõngaga...
Deflektoriga oli tõesti enne keerdläbipuhet...
via Kirjutas:Kahetaktiline ja õlirõngaga...
Deflektoriga oli tõesti enne keerdläbipuhet...

Ei näe pildidl ühtegi rõngast, ainult sooni hulga. kas mõni on neist mingi spets. õlirõngasoon?Wink
75 mm läbimõõtu - 350 ccm ?
Pidasin silmas, et sõrm ja vända telg nokaga risti ehk siis kui vänt sõidusuunaga risti (nagu klassikalisel 2-taktilisel, siis ka väljalase peaks olema külje peal (mis vist "vanadel" DKW-del ka oli ?)
Tundub olevat BM-150 ,st Vjatka.
Tõenäoliselt ongi siis see L- 300 remontkolb, kodune töö, üks rõngas ees või taga. Nii selgubki tõde! 4 surverõngast, see on ikka kõva sõnaCool
L-300 kolb, originaalis peavad kõik neli rõngast olema ülevalpool kolvisõrme, nagu Kradmelderi toodud joonisel. Võib olla ka IZ-7, millel praktiliselt samasugune mootor.
Äkki on mingi paadi mootori või kompressori oma ,sest mootor ratastel tavaliselt ei asu viimane rõngas seal all.
Kompressoril on seal all vähe enne kolvi lõppu üks rõngas.
Tule jälle taevas appi! Mootorratas jms ikka üks sõna eesti keeles!. Iga soon ei ole mitte rõngasoon. See vast Dadi viga, et suhteliselt tagasihoidliku pildi pani ja algselt ilma mõõtudeta. Temasugune enesekindel spetsialist oleks võinud eelnevalt veendude, et tegu ilmselt??? ikkagi kodukootud detailiga. Sinna võib iga spetsialist treida igasugu sooni, nii kuidas heaks arvab.
Ja vb lõpetaks selle huvitava teema nüüd ära, kui juba sellised tõsiseltvõetavad mehed kui Kadmelder ja Urmast... on oma sõna öelnud. Ma saan aru küll, et tahaks ka sõna sekka öelda jne (ma ise ka samasuguneToungue), aga selleks om muud populaarsed teemad, näit. see autoteeninduste/esinduste oma jneSmile
Minu viga jah, et panin kehva pildi ja esialgse kirjeldue ka niru võitu, arvasin oma naiivsuses, et läbipuhkekanal vända küljelt ja omapärane 4.rõngas allpool kepsusõrme annab tsiklimeeste poolt lihtsa vastuse. Küll aga on tihti just Vene toodanguga nii, et ei saa aru kas on tehases või kodus tehtud, sest sellel kolvil on koduse tehtu kohta väga hea vorm ning ka kolvirõngaste lukustid on suht viisakalt tehtud.

Dad.
Vaieldamatult DKW-E300
willem Kirjutas:Vaieldamatult DKW-E300

või siis DKW 300 Luxus või vene L 300 või IÞ 7....vaieldamatultSmile
kass Kirjutas:
willem Kirjutas:Vaieldamatult DKW-E300

või siis DKW 300 Luxus või vene L 300 või IÞ 7....vaieldamatultSmile

Noh jah, kaks viimast on esimese replikad Smile
Tegemist on siiski DKW E-300 kolviga.Oman nimelt seesugus mudelit aastast 1927. DKW-l on neljas rõngas kolvisõrme all.