automoto.ee foorumid

Täisversioon: Valmis ta sai
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
poolteist aastat on kandnud vilja.


Lahtivõtmine, siis liivaprits, siis töökojas pool aastat seismine, siis värvimine ja kokkuladumine Smile

http://www.zone.ee/bikehist/K750M%201968/ :bounce




NB: Vaja värvida veel ja paigaldada aku kinnitus, piltidel ajutine versioon, ja siis bensiinipaagi kaanele lukk.
Not bad. Roheline metallik ja alumiiniumvärviga kaetud rummud/veljed on muidugi maitseküsimus.

Leegitorud võiks ka kuumakindla hõbevärviga üle tõmmata, ei torka nii hullult silma. Originaalsummutid võiks ka millalgi päevakorda võtta.

Aga kokkuvõttes ilus.

Asp
leegitorud lasta üle kroomida, siis juhtraud ja ka sumpad kui saaks kasvõi vanad laseks ära nikeldada. Krt kahju et trehvile ei jõudnud, kuid laupäeval sai tsiklimeestele käppa visata käisin niisama jõgevapoole tsikliga ja ei kuumenendki üle Smile


Olen ka väikse panuse andnud, olen paljudele isu peale ajanud ja osad ajasid oma vanad romud välja tegid mootori korda, ja siis hakkavad taastama Smile
väga ilus töö minumeelest.... keep up da good work

alkazar

ei..jah eriti ilus värv on igale siklile selline ei sobi aga vot sellele sobib...ma ei tea kuda teistegaon aga mulle meeldib...maitse asi kah muidugi..Smile
Jah, mul endal ka paar sellist. Tore, et jälle üks raske ratas on teedele toodud. Muide, pilte vaadates tekkis küsimus, miks sa väärtusliku esiklaasi oled hüljanud? See jällegi maitse asi, aga sellisele riistapuule sobib ta väga hästi ja seal taga on ka päris mõnus olla.
Igaljuhul jätka samas vaimus!Wink
klaas ei sobi enam ette, võibolla hiljem paneks, aga siis peaks klaasi kuidagi ära poleerima või lasta uus välja lõigata, sest ta nii hall. Puhh kas sul endal ka pilte on ütlesid et sul ka paar sellist ?
Hetkel pilte pole, aga nende tegemine pole mingi probleem. Mõni õhtu teen mõned ülesvõtted. Praegu on üks sõidukorras, teine läbib kapitaalsemat taastamist ja on seetõttu pulkadeks võetud. Ega ma teist ilmselt enne kevadet kokku saa. Aga vaadates sinu elukohta, tuli meelde, et mul mõlemad rattad sealtsamast linnast pärit! ... ja 2 Jawat ka.
Tuuleklaasist: Kui ta sul hall on, pole mõtet poleerimisega jamada. Sellest ei tule midagi head välja. Lõika pleksist uus ja painuta soojas vees parajaks.
Puhh.
kuskohta on k750-nel raaminumber pandud?????? või noh see number mida ark-is arvele võtmiseks vaja teada on
number on tagumise vasaku amordi ülemise kinnituse sisse löödud (5 kohaline).
aga k650-nel?? kas k650-nel on ainult see plaat ees???
Olen juba ammu lubanud oma K-750 pildid saata. Siin siis ta on:
Veel üks:
puhh kuule palju sa küsid selle tsikkli eest?? ja mis ta sul õieti on k750 m?????
See masin pole müügis.

Puhh
Hetkel on ta tõesti K-750M, kuna peal on palju laenatud osi. Nimelt sõidab ta tagavaramootoriga, mis on uuema tüübi oma. Asjatundjad leiavad sealt veel küllaga mitteoriginaalset. Kuid ostes sain kõik originaaljupid kaasa ja need kavatsen peale taastamist peale tagasi kruvida ning siis saab temast uuesti K-750. Nii nagu ta 62a.-l tehasest välja lasti.
Näeb hetkel õnnetu välja, kuna sai suveks (üritusteks) kiiresti kokku laotud.
ilus pill Wink mul onupojal 61.a või oli ka 62.a ta peseb naftaga kõik tetailid mis tsikliga seoses on puhtaks siis jätab ilusa mati värvi ja ikka puhtam ja mingilmääral ikka annab pinnale väikse kaitsekihi tegelt kaitsest ei saa rääkida aga midagi ikka Wink samamoodi kõik originaal ja triipudega kas paak teine või üle võõbatud või poldki triipe ?
Ei oskagi triipude kohapealt öelda. Minu kätte sattudes tal muidugi neid peal polnud. Aga paagil on peal nii paks värvikiht, et on aja jooksul pragunenud nagu ämblikuvõrk, mis on omamoodi omapärane.
Mulle ei ole veel pihku sattunud head kirjandust või fotomaterjali selle aastakäigu masina kohta, et teha lõplik otsus mõningate detailide väljanägemise ja originaalsuse üle. Uisapäisa ei taha soperdama hakata.
Paagi külgedel käivad triibud.

Sama laiad kui mujal.


Parimat,

Valdo