automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iz Jupiter 3 silindrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja siis Iz jupiter 3-le paremat Silindrit kuna eelmisel on triibud sees, et äkki kellegi on veel pakkuda? Rolleyes
Räägi kõigepealt remontmõõdust. Puurimine ja hoonimine on ka üks lahendus, aga sellel juhul mõlemad silindrid korraga.
Iseenesest ma ei saa aru, mis see remontmõõt on, aga selle katkise silindri läbimõõt on 61,2mm.
Tere!

Ju ta ikka originaalmõõt on ehk 61,72 mm. Sõltub mida teha tahad ja palju raha kulutad. Remont kolvid, rõngad, puurimine, hoonimine, kokku läheb ikka paar kilo raha. Põllukrossiks lihtsam variant soetada kasutatud silinder, soovitavalt koos kolviga.

Onu Mart
No niipalju ma ka sinna raha ei hakka raiskama, tsikkel saab korraliku sissesõidu ja asi jälle korras. Tahakski küsida, et kas siis kellegil on veel Iz Jupiter3 kasutatud silindreid?

Ette tänades!
Kui tahad lihtsalt lõristada ja ei aja taga 100% originaalsust, siis võid panna ka Jupiter-2-he silindrid.
metsakohin Kirjutas:Kui tahad lihtsalt lõristada ja ei aja taga 100% originaalsust, siis võid panna ka Jupiter-2-he silindrid.
minu mäletamist mööda on JU-2 silindritel leegitoru kinnitused teistmoodi, seega tuleb vahetada koos leegitoruga. Palun parandage, kui eksin
madka007 Kirjutas:
metsakohin Kirjutas:Kui tahad lihtsalt lõristada ja ei aja taga 100% originaalsust, siis võid panna ka Jupiter-2-he silindrid.
minu mäletamist mööda on JU-2 silindritel leegitoru kinnitused teistmoodi, seega tuleb vahetada koos leegitoruga. Palun parandage, kui eksin

Õigust räägid.
Jälle mingi peenemat sorti huumor.
indrek1000 Kirjutas:
madka007 Kirjutas:
metsakohin Kirjutas:Kui tahad lihtsalt lõristada ja ei aja taga 100% originaalsust, siis võid panna ka Jupiter-2-he silindrid.
minu mäletamist mööda on JU-2 silindritel leegitoru kinnitused teistmoodi, seega tuleb vahetada koos leegitoruga. Palun parandage, kui eksin

Õigust räägid.

Ega ikka ei räägi küll. Ainus mis erinev on peale silindrite on leegitoru pingutusmutter. Jupiter 1-4 on leegitorud samad.
Lugu siis järgmine: Ei tea mina nüüd kõigi leegitorude ehitusi, aga sõber ostis endale jupiter kahele leegitorud. Sobitab ja sobitab, aga no tee või tina, ei lähe ja kõik. ostes öeldi, et jupiter kahe omad. Ostsin need ära ja kruvisin enda jupiter kolmele külge ja sobisid! Tõsiselt peen huumor küll.

Täna hilja ja ei viitsi fotosüüdistust minna tegema, aga homme teen selle nalja ära.
Eks peale palgapäeva jäi tehases kaar suuremaks, sellepärast alati ei istugi. Kunagi proovinud kolme paari - kõigil oli kaar erinev.

Aga mutri kohapealt kirjutati siin õiget juttu. Tegelikult ei istu kanalid ka täpselt, kahel olid vist natuke kitsamad.
Uurisin asja ja selle mittesobimise põhjuseks oli see äär mille taha leegitoru mutter pidama jääb ja koos sellega tõmbab leegitoru vastu silindrit , nimelt oli see liiga suur ja jup2-le ei sobinud, aga jup3 sobib. Arvatavasti tehase toodangutes ilmnes pisierinevusi, aga edaspidi nimetan Jupiteride leegitrousid identseteks.