automoto.ee foorumid

Täisversioon: volga v6
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist. Plaanis siis söpradega hakata ehitama volgat GAZ 24 mille plaanis peale panna fordi v6. Kui järgmine nädal ehituseks hakkab minema siis ka pilte. Ainuke küsimus kas see volga tagasild ka vastu peab.
Väga huvitav projekt tõotab tulla.
Kas on juba selge, milleks seda ehitate?
Jubas idee tasandil on sel projektil hapu maitse juures.
Esiteks, kuidas plaanite Fordi laia v6 mootori Volga kapoti alla mahutada? Starteri, väljalaske, uue käigukasti(Volga oma ei saa sellise võimsusega hakkama) jms mahutamiseks tuleb parajalt mahukad keretööd ette võtta. Ja kui saategi sellega hakkama, tuleb kaalu lisandumise tõttu ka esivedrustus ümber teha. Niikuinii on Volgal vaja siis veel põhjalik kereremont ja värvimine teostada, sest autoga, millel on kapotialuse kallal hullult vaeva nähtud ning kere seisukord tahaplaanile jäetud, on ikka üsna mannetu sõita.
Teiseks, kuidas on lood ARKiga? Kas ümberehitusluba on hangitud, joonised tehtud ja spetsialistidega kõneldud? Niisama põllu peal võid Scorpioga ka paarutada.

Aga muidugi, kui eesmärgid ja eelseisva töö mahukus on selged, isetegemise tahe suur ning kapitali on, ei saa teid keegi tagasi hoida.
Üldiselt hakkavad sellised surnult sündinud suurte lubadustega projektid juba ära tüütama, tahaks näha juba kedagi tegutsemas. Endalgi olid taolised mõtted Gaz 21 kohta peas, aga seda 15-aastasena.

Muidu on nii, nagu austatud Sm. Tihhonov Volgaklubi foorumis ütles kuldsed sõnad Volgale Gaz 53 mootori paigaldamise kohta: "...kõige mõistlikum on panna Gaz 53 mootor Volgale käruga taha. Sobib ka rallitamiseks ja registris keegi ei pahanda." Vot nii.

PS: Volga tagasild peaks teoreetiliselt kannatama 195-220 hp(väide ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid just nii võimsad olid KGB-Volgad)
PS2: Siiamaani on Eestis üldiselt olnud nii, et kui kellelgi on tõesti plaanis midagi väga silmapaistavat, erilist, kiiret vms ehitada, ei tulda selle kohta foorumist nõu küsima. Eriti nii elementaarsete küsimuste korral.
Ma nii detailselt nende eriteenistuse "Volgade" kohta ei tea öelda, kuid osalt pandi neile koos mootori ja käigukastiga eritöökojas ka "Tðaika" tagasild alla. Eks sealgi tuli sillakinnitused jpm. ringi teha. Põhjus oli selles, et "Volga" tagasild ei pidanud pikemas perioodis "Tðaika" mootori ja kasti väändele vastu. Ega nende autodega sõitmisel rahulikku stiili enamjaolt ei harrastatud.

Nagu twist juba ütles, võiksid teemaalgatajad end sellise kapitaalse ümberehitamise puhul, et auto üldse tänavalegaalseks muuta, kõigepealt paberimajandusega kurssi viia. Kui see edukalt läbitud( seda siis juhul, kui...), siis soovitaks konsulteerida Hüürus tegutseva Mati Leivategija nimelise mehega, kes on nii mõnelegi GAZ 21-le tänapäevasema auto tehnika "aiste" vahele istutanud ning teha omale selgeks sellise projekti kogumaksumus. Vahet pole, on siis selleks ringiehitatavaks autoks GAZ 21 või GAZ 24.
Plaanist üksi on vähe tolku, kui "kodutöö" tegemata. Selle kapitaalse autoehituse koha pealt olen ise samuti "elukooli" läbinud.
twist Kirjutas:Esiteks, kuidas plaanite Fordi laia v6 mootori Volga kapoti alla mahutada?

See põle miskine imelugu. Soomes kunagi müüdi "Konela" tuunitud Volgasid, mil 3L Fordi V6 aiste vahel. Vähemalt üks selline ka harrastaja käes tänaseni tervena alles, kunagi Mobilistis oli sest juttu.
ütleme nii, et piisava tahtmise ja peaaegu piiramatute ressursside juures on võimalik iga asi. loodan ainult seda, et sellest "Forolga"-st saab ka selline asi mida ei ole häbi teistelegi eksponeerida, ning mis ei lõpeta oma teed pooliku projektina kuusakoski platsil.
fordi v6 ei ole märkimisväärselt raskem originaal rida-neljast.Mõtekam juba koos fordi kastiga paigaldada ja
kasutada hiace-bussi või 200 seeria volvo tagasilda.
Aga miks ford, miks mitte BMW mootor?
Ju siis meeldib just selle V6 olemus ja käepärast (väike kah, kui 12V), BMW lihtsalt paigaldatavad mootorid R6 ja võib-olla liiga pikad selle kapotialuse jaoks.