automoto.ee foorumid

Täisversioon: R.I.P. Keskmootoriga Fiesta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervitused.
Ma ei tea kas minu projekt siia foorumisse sobib ,aga nii umbes mõned kuud tagasi hakkasin ehitama keskmootoriga Ford Fiestat(91a).
Kui kellegile peaks se projekt huvi pakkuma võin lähemalt ka rääkidaBig Grin
Selle masina kasutusvaldkond saab olema?

A.
Algselt oli plaanis ehitada niisama põlluralliks ja mitteametlike rallide jaoks...Aga nüüdseks käivad tööd selleks ,et masinal kere väljastpoolt enamvähem orginaali viia ja teha selline väike "tänavakõlbulik" riistapuu
Mis tehnikat kasutate ? Kuidas lahendatud käiguvahetus ?
Tehnika on Escort RS 2000
Nali naljaks, aga kas edeossa tulevad kapoti alla lisakaaluks liivakotid...
Nii noored ja juba nii sassis
Sinna ette tuleb vast kast Red Bulli....
Käiguvahetus on trossidega lahendatud.[attachment=29435]
See auto on suhteliselt väike...paagi, aku ja radikaga on suht umbes juba.[attachment=29436]
Kõik mis vähegi võimalik tuleb etteotsa. Ma lisasin isegi võimendiga roolilati, mis kaalub kordades rohkem, kui orginaal.. Ja ega see esiots kõigekergem ka pole...Ja kui tekivadki probleemid juhtimisega, siis saab ju alati mingeid lisaraskusi lisada...Või tuleb sõita ainult täis paagigaBig Grin
Bhuhh...kas kütusepaak ees natuke hirmus ei ole? Võibolla mõtlen üle, aga mulle isiklikult tundub see natuke õõvastav variant, juhuks kui kuskile nokaga avarii teha.
Paak ees parim kooslus on minu arust vana porsche, kus paak ees ja 2 akut kohe selle kõrval ,et säde ka kohe käepärast võtta.
Asjalik projekt, oled juba hääled kätte saanud või läheb veel aega.
Kas selleks puhuks see nn. "Fuel Cell" mitte lahendus pole?
Avariid ma ei karda eriti. Ei ole mõelnud lihtsalt auto ära lõhkumise pealeBig Grin Käima pole veel pannud, aga asi on sealmaal juba et võiks proovida mis häält teeb. Vist mitte vaiksetCool[attachment=29437]
Kütusepaak on tavaline alumiiniumist. Peaks natuke rohkem tavalisest kokku nätsutamist kannatama aga jahBig Grin
Aga enne, kui sõitma saab tahaks keretööd ära teha.
Ma soovitaks bensupaagile väikse turva raami ümber teha, nii igaksjuhuks. aga muidu jöudu ja jaksu.
Teostus paistab esijalgu päris korralik...
Kõik on mõeldav. See raam annaks ette kaalu ka juurde Big Grin... Eks selge ole, et tööd on veel kõvasti ja arenguruumi on ka. Se alles esimene auto ka kus ma keretöid teen. Kõigerohkem pelgan ma präegu katusepleki vahetust. Präegu harjutan pleki keevitust põhja kallal et mitte katuse ja muude külje plekkidega rappa kukkuda.
Avastasin ka et Buvanol tõrjub päris hästi rooste välja
Katusel kavatsed ainult kattepleki välja vahetada (st aknaposte jm kandvaid detaile ei puutu)? Sellesama Fiesta orig. mootor läks ühe teist marki auto aiste vahele?
Fiesta mootor pandi Golf 2 peale (sellest teema FastFordis üleval).
Kavatsen ainult kattepleki välja vahetada(õigemini nüüdseks juba kavatsesin). Juhipoolset pilarit tuli ka timmida, kuna see veitsa kehvasti vahetatud.
See mootor läks jah Golfi aiste vaheleToungue...Aga see pole fiesta org. mootor. Orginaalis vähe lahjemad mootorid. Xr2i-l on küll 1,6l 76 kw ja 1,8l 96kw mootorid aga neid liigub eestis vähevõitu.

Aga siis mõned pildid ka "Müts Maha Ja Peale" projektist. Pleki keevitamisega läks natuke kehvasti ka. Pole suuremasi keevitaja...Paari koha pealt läks plekk lainetamaSad .
Miks sa puuri sisse ei teinud? Katus maas hea oleks ülevalt risti kinni keevitada olnud... Smile
Lehti: 1 2