automoto.ee foorumid

Täisversioon: Audi A6 2,5 TD -98 a. ei käivitu enam!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Mure siis järgmine! Sai vahetatud 2,5 TD 110KW -98 aasta ära kütusefilter. Nüüd aga jama selline, et masin enam ei käivitu. Sain kätte kõik õhu ja peaks siiski nagu käivituma aga ei. Tuttav rääkis, et sellel masinal on kõrgsurve pumbas mingi rõhuandur? et see nüüd omadega õhta`? kas ja mis on see muidu õige jutt ja kas saab seda ka eraldi vahetada? või milles mul probleem nüüd on`?
V6? Kui nii, siis Bosch VP44 kõrgrõhupumbal ei ole mingit rõhuandurit. Keera mõni kõrgrõhu toru pool pööret lahti ja anna starterit kuni käivitub (algul ajab tavaliselt vahtu, pärast hakkab kütust suure kaarega pritsima) Saad niimoodi kergemini õhu välja. Mõnel vaja pikalt käiata, mõni läheb peaaegu kohe.
jah tegu V6-ga sai siin uuritud ja selgus, et just selline ais, et kui pump õhku saab siis keerab pumbajau tuksi, et ei tohi üldse käivitada, kui õhk sees
Tavaliselt pannakse filter enne tagasipanekut kütet täis. Siis ei ole paarist mullist erilist ohtu.

A.
Pumba juhtplokk (VP seeria üks nõrgimaid lülisid) läheb läbi tavaliselt temperatuuri kõikumistest. Auto seisab, pump külm. Auto käib pump soe. See Kõigutamine tapab plokki. On ka juhuseid jah, kui kütuse lõppemise või filtrivahetusega sureb plokk. Kas mõne lahtise pihustitoruga ajab tutsi ja mutri vahelt õhku või vahtu (käivitades)? kui jah, siis ikka veel õhk sees. Kui ajab ainult puhast kütust ja seda ainult nõrgalt (ei viska meetrist kütuse juga), siis tuleb see ainult etteandepumba (pumba sisene tiib-laba pump) rõhuga. Kui nii, siis on ilmselt juhtplokk läbi.
terv

Paar kuud tagasin vahetasin samal mootoril ka ära kütusefiltri oli küll A4 aga sama v6 diisel mootor ,sai ka jamatud sellega et kütus ei tahtnud enam üles tulla aga lõpuks kui sain paar pihustit lahti keeratud ja akule laadija taha pandud(stardi abiga)ja päris palju käiatud tuli se kütus üles ja see auto tõõtab siiamaani.Mul küll mingit probleemi selle pumbaga ei ole olnud lihtsalt pidigi olema selline ,et hästi visalt võtab uuesti kütte üles.

Nii et edu sulle.
(18-03-2009, 01:44 AM)grossu Kirjutas: [ -> ]jah tegu V6-ga sai siin uuritud ja selgus, et just selline ais, et kui pump õhku saab siis keerab pumbajau tuksi, et ei tohi üldse käivitada, kui õhk sees

Linnalegendid võiks keegi ühte kohta koguda, vahest hea lugeda.
Mul A6 2,5TD -94. Kütusefiltri vahetamisel valasin uue filtri enne paigaldamist täis ja läks käima nagu tavaliselt. Need mõned õhumullid tulevad Audil ise tagasijooksu kaudu pumbast välja. Väga hea süsteem.

Kunagi sai Bedfordil selle õhutamisega niimoodi n****tud et kole! Kui saidki lõpuks õhu välja ja käima, siis peale sõitu ja mõningast seismist enam käima ei läinud. Kusagilt olid v e e l mõned mullikesed kogunenud ja tuli veelkord õhutada. Alles siis jäi asi lõplikult tööle.
(27-04-2009, 09:31 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Mul A6 2,5TD -94

94 ja 98. a Audidel on väga erinevad mootorid. C4-l on pommikindel R5, C5-l mõttetu paadiankur V6, mille peal ei toimi ükski lollikindel meetod, mis "traktori" peal võib õnnestuda.
(27-04-2009, 14:17 PM)twist Kirjutas: [ -> ]
(27-04-2009, 09:31 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Mul A6 2,5TD -94

94 ja 98. a Audidel on väga erinevad mootorid. C4-l on pommikindel R5, C5-l mõttetu paadiankur V6, mille peal ei toimi ükski lollikindel meetod, mis "traktori" peal võib õnnestuda.

Mul on R5 peal jah. Kere ka veel 100 oma. Ah sellepärast siis asjatundjad hoiatasid A6-e ostmisel et ära sa JUMALA PÄRAST osta seda nõks uuemat! Esmajoones multilink vedrustusega esisild pidi uuemal mudelil olema lausa saatanast! Alles viimastel mudelitel pidi silla konstrui jälle meie tänavat kannatama.
Vana A6 on tõesti pommikindel traktor, ei ütle ühtegi halba sõna.
Audi 100 V6-l katkevad väljalaske kollektori tikkpoldid (otsmised) nagu noaga lõigatult. Just üks selline töös.