automoto.ee foorumid

Täisversioon: auto veepumba tootlikus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai vahetatud ühel audil hammasrihma ja selahulgas ka veepumpa, peale seda jahutusvedeliku temperatuur kisub 100 kanti. Õhk sai välja ja ei osanud enam midagi muud välja mõelda kui sai võrreldud vana ja uut pumpa, vanal 7 laba, uuel 5, labade suurus ka enamvähem sama. Küsimus sellest, et kas kas väiksem arv labasid võib anda tunda tootlikuses niipalju, et ei jõua ringi vedada jahutusvedelikku piisavalt kiiresti?
Ei usu, et asi pumba tootlikuses on.
Kontrolli, kas süüde on õige.On endal ette tulnud, et vana rihm on 1-2 hammast vale olnud ja seda on kompenseeritud süüte tjuunimisega.
Peale uue rihma pealepanekut tõusis üpris kiirest temp. punasesse.

Seda kõike muidugi eeldusel, et uue pumba ostsid kataloogi alusel.
Alustaks ikka termostaadist.