automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:kas on mõtet võrri sidurit kinni keevitada?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
kas on mõtet sidurit kinni keevitada?
sellepärast et mul need siduri pulgad on kulunud.
Mudel on D6
Ja mis selle mõtte sisuks võiks olla?
Kulunud detailid siduris vahetatakse.

Kui jutt käib D-seeria mootorist (seda küll ei täpsustatud, aga vaevalt on tegu JLO, RUPPE, Solexi vm teise abimootoriga), siis selle siduridetaile peaks liikuma veel masslademetes. Ka peaks olema need samad alates kõige esimesest D4st kuni supermoodsa D8E'ni välja.
Ärandamisvastase vahendina on see muidugi üks võimalus. Ja kõige parema tulemuse annab, kui keevitad väikese hammasratta suure külge kinni
Muidugi on mõtet!
Isegi esikahvel lase raami külge kinni, siis pole mingit loksu...Cool


Samas, tulevad meelde pildid oma poiskesepõlvest (70ndate lõpp-80ndate algus), et pea kõik sellised liited sai samuti kinni keevitatud.
Kadus mingi hammaka mutter/keere maas - vanamehe garaaþis keevituselektrood kätte, vool sisse ja rahu majas...
Hakkas käigupedaal loksuma - sama teema.
Mis siis, et rohkem sinna mootorisse enam vaadata polnud võimalik...keegi nagunii ei viitsinud midagi remontida...


Siis, aga, jah, olid teised ajad, voshoode ja minske vedeles pea iga kapsalehe all.
Kui mõni lõplikult tuksi läks (loe: üle kahe käigu enam alles polnud, sidur - mis see veel on...jne), toodi külavahelt kohe uus. Raha polnud üldse elamiseks (loe:tsillimiseks ja hängimiseks) vaja.



Täna ma suhtuks nendesse asjadesse pisut teistmoodi.

Samas, saan ka täitsa aru, kui noorus samamoodi hukas (= tegelt, innovaatiline) on.....Big Grin
OK, aitab diskussioonist (a.k.a. innovaatilistest mõtetest)

Kui väga vaja, siis võiks jätkata siin teemas - http://forum.automoto.ee/showthread.php?...aan+tatika

Teema lukus.