automoto.ee foorumid

Täisversioon: generaator DENSO
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
oleks tahtmine teha K-750 ümber 12 voldiseks.Soetasin mootorratta, Suzuki GSX 600 generaatori.Denso (31400-19c02) , (100211-4910) sellised numbrid olid etiketil ja veel 5L8. Mul on kõik valmis tehtud, et genekas paikka panna. Ühenduseks on sellel kaks juhet. Mulle üeldi, et mingi nipp on sellega, muidu voolu andma ei hakka, või on kellelgi selle geneka ühendus skeem. Ise ei taipa elektrist midagi.
Tüüpiline tänapäeva mootorratta generaator on püsimagnetitega,annab vahelduvvoolu ja pinge tõuseb kuni 100 voldini.
Ainult alaldiga ilma pingeregulaatorita pole mõeldav kasutada.
Pingeregulaator ei toimi mitte ergutusvoolu piiramisega nagu autodel,vaid
liigne pinge lastakse massi.
Loomulikult tekib selle käigus arvestatav kogus soojust ja seetõttu on küllalt
suur ribiline asi.
Pingeregulaatori säästmiseks peavad tuled pidevalt põlema ja esituli võetakse
tavaliselt enne regulaatorit.
Gabariit, piduri ja suunatuled akult.
Pingeregulaatori valimisel võiks võtta pisut suurema võimsusega kui on generaatoril.
palju tuli mootoriplokki ümber teha või piisas ainult vahetükist/hammakavahetusest? Enda omale tegin vana geneka lühemaks ja otsa rihmaratas,kuid tüüpiline autogenekas kõrvale viimiseks jääb sutsu suureks,st ei ole süsteemi veel installima hakanud.
Hr. I.A, ma ikka proovin nii, et plokki mitte muuta ja rikkuda. Tegin samuti originaal genest puki ja kiilrihma ülekandega teisele genekale. Teine genekas jääb toetuma ploki ülemise kinnituse külge.