automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensiinipaagi parandamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Selle augu võib ju kinni tinutada. Pinnad puhastada,saltserit peale ja pisike punasest vasest kettake augu peale. Siis kinni tinutada. Paak vett enne tinutamist täis lasta siis ei tule mingit pauku.

T.
Tinutamisega pole kunagi vett sisse tankind ja pauku pole veel pand,loomulikult
olen alati elektri kolviga hakkama saand....
3mm puhul olen edukalt kasutanud keermestamist + kruvi + EPO (kruvipea alla). 5mm on piiripeal suuruse poolest, aga võib ka õnnestuda.
Tänud soovituste eest. Kaalusin kõiki pakutud variante. Jootmistööd tahaks endale tulevikus küll selgemaks teha. Eriti veel hõbe ja vask joodised... Elektriline jootekolb ja vett täis paak ei tundunud minu jaoks väga usutav variant.


Minu probleem sai ajutiselt lahendatud roostevaba survekindla needi (baltic bolt müüs) ja epo seguga. Öö on kütus sees olnud ja tundub, et võib sõitma minna. :Smile  Epo segudega mängimist peab veel õppima, et see ikka ära ka kuivaks... Sad
(20-05-2018, 12:23 PM)Erik Kirjutas: [ -> ]Elektriline jootekolb ja vett täis paak ei tundunud minu jaoks väga usutav variant.
Elektrilisest jootekolvist jääb tõesti vajaka. Vaja balooniga põletit lisaks. Tollega koostöös asjad sujuvad.

T.
(20-05-2018, 12:23 PM)Erik Kirjutas: [ -> ].... Jootmistööd tahaks endale tulevikus küll selgemaks teha. Eriti veel hõbe ja vask joodised... Elektriline jootekolb ja vett täis paak ei tundunud minu jaoks väga usutav variant.
...
Vasega jootmise tegin endale selgeks vanal hääl vene ajal (tehnilise) entsüklopeedia Ф. Брокгауз, И.А. Ефрон. Энциклопедический словарь abil. На рубеже 19-20 веков в России начался период бурной индустриализации и как следствие этого потребовалось создавать научно-технические справочники и систематизировать накопленные знания не только в узкоспециализированной литературе но также и в литературе широкого профиля.
Всем требованиям того времени отвечал Энциклопедический словарь Ф.А. Брокгауза и И.А. Ефрона .Энциклопедический словарь Ф.А. Брокгауза и И.А. Ефрона состоял из 86 томов.
Боьшинство статей написанных известными учеными сохранили стиль изложения присущий этим исследователям и такие статьи читаются с большим интересом.
tänapäeval saab seda ka netis lugeda.
Elektrilise kolvi asemel on tõhus pliidi all punaseks aetud suur kolb ...
## Elektrilise kolvi asemel on tõhus pliidi all punaseks aetud suur kolb ...##

Ääremärkusega täpsustan, et Tehnilises keeles on selle nimi "jootetõlvik"  Lihtsalt ""kolb on kusagil mingis silindris...

https://www.google.ee/search?q=jootet%C3...XInY0k1ugM:

Parimat h2rra
(20-05-2018, 18:04 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]## Elektrilise kolvi asemel on tõhus pliidi all punaseks aetud suur kolb ...##

Ääremärkusega täpsustan, et Tehnilises keeles on selle nimi "jootetõlvik"  Lihtsalt ""kolb on kusagil mingis silindris...
Eks neid peenemaid sõnu on teisigi, nt rehv, keere jms. Aga meie, kuuekümnendatel külaseppade ja kolhoositraktoristide kõrval üleskasvanud poiskesed teame ikka neid kolvi, kummi ja vindi etc etc nimede all ...
Toungue
P.S. ametlikku teksti viitsib ja oskab isegi õigeid nimetusi toppida, nt madelauto portemassina asemel ...
Korrastan ühte Volgat ja just sain paagi puhtaks, ja laua peal testides pidas ilusti ning kõik liitmikud tihedad. Kahjuks siis kui paak ja uued torud kõik all ning kinni ja kütus uuesti sisse valatud selgus, et paagi põhjas on väga väike auk, millest nüüd kütus välja immitseb. 
kuna aega enam paagi maha võtmiseks, puhtaks arutamiseks ja tinutamiseks ei ole, siis kaalun kas proovida keemilise metalliga

https://xn--triistamarket-imba.ee/et/kee...oson-up130

või Raptor tüüpi kattega - sellega tõmbaks siis paagi nii nagu see on alumise poole üle.  vitsad laseks korda mööda lahti.
https://raptor.ee/rlb-s1

Kas on kellelgi kogemusi ja/või soovitusi emma kumma valiku suhtes või on veel ettepanekuid. Päris plekikruvi või neeti + keemiline metall ei tahaks kasutada nagu eelpool soovitatud. Hetkel kaldun Raptori poole aga huvitabki just teiste kogemus.
Kumbki neist keemilistest ainetest ei tööta ja mõlemad pehmenevad bensiinis.
Soovitaks ikkagi lekkiva koha puhtaks teha ja võtta traditsioonilised vahendid nagu saltser, tina ja korralik jootetõlvik või kõige suurem vene jootekolb ning "tina panna".
Väga väiksele augule pole paikagi vaja vaid piisab kui tinase kolviga üle käia ja auk on kinni.
Hõredamale kohale vaskplekist paik peale on ka hea meede.
Lisaks veel hr 2715 jutule, et kui kartus bensuaurude ees siis tunniks ajaks paak autole sumbutiotsa ning vahepeal pööret anda, et paak soojaks ka läheks. Pärast protseduuri on aurud kadunud ja saab teha mis iganes.
Ca 10 a tagasi sai autopoest võetud mingit kahekomponentset liimi laadset toodet (bensiinipaagi lappimiseks) ja sellega mätsitud nii paagipõhja- kui poritiivaauk.
Kiiresti pidi tegutsema, sest tahkus kähku.
Mõlemad lapid on siiani auto küljes ja pole idanenud.
Nime kahjuks ei mäleta, aga usun, et asjaolusid selgitades on endiselt võimalik osta.
(leidsin karbi, millel kirjad "Plastic Padding a product of Loctite technology" ja rootsi keeles "Läck-Tätare". Ilustreerival pildil kütusepaak, radiaator torudega ja kanalisatsioonitorud, 105EEK hind)
[Pilt: 993190.jpg]
Mäletan vene ajal kui tatikas olin veel siis sugulase 407 paak ka tilkus maal kolkas,määris seebiga ja asi sai korda,võimalik,et ajutine hädatapp.
Oma metsakal tehtud keemilise metalliga. Peab küll kui rooste alt kätte saad. Automaailmast ostetud. Oli sellises tropsikommi laadses purgis. Võtsid jupi seda plastiliini laadset toodet ja näppude vahel segasid kaks poolt omavahel kokku.
Line-X nimelise polüurega lapitakse unobtainiumist paake pmslt. konveiermeetodil.
Lehti: 1 2