automoto.ee foorumid

Täisversioon: kovrovets 175
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Rainx666

oskab keegi üelda miz karpal võix viga olla ja kas parandada saab?nimelt et bensukraani ei saa sõiduajal lahti hoida..ujutab täiega üle kohe...sõiduajal nagu peab kraani kinni panema.ja siis jälle nati ajapärast lahti jne jneSad või oleks kelegil mingihinnaeest karpamüüa?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Rainx666
oskab keegi üelda miz karpal võix viga olla ja kas parandada saab?nimelt et bensukraani ei saa sõiduajal lahti hoida..ujutab täiega üle kohe...sõiduajal nagu peab kraani kinni panema.ja siis jälle nati ajapärast lahti jne jneSad või oleks kelegil mingihinnaeest karpamüüa?

Ujuk on ehk kinni jäänud. Võta lahti ja puhasta ära. Ehk ka ujukil auk ja vajunud põhja: uputab. Siis keeda ujukit kuumas vees (bens.aurude eemaldamiseks) ja jooda auk kinni.
Kas Sul ujuk karbussis ikka ujub? Tundub, et ujuk ei täida su masinal oma ülesannet, kas siis lihtsalt upub ära (auk kestas) või on ujuki nõel nii kulunud, et kütus voolab mööda.

Uut karbussi soovides on mõttekas siia panna ka vana isendi täpne mark. Tõenäoliselt on see miski K-blabla. Nii ju lihtsam inimestel oma riiulile vaadata ja sobilik vidin välja valida.

Asp

JupFan

Ujuk uppunud,kuidagi kinni jäänud või nõela tihend on puru ja lekib.
Minu Kovrossil millel karpaks K-55 on kah vahel sellised hädad. Ujuk on terve ja ujub ilusti aga vahel kui enne käimalöömist uputad siis jääb lihtsalt nõela alumise otsaga oma kaevu kinni ja siis on kõik kohad bensu täis ja normaalsest käimisest on asi kaugel.
Küsiks siis ka uut teemat tekitamata natuke nõu.

Nimelt minu K-175A (millest siin foorumis ka varem natuke juttu on olnud) vaevleb jällegi normaalsete käimisprobleemide ees.

Veel nädal tagasi käis ja käivitus väga ilusti ja tõmmet oli kah niipalju et mulle piisab. Mured algasid aga sellega et ei järsku tahtnud enam väga hästi käima minna ja madalatel pööretel käia. Muidu kõrgematel pööretel sõitis ilusti. Tuttav kelle käest nõu küsisin arvas et äkki düüsis mingi pask ees, võta lahti ja puhasta ära! Seda ma ka tegin ja tundus et läksi düüsiava peale läbipuhumist normaalseks. Asi kokku ja proovima.
Käivitus külmalt probleemideta esimesest matsust ja jäi ka enam-vähem käima. Aga sõites on asi hoopis teine. Kiirendust ei ole, madalatel pööretel kah väga hästi ei käi ja ka \"kõrvatunne\" ei ole õige.

Sai korduvalt katsetatud erinevate nõelaasenditega ja ka tühikäigukruvi regullitud. Vahepeal asi natuke läks paremaks aga õige ei ole.

nüüd siis ongi olukord selline et käima läheb hästi, tühikäigul käib enam-vähem, normaalsetel ja kõrgematel pööretel ei saa arugi et midagi viga oleks aga vaikse gaasiga pole endist \"jõudu\" ja gaasi maha lastes plödiseb (nagu see järelpõlemine summutis). Võib-olla tsiklitega väga kodus olev inimene ei saa arugi et midagi valesti on aga kui oled selle tsikliga mitu aastat möllanud saad aru et asi pole nii nagu peab.

Järjekordselt sai pikalt möla aga parem juba asi korralikult ära rääkida kui hiljem 10 korda seletada.
Wink
Igatahes nõuanded on teretulnud, ise kahtlustan millegipärast vale segu.
kontrolli ka seda, et paagi korgis ikka auk sees oleks. ja küünal võib olla ka otsad andnud (tead ju isegi, et silmaga vaadates võib kõik korras olla, aga surve all ei tööta, vähemalt streigib).

mõlll

selle juures võib olla mitmeid-setmeid vigu olla.yks on kyll segu ja mängus on ka süüde,kas siis küünal,kontaktid või ka kondekas.mul oli omal ka k-175 ja sama jama.mul kadus see lihtsalt ära aga vennal jamab ikka veel.tee mis tahad,mõni päev käib nigu kellavärk,teine päev ei lähe käimagi.üldiselt kipuvad kõik vene tsikklid nii tegema aga mis see tsiklisõit väärt on kui käsigi õlisex ei saa.