automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mure УД2 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna olemas 3 mootorit siis oleks vaja infot nende kohta
mootor on 2 silindrika aga netist ise leitsin 1 silindrika.
Võlusõna on otsida googlest vene tähtedega.
Tulemus: http://usinmasin.pri.ee/muu_jama/failid/UD2-M1.zip

Huvitav kas uuemat UD-25 ka Eestis kohtab? See on mtz-05 mootori kahe pajaga versioon.

Edit: endal kah tutikas UD2 paremaid aegu ootamas...
Tänud Tänud ja veel kord Tänud!!!!
Vanaisal kokku klopsitud traktor sellest mootorist aga pill on seisnud aastast 1991 ja nüüd üritame tööle panna.
Sissejuhatuseks et oli selle mootori ikka ilusti ära määrinud.Big Grin õli oli ikka rubla eest pannud.
Kuna endal selle moodori puhul suht 0 teadmine siis ootan abi siin kellel kogemus olemas.
Nii,sai siis pensuga kõik puhtaks,ja hakkasime käivitama.
Proovisime 2-3ha aga mida ei olnud seda ei tulnud mootor ei käivitu ei luba.
Kontrolli käigus selgus pole sädet,siis avastasin et magneeto ei käigi ringi kuna tall on mingid kõrvad seal mis jäävad poldi taha.Panin siis sinna teibi peale ja säde olemas.Uus katse ja juba parem lubab aga käima ei lähe jääb nagu hoost väheks kui käima löön.Ega muud kui nöör külge ja käima ja töödab kuid kaasi puudud sureb välja ja kaas on natuge peal siis töödab õhu siiber seda ei tohi kaa puutuda kooleb ära kohe.
Ja vändast ei lähe lubab ja lubab süüdet keera nii või naa.

Kui on tarka siis kirjutage julgeld loodan et sasde aru kirja pildist kuna olen tüskraf
TÄNAN ETTE ÄRA.
Nagu kuskil juba ütlesin, on mu naabrimehel kuurinurgas tutikas ud-25 seismas ja tal on ka raamat olemas, küll venekeelne, aga mul sellega probleemi ei ole. Üritan lähiajal sellest koopia teha, vahest saab siis ka levitada. Käivitusprobleemidele vaevalt sealt abi leiab, aga midagi abiks ikka. Mida mootorile tarvis, et ta korralikult käiks - besiini ja sädet ning neid mõlemaid korralikult ning õigel ajal, ei midagi muud. Kuna tegu on magneetoga, siis mootor tahab käivitamisel kiiremaid pöördeid. Kui on peale ehitatud 51 käigukast koos starteriga näiteks, siis sooja mootori korral on vahel probleeme käivitamisega, sest pöörded on liiga aeglased. Probleem selles, et kuna UD-2-l on sissepuhe ja väljapuhe kokku ehitatud, siis kuumuse tõttu tekib sissepuhkes vahel aurukorgid ja aeglaste käivituspöörete juurespikendab see käivitusaega. Käivitusvändast lüües läheb aga naksti käima. UD-25-l on sisse ja välja tprud eraldi ning probleem puudub. Miks su mootor ei salli, kui midagi puutud - raske öelda, eks katse-eksitus-meetodil tuleb see välja uurida. Togid karbussi nats, vahest on seismise tagajärjel mõni kanal umbes näiteks, või on bensiinipaak roostetanud, annab sadet ja ummistab karbussi.
(02-05-2009, 06:58 AM)Pedal Kirjutas: [ -> ]...Üritan lähiajal sellest koopia teha, vahest saab siis ka levitada...

See UD-15/25 venekeelne raamat on siin foorumis juba ringluses. Mul ka olemas aga linnas arvutis. Kui ligi pääsen pistan siia ka. Muidu skännid niisama tühjaToungue
Käisin ja proovisin jälle,kahjuks 0 seis aga leitsin selle et peal olev magneto käib vale pidi ehk nool on teise suunda kui peaks.Eile käisin sõpra pool ja uus olemas ilusti,täna uus katse!!
Ja loomulikult kui on seisnud mootor tuleb üle vaadata küünlad juhtmed ja nii edasi.
Sellel noolel pole eriti tähtsust kuna magneetot saab ka teistpidi tööle panna. Seda enam, et mootor juba käivitus ka.
Hea sõber sul, kellelt naksti magneetot riiulilt võtta...Big Grin, vahest vedeleb tal veel mõni samasugune..oleks nagu käsi.
Minu mure on lõppenud ja mootor töös võin uurida seda magneto värki sõber tegeleb põllumajandus juppidega.
Peale maknedo peale panekut 3 korda lüüa ja töödasBig Grin oh seda rõõmuBig Grin
Mure järgmine. Magneeto mahavõetuna trelliga ringi jooksutades töötab aga mootorile peale pannes jääb säde väga nõrgaks praktilisel puudub. Minu jaoks müstika. Kuhugi kaob vool ära!!! [/font]
Isolatsiooni kere ja magneeto voolu all olevate osade vahel parandada, panna topelt.
Ise mitu korda pikalt-pikalt jamanud vene tehnika süütesüsteemiga kui kokkuvõttes oli lihtsalt isolatsioon poolilt/juhtmelt vms. kulunud.

Eriti on meeles kuidas sapakas tagurpidi sõitis ilusti, aga edaspidi sõites hakkas vahele jätma. Pärast jagajate, karburaatorite ja benapumba vahetamist ja sajakordset timmimist tuli välja, et lihtsalt üks madalpinge juhe jagaja juures sai tooretrossi kõriga kokku edaspidi sõites. Tühikäigul ja tagurdades olid tross ja juhe eraldatud ning töötas ilusti.
Eks vaatan mis karul kõhus on!!!
jagajakaas on läbi vaja uut (teist) käega tunda et lööb läbi.