automoto.ee foorumid

Täisversioon: pobi süüde ja säde.võtaks abi ligi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
huvi oleks käivitada 2 põlvkonna pobi. esmane probleem oli et säde puudu. kuna kontaktivahed on puhastatud siis pole seal see jama. kui süüde on sees ja jalaga starterit anda siis armatuuris kellade peal seierid on nagu tööasendis. samas süütelukul on ka see viimane asend olemas nagu kaasaegsel autol kust vedrutab võtit tagasi.
kuna olen pobi suhtes jumala võõras siis küsimus kas võti peab käivitamise hetkel olema seal põhjas või lihtasalt viimases asendis. sest kui keerata see sinna vedruasendisse siis hakkavad kellades seisrid kiiresti pendeldama.... vot selline anomaalia. Big Grin
nb võtaks vastu ka konkreetse abi kui keegi soovib tulla ja näppida pobi puhtalt lõbust käima. nelipakid on garanteeritud. ise a[/align]sun tartus tel 53900300
nb süütepooli veel vahetama pole kippunid. kuigi hea oleks teisega proovida.
Süütelukk on uuem ,see vetruv positsioon on distantslülitusega starteri tarvis.Jäta süütelukus "süüde sees" asendisse võti ja vaata, kas süütepooli vool jõuab.Siis süütepoolist kõrgepingejuhe massi ligidale ja lahuta käega jagaja.katkesti kontakte. Peab olema säde.Elementaarne, nagu Holmes ütles. edasi vist pole midagi seletada.

Edukat käivitamist!
[/align]igal pool oli nagu õige vool va et süütelukus kuskil takistus ja poolile tuli vaid 2v seega sai tehtud lihtsalt poolile üks otse juhe aku plussilt ja topkat tehes oli rõõm suur. auto käivitus peale 9a ja väga eluterve ühtlase käimisega oli. kuigi jah peaks nuputama kuhu see vool kaob süüteluku ahelas.
igal pool oli nagu õige vool va et süütelukus kuskil takistus ja poolile tuli vaid 2v seega sai tehtud lihtsalt poolile üks otse juhe aku plussilt ja topkat tehes oli rõõm suur. auto käivitus peale 9a ja väga eluterve ühtlase käimisega oli. kuigi jah peaks nuputama kuhu see vool kaob süüteluku ahelas.