automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIL generaatori otsimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jõudu kõigile.
Kuna oma vaba-aja liikurile jääb 40 - 45 A generaator nõrgaka siis olen võtnud nõuks hankida sinna peale ZIL generaatori mis peaks olema 95 A.
Miks just ZIL ?
Kuna vene autode pöörded on suht sarnased siis ka sai ZIL valitud.

Siit küsimus (ed) :
- kas mõnel foorumi kasutajal/lugejal vedeleb kasutult selline töökorras generaator ?
- generaatoril on taga erinevad klemmid : 2-ne klemm on ergutuse oma (minu arust) aga mille jaoks 3-ne klemm ? Kas tal on tõesti pingeregulaator eraldi ?
- kas antud generaatoril on originaalis topeltrihma seib ? e. kas ZIL generaator käib 2 rihmaga ?
- kust kohast saaks UAZ rihmarattaid 2-le rihmale ?

Huviliste huvi rahuldamiseks - generaator läheb UAZ peale !
UAZ kasutatv kaherihma varjant peab olema GAZ-24 mootoriga, tava UAZ on põhimõtteliselt GAZ-21 plokil ja selle ainult ühe rihma seib.
Ma esialgu konsulteeriks mõne pädeva autoelektrikuga. Zil'i generaator võib olla variandiks, aga ei pruugi olla parim. Paljudel lääne sõidukitel on juba standardis peal 80-90'sed generaatorid, mis on kergemad, töökindlamad.

A.
See tähendab siis madalate pööretega generaatori otsimist.
Suure rihmarattaga siis.
Oskab keegi pakkuda variante ?
(22-05-2009, 08:28 AM)rmann Kirjutas: [ -> ]See tähendab siis madalate pööretega generaatori otsimist.

V8 mootorite (meeriklised), aeglase käiguga diislid (vanad mersud, voyagerid, scorpad) valikut peaks olema küll.

Dad.
Otsi Boschi diiselmootoritele mõeldud generaatorit, need on aeglase käiguga. Ford Transiti uuem diisel näiteks, Mercedese Vito diisel näiteks - sellist soovitust jagas kogenud autoelektrik.

Vene tehnikast pidi sobima veel Belarusi uuem kenekas (70 A).

A.
On gaz 53 tutikas generaator kuskil kola unnikus