automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleemid Jawaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

kolmpool

Niisis...tegin ükspäev 30km tiiru oma Jawaga. Umbes tunni-kahe pärast oli tuju jälle sõitu minna. Algul ei taht hästi käima minna ning kui läks siis oli ülirikast segu täis. Ok, ennegi old, mõtlesin, et las töötab siis tühjaks. Aga jäigi täis...st segu jägi rikkaks, nii et sõita oli pea võimatu.

Peale mõningat(loe: pool päeva) mässamist eeldatavate kõisvõimalike probleemitekitajatega muutus olukord hoopis. Nimelt käima lüües tõmbab ise pöörded kõrgele ning mõne aja pärast sureb välja või kui vahepeal gaasi anda, siis tõmbab jälle pöörded liigkõrgele. Vahepeal oleks vanasõnaga \"keps ei hüüa tulles\" peaaegu tutvust teind, kui lõi pöörded nii kõrgele, nagu gaasi põhja keerates. Kiire süüteväljakeeramine seekord abiks.

Enda arvamus on, et saab kuskilt lisaõhku, mis muud siin olla saab. Ahjaa niipalju, et segusiiber käib ilusti ning kinni ei jää, seega seal ei tohiks asi olla. Karpa on tugevalt kinni. Tihendeid pole keegi puutund. Kas võib asi olla vändasimmerites? Üks pool tõmbas enne käimarist natu õli sisse. Võibolla nüüd siis läks teine pool ka? Aga paneb imestama just see, et miks ta siis vahepeal ülipalju õhku saab ning vahest jälle ei saa.

Ok, lahti pean niikuinii kiskuma, aga lihtsalt tahaks kuulda siinsete spetside arvamust ja äkki on kellelgi kogemusi. Ja eelpool nimetatud probleemivaehtumise vahel ei oska ka seost leida. Kui just see rikas segu midagi p***se ei keerand.

kolmpool

Et siis keegi ei taha ei oska aidata või on veel mõni põhjus?
Karta on et vända tihendite viga on, vana jawa mootoritel osadel on olemas üks pikk polt mis hoiab seda vända keskmise laagri pukki paigal ja see polt tahab vahel ikka lahti keerata ennast ja siis võib ka mingeid trikke mootor tegema hakata.
Klassikaline viga Jawal on ka see, kui kabruraator liiga tugevalt silindri külge kinni tõmmatakse, siis on ots kumer ja sealt imeb õhku vahele. Võta karburaator maha ja vaata näiteks nurgikuga, ega sul ots kumer pole.

Häda võib mõnikord olla ka ujuki nõela otsa kulumisest, kui see on nõela asemel pigem selline konks.

Asp