automoto.ee foorumid

Täisversioon: Aermacchi Chimera 250 infot?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Juhuse läbi sattus mu teele ette sellenimeline mootorratas.Pole kuulnud ega näinud eestis samasugust.On kellelgi kokkupuudet olnud sellise tsikliga?Tsikkel ise ei asu eestis ja ei tea ka kas omanik sellest loobuda tahaks.Ratas asus ühe vanema maja keldris,mille kapitaalremondiga sai just alustatud.Samas keldris asus ka eralennuk!!! Lahtivõetuna loomulikultSmile
Sooviks targematelt kuulda nende mootorrataste ajaloost ja millal nende tootmine lõpetati-kui lõpetati?
Aastaarv on arvatavalt 1960.
uuena nägi välja sellisena:[Pilt: orig_20029439_JCHA.jpg]
Veebis leidus selline märkus:

177 units produced from 1958 till 1964 serial nr. starting from 200001.

Nii et kui see tõsi on, siis on tegu vägagi põneva sõidukiga, mille omandamisele tasub rahakoti võimaluste piires kindlasti mõelda. Lähima sellise isendi kohta eksiteeris veebis viide Soomele.

Puuduvate osade leidmine võib väikest tootmisarvu silmas pidades osutuda küll keerukaks. Vajadusel tuleb asju otsida nähtavasti Itaaliast.

A.
Minu tark raamat "1000 Mootorratast" räägib selle mudeli vennast järgmiselt.

Aermacchi Chimera: Chimerat, firma esimest neljataktilise mootoriga ratast esitleti Milaano näitusel 1956 aastal.
Masina suurejooneline plekist kate reetis valmistajafirmas endist lennukitootjat.
Siiski ei võtnud ostjaskond liiga silmatorkavat kujundus omaks.
Alles järgnevate sportlikumate mudelite müügiarvudega võis rahule jääda.
Lisatud on ka pilt konkreetsest mudelist, mis on üsna sarnane esimeses postis olevale pildile.

Mude: Chimera 175
Väljalaskeaasta: 1958
Võimsus: 10hj
Töömaht: 172 cm3
Mootori tüüp: ühesilindriline neljataktiline

Aermacchit kui tsiklitootjat selle nimega ei eksisteeri enam. 1960 müüdi tehas Harley Daividsonile.
1978 aastal ostsid vennad Gianfranco ja Claudio Castiglion endise Aermacchi mootorrattatehase Vareses.
1979 alustati seal Cagiva nime all uuesti mootorrataste tootmist.
reaalselt näeb masin välja selline:[Pilt: orig_20031189_KJNZ.jpg]
sorri,pilt sai liiga suur.
Tere

Neid rattaid oli saadaval nii 175 kui ka 250 kuupsentimeetrise töömahuga. Kumb see on? Mina olen neid ikka aega ajalt müügil näinud erinevates portaalides. Aermacchi oli vahepeal Harley Davidsoni omanduses ja mingil põhjusel arvavad inimesed, et see on hinda üles kruviv faktor. Mõtlesin endale vahepeal sellist osta, kuna näeb kahtlaselt sarnane de Lux TLB-ga väljaSmile
antud isend on 250 ccm,seda on näha ka tagumiselt porilaualt.tsiklilt-või mõnede allikate kohaselt-scooterilt on maha kruvitud silinder ja plekid-katted.pole veel infot kas omanikul on pildilt puuduvad osad olemas,kuid sportlikust huvist üritan selle teada saada.ei ole veel võimalust olnud omanikuga kontakteeruda.hetkel tegeleb ta oma väikelennuki osade transpordiga uude kohta.ise arvan et ta selle aparaadi müügist pole huvitatud.
Tere

Salle ratta puhul on tegu päris kalli rattaga. Kui mina viimati sellises konditsioonis ratast müügis nägin oli hinnaks 9000EUR-i ja see asus itaalias.
moderaatorid võivad pildid väiksemaks teha ,siis võin mõne veel lisada.järgneval pildil on näha et tegemist on jah 4-taktilise mootoriga [Pilt: orig_20031183_boap.jpg]
selgus et ratas oli sõidukorras ja keegi hambatohter hakanud seda restaureerima . kõik piltidelt puuduolevad osad olemas.aga nagu ikka-jäi seegi projekt huvi-või millegi muu puudusel seisma.omanik on kopsaka summa eest isegi tsiklist loobuma,kuna teab täpselt tootmisarvu ja palju neid hetkel järel on...
[Pilt: orig_20140923_lIrI.jpg]