automoto.ee foorumid

Täisversioon: MIG või hoopis TIG?! Andke nõu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt on kavas muretseda keevitus.

Peamised nõuded oleks värviliste metallide sh. alumiiniumi keevitamine ja must metall ja võimalus teostada autokere remonti.

Elektrood keevituse võib kohe kõrvale jätta kuid päris täpset vastust kas MIG või TIG oleks parem üleval nimetatud tööde jaoks pole veel leidnud.
Eks ikka iga müügimees kiidab oma jne.

Palun rääkida ainult nendel kes on praktiliselt ka kokku puutunud.

Hinnaklass oleks 30. 000
(18-06-2009, 21:45 PM)Gravity Kirjutas: [ -> ]Nimelt on kavas muretseda keevitus.

Peamised nõuded oleks värviliste metallide sh. alumiiniumi keevitamine ja must metall ja võimalus teostada autokere remonti.

Elektrood keevituse võib kohe kõrvale jätta kuid päris täpset vastust kas MIG või TIG oleks parem üleval nimetatud tööde jaoks pole veel leidnud.
Eks ikka iga müügimees kiidab oma jne.

Palun rääkida ainult nendel kes on praktiliselt ka kokku puutunud.

Hinnaklass oleks 30. 000
TIG nagu rohkem mõeldud värvilise keevitamiseks, vaevalt keegi autosid sellega keevitab. Ebamugav selleks.
Kuna soovid keevitada musta ja autokeresid, peaksid valima MIG keevituse. Sellega saad ka (vaid) aluminiumi keevitada. Pead ära vahetama vaid alumiinumi keevitamiseks käpa ja massi polaarsuse ning kasutama argoongaasi segu. Ka traati ära unusta vahetamata.
Kui hea tulemus jääb alumiiniumi keevitamisel MIGiga?

Üle 1cm paksust metalli nagunii ei hakka kokku laskma.

Töö kiirus pole nii oluline,pigem kvaliteet.
Alumiiniumi jaoks peab ka MIG'il vastav funktsioon olema - kas impulss või AC(vahelduvvool).
http://www.youtube.com/watch?v=V_MiGrL9350